Нещо ми тръгна на тръби и маркучи. Правих скъсана тръба на климатик, маркучите на EGR се цъфкат и за капак на всичко гледам маркуча от помпата за хидравликата омаслен и поопръскал наоколо... След като завъртя волана в крайно ляво или дясно почва да сълзи на мястото, което съм оградил със кръгче. Има едни метални съединения, като тръбичка, те някакви клапи ли са. Възможно ли е да се смени само част от маркуча или да се провери дали не е нещо в местата на свръзките(тези метални работи) някое уплътнение или? Искам да съм подготвен, като отида на майстор за да не ме мятат в картофите... Ако може и да ме ориентирате като цени...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Маркуч за хидравлика Punto 1.7TD
Collapse
X
-
И аз имах проблем с маркуч на хидравликата, по-точно този , който отива от казанчето към помпата. Голям зор беше да го намеря, защото при мен е 16мм., а повечето маслоустойчиви са до 10мм. Обиколих повечето магазини във ВТ в единия ми казаха цена около 200лв. за маркуч, ама го нямали, не че щях да го купя и най-накрая един познат ме прати в един магазин взех си 1м. маркуч за 10лв. симперит и стана перфектно. Това металното трява да е само съединение, не би трявало да има клапи и такива работи.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Дано да си прав, че е само маркуч а да няма някакви клапи в тези метални "съединения". А пък и аз гледах разни цени в Eper и ми се ще да не е истина.Дано да може да се измисли нещо по тънко като цена...Като го гледам си сълзи точно от това което съм оградил - металното съединение...van_dal написа:И аз имах проблем с маркуч на хидравликата, по-точно този , който отива от казанчето към помпата. Голям зор беше да го намеря, защото при мен е 16мм., а повечето маслоустойчиви са до 10мм. Обиколих повечето магазини във ВТ в единия ми казаха цена около 200лв. за маркуч, ама го нямали, не че щях да го купя и най-накрая един познат ме прати в един магазин взех си 1м. маркуч за 10лв. симперит и стана перфектно. Това металното трява да е само съединение, не би трявало да има клапи и такива работи.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
абе това металното си е баш клапан мисля, а иначе сваляш мъркуча и отиваш на коматевско шосе /паважа/срещу агроаптеката горе долу фирма ХИДРАТ там възстановяват такива мъркучиbogidar написа:Дано да си прав, че е само маркуч а да няма някакви клапи в тези метални "съединения". А пък и аз гледах разни цени в Eper и ми се ще да не е истина.Дано да може да се измисли нещо по тънко като цена...Като го гледам си сълзи точно от това което съм оградил - металното съединение...van_dal написа:И аз имах проблем с маркуч на хидравликата, по-точно този , който отива от казанчето към помпата. Голям зор беше да го намеря, защото при мен е 16мм., а повечето маслоустойчиви са до 10мм. Обиколих повечето магазини във ВТ в единия ми казаха цена около 200лв. за маркуч, ама го нямали, не че щях да го купя и най-накрая един познат ме прати в един магазин взех си 1м. маркуч за 10лв. симперит и стана перфектно. Това металното трява да е само съединение, не би трявало да има клапи и такива работи.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Точно това ти трябва,фирма която се занимава с изработване на маркучите за високо налягане на хидравлични цилиндри и помпи.Наскоро възстанових подобен маркуч тук в Ямбол и ми струваше смешните 10 лв. като занесох маркуча и го направиха веднага пред мен за около 10минути като ползваха металните накрайници от нашия маркуч,а от тях беше новия маркуч и машинното закерноване.Маркуча който сложиха беше за работно налягане 350 бара,познай кога ще се спука.
Коментар
-
А в "ХИДРАТ" могат ли да ми свалят маркуча т.е. да закарам колата и да я оправят или трябва да им го нося само маркуча свален. Щото все пак ми се иска някой който разбира да погледне къде точно сълзи и да види къде е точно проблема. Губя ли хидравличното масло, като се махне маркуча и трябва ли после специално обезвъздушаване на системата. Не съм много в час и затова питам дали мога сам да я свърша работата или да ходя в сервиз...stef написа:абе това металното си е баш клапан мисля, а иначе сваляш мъркуча и отиваш на коматевско шосе /паважа/срещу агроаптеката горе долу фирма ХИДРАТ там възстановяват такива мъркучиFiat Punto 1.7TD
Коментар
-
незнам трябва да питаш,аз моя го бях свалил и при мен течеше от същото място , тогава неможеха да ми монтират въпросния клапан ,но аз ходих преди години когато прохождаха в занаята ,сега мисля че могат да го монтират, иначе не иска никакво обезвъздушаване тя системата си се самообезвъздушаваbogidar написа:А в "ХИДРАТ" могат ли да ми свалят маркуча т.е. да закарам колата и да я оправят или трябва да им го нося само маркуча свален. Щото все пак ми се иска някой който разбира да погледне къде точно сълзи и да види къде е точно проблема. Губя ли хидравличното масло, като се махне маркуча и трябва ли после специално обезвъздушаване на системата. Не съм много в час и затова питам дали мога сам да я свърша работата или да ходя в сервиз...stef написа:абе това металното си е баш клапан мисля, а иначе сваляш мъркуча и отиваш на коматевско шосе /паважа/срещу агроаптеката горе долу фирма ХИДРАТ там възстановяват такива мъркучиTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар