Каква центровка се прави на двигателя с цел сваляне на разхода и неможе ли сам да си я направя с някой уред?Чудя се дали човека не е имал впредвид и центровка на изпарителя...Та по двигателя знам само центровката като се сменят ролки и ремък
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Центровка
Collapse
X
-
от щуцера на газта може намалиш завий го малко и пробвай мойта 12v гореше 10 грацко с настъпване ко испарителя е кофти от него мове ти дава също голям разход моят беше фема сега на пунтото 1.1 55 коня със същия испарител гори грацко с настъпване 8 чак пат 9много е вацен испарителя колегауспех и поздравиsubsa написа:изпарителя е платинка, като днес си взех същия но новдвигателя 1.4 12Вразхода на газ е между 16 и 25, но никога под 16, освен извън града където пада на 12Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
И така колко изпарителя трябва да смениш че да ти стане ясно че със самата смяна нищо не правиш. Или по точно правиш гъдел с финикийски знаци на майстора си.subsa написа:10/100 градско ли, значи моята е много злеаз питах дали нещо от сорта на центровка на клапани, гумички или малката разходимост в предницата да не ми е проблем за разходаще сменя изпарителя евентуално утре и ще пиша за резултати
Коментар
-
Този е първия, на много километри е и без това му е време за подмяна, после ще търся другаде промлема ако не е в него, на "майстор" няма да отида, всичките са таргаши, сам ще си правя колата!Трябва 2-3 пъти да се опариш, за да се научиш. ЗА на майстор мога да се доверя само на един и той е предишния собственик на колата, но сервиза му е в Стара Загора с него сме добри приятели и да ме излъже няма да ме яд, всеки път като ида ми дава инструменти, крикове ... и помага като казва какво да се прави, и пари неискаlov написа:И така колко изпарителя трябва да смениш че да ти стане ясно че със самата смяна нищо не правиш. Или по точно правиш гъдел с финикийски знаци на майстора си.subsa написа:10/100 градско ли, значи моята е много злеаз питах дали нещо от сорта на центровка на клапани, гумички или малката разходимост в предницата да не ми е проблем за разходаще сменя изпарителя евентуално утре и ще пиша за резултати
Коментар
-
В случая всичко е до центровка на изпарителя и разбира се до каране. Завиваш кранчето на тръбата, която излиза от изпарителя докрай и я развиваш 2 оборота и после палиш и врътката на изпарителя завиваш докато двигателя не почне да тресе и тогава вече връщаш малко, за да изравни оборотите, пробваш при подаване на газ от жилото дали е равномерно във всички обороти, но подаваш плавно не рязко и вече регулираш леко от кранчето на тръбата и ако трява връщаш още малко от изпарителя. А филтъра на колко километра ти е, редовно ли го сменяш? Моята гори 10/100 градско с клима 50% и е 113к.с. , но изпарителя ми е БРЦ и то от италянските, защото има и турски. Като чуя турско и Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 пък твоя е турски, нали?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар