Здравейте, вчера скочих в малко по-голяма дупка и нещо издрънча. Като погледнах отдолу имаше някаква черна кутия(спукана от от преди това и омаслена отвътре). Падала е и друг път явно, защото е била вързана с миши опашки. Кутията е към не много дебел маркуч, който влиза в дебел маркуч(мисля, че на въздушния филтър). Както си личи от описанието не разбирам много и въпросът ми е каква може да е тази кутия и може ли да направи голям проблем? Прикачвам и снимка, ако може да помогне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Черна омаслена кутия на стило 1.9jtd
Collapse
X
-
В тази кутия се събира масло от картерните газове. Като е била нова е била твърдо закачена за кутията на филтъра,след това се е отделила и затова е вързана със свински опашки. не е хубаво да е пробита защото е закачена между филтъра и входа на турбото след дебитомера. Ще лъже ЕКУ за влезналия в двигателя въздух и ще влиза прах и мръсотия в турбината,което може да я унищожи.
- 1 like
-
А ако намеря здрава и я сменя трябва ли да се прави нещо друго?kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоВ тази кутия се събира масло от картерните газове. Като е била нова е била твърдо закачена за кутията на филтъра,след това се е отделила и затова е вързана със свински опашки. не е хубаво да е пробита защото е закачена между филтъра и входа на турбото след дебитомера. Ще лъже ЕКУ за влезналия в двигателя въздух и ще влиза прах и мръсотия в турбината,което може да я унищожи.
Коментар
-
Не,не трябва.Rado02 написа: Преглед на мнението
А ако намеря здрава и я сменя трябва ли да се прави нещо друго?
- 1 like
Коментар
-
Това е резонаторна кутия. Нищо не събира, само служи като въздушен демпфер за да обира пулсациите на въздуха преди турбината. Може и без нея, но с нея ДВГ работи малко по-добре в ниските обороти - някак си по-меко.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
А от къде е маслото по вътрешността на кутията тогава?Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнениетоТова е резонаторна кутия. Нищо не събира, само служи като въздушен демпфер за да обира пулсациите на въздуха преди турбината. Може и без нея, но с нея ДВГ работи малко по-добре в ниските обороти - някак си по-меко.
Коментар
-
Маслото е от картерните газове,аз не съм видял 1,9 jtd без тази кутия да е омазана с масло и да резонаторна е и може без нея,но не е добре с нея пробита.Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнениетоТова е резонаторна кутия. Нищо не събира, само служи като въздушен демпфер за да обира пулсациите на въздуха преди турбината. Може и без нея, но с нея ДВГ работи малко по-добре в ниските обороти - някак си по-меко.
- 1 like
Коментар
-
И последно дали ще може линк към такава кутия , защото каквото и да търся ми излизат за въздушни филтриkiriluz1 написа: Преглед на мнението
Маслото е от картерните газове,аз не съм видял 1,9 jtd без тази кутия да е омазана с масло и да резонаторна е и може без нея,но не е добре с нея пробита.
Коментар
-
Тя оригинално е част от кутията за въздушният филтър. Свързване е с пластмасови ламели които с годините се чупят и става отделна,затова ти излиза кутия за въздушния филтър. На тази обява се вижда,но цената няма да ти хареса. Не знам дали не можеш да приспособиш някакъв пластмасов съд,или да позалепиш твоята.:Rado02 написа: Преглед на мнението
И последно дали ще може линк към такава кутия , защото каквото и да търся ми излизат за въздушни филтри
"КУТИЯ ВЪЗДУШЕН ФИЛТЪР К-Т FIAT STILO/BRAVO 1.9 JTD 2007- 55184947 / 46807188 / 46783555 в Резервни Части в гр. София - ID34744743 — Bazar.bg" https://m.bazar.bg/obiava-34744743/k...07188-46783555Последна редакция от kiriluz1; 14.11.2022, 11:39.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар