Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на съединител Крома 1.9 mjet 150hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на съединител Крома 1.9 mjet 150hp

    За много години колеги!
    Някой сменял ли е съединител на Крома 2011 дизел 1.9 / 150hp.
    Интересувам се от цена на сервиз само за работа или някой който сам си го е сменил.
    На Мареята сам го смених , но на тази няма ли да е по трудно!
    Благодаря предварително!

    #2
    Аз Крома нямам , но по думите на Gal76 - половината предница се разкача. Затова намери сервиз за смяната.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      За много години Иво.Почти няма разлика между двете машини.Без канал е трудно но по думите на еди кой си не се връзвай.Да ,разкачат се полуоски ,стартер, леко се охлабва магарето но не е катастрофално.Просто и ясно като за италианска техника,търсиш логика.Винаги има логика.Не слушай старило,слушай патило
      198mjet Bravo

      Коментар


        #4
        Е как почти няма разлика - едната кола е чистокръвна италианка с половин магаре - Мареата. Кромата е жива Вектра - и кутията, и магарето. Близо два пъти по-шибано с цяло магаре за работа. А без канал е направо опасно.
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар


          #5
          tempras,на кромата отвиваш задните болтове на магарето и получаваш провисване достатъчно за да отделиш кутията от мотора.Същият е подпрян предварително с крик или крикова опора.Човека иска да смени съединител което му е достатъчно като отвие задните болтове на магарето,не е нужно да пада целия катър.При мареята няма как да отвиеш само задните болтове защото е с полумагаре и има един зад амортисьора ,а това значи всичко долу.Е кое е по лесното,ако имаш по добра идея ок,аз съм правил тази галимация без канал на кромата.Да не е лесно но не е ядрена физика,а и колегата не го е страх да се изцапа.
          198mjet Bravo

          Коментар


            #6
            За много години колеги!
            Някой сменял ли е съединител на Крома 2011 дизел 1.9 / 150hp.
            Интересувам се от цена на сервиз само за работа или някой който сам си го е сменил.
            На Мареята сам го смених , но на тази няма ли да е по трудно!
            Благодаря предварително!
            Здравей Колега,

            Аз сменях заедно с демпфера на моята преди няколко месеца, като труда за смяна беше 300 лв. в сервиз в София. Пълен комплект на Ricambi ми излезе 430 евро.
            За смяната свалиха всичко изброено нагоре, включително цялото магаре долу.
            Fiat Croma II 1.9. 16v Multijet, 2005
            Alfa Romeo 147 1.6 T.S ECO 16v, 2003

            Коментар


              #7
              GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
              tempras,на кромата отвиваш задните болтове на магарето и получаваш провисване достатъчно за да отделиш кутията от мотора.Същият е подпрян предварително с крик или крикова опора.Човека иска да смени съединител което му е достатъчно като отвие задните болтове на магарето,не е нужно да пада целия катър.При мареята няма как да отвиеш само задните болтове защото е с полумагаре и има един зад амортисьора ,а това значи всичко долу.Е кое е по лесното,ако имаш по добра идея ок,аз съм правил тази галимация без канал на кромата.Да не е лесно но не е ядрена физика,а и колегата не го е страх да се изцапа.
              Ще опитам да ти обясня, къде е бонуса на полумагарето - на бившата Мареа, не 1.9, а 2.4 JTD свалиха пред мен кутията с лекота без да докосват нито един от болтовете на магарето.

              Кутията, долу на земята. Не отделена с няколко сантиметра, като на кола с цяло магаре леко поразхлабено, и да се мъчи някой в тясното да сменя съединител.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
                tempras,на кромата отвиваш задните болтове на магарето и получаваш провисване достатъчно за да отделиш кутията от мотора.Същият е подпрян предварително с крик или крикова опора.Човека иска да смени съединител което му е достатъчно като отвие задните болтове на магарето,не е нужно да пада целия катър.При мареята няма как да отвиеш само задните болтове защото е с полумагаре и има един зад амортисьора ,а това значи всичко долу.Е кое е по лесното,ако имаш по добра идея ок,аз съм правил тази галимация без канал на кромата.Да не е лесно но не е ядрена физика,а и колегата не го е страх да се изцапа.
                Благодаря ?

                Коментар

                Working...
                X