andrey4848 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за гарнитура на главата
Collapse
X
-
Темата е малко стара,но държа да отбележа,че ако по подобен начин ми преебе колата някой(независимо дали е нехайство некадърност,нарочно или не) Ще ми оправи двигателя и 1 стотинка няма да види за всичко-длъжен е да си оправи бакиите!andrey4848 написа:Защото майстора като зацепвал ангр.ремък объркал белезите и ударил клапана на 1 цилиндър и сега клапана чука а компресията е наполовина.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Мхм напълно съгласен съм. Тва че е прецакал нещо от некадърност си го оправя за негова сметка. Тъкмо за другия път да има стимул да внимава. Та сменях съм гарнитура купена от ЕВРО 07 преди около година и половина и досега не съм имал проблем./да чукна на дърво/ и не съм шлайфал главата.paralesa написа:Темата е малко стара,но държа да отбележа,че ако по подобен начин ми преебе колата някой(независимо дали е нехайство некадърност,нарочно или не) Ще ми оправи двигателя и 1 стотинка няма да види за всичко-длъжен е да си оправи бакиите!andrey4848 написа:Защото майстора като зацепвал ангр.ремък объркал белезите и ударил клапана на 1 цилиндър и сега клапана чука а компресията е наполовина.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар