Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зацепване на ангренаж 2.0 мджет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зацепване на ангренаж 2.0 мджет

    Приятели,да ви попитам инструмента за зацепване на 1.9 жтд и 2.4 жтд за коляновия вал ,същия ли е и за новите 1.6 и 2.0 мжет?Гледам в нета и мисля че е същия даже в комплектите се дават и два блокатора на разпрелитения вал за 109 лв.Дали ще стане стария да го извадя и изчистя от прахта хаха или да купувам к-т със двата блокатора.Може и без тях а само да бележа с маркера ама нали да стане като хората…
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    #2
    за зацепващият апарат нямам мнение ,но ако си купиш ремък с белези
    нямаш нужда от този апарат , например DAYCO ремък има белези върху него
    и няма как да го зацепиш неправилно
    Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
    ESP ASR CC HH MSR 6AB

    Коментар


      #3
      На статото жтд съм сменял и коляновия вал като не мърда е много лесно.На 1.9тди съм сменял без контра и постоянно мърдаше леко и беше ужас.За това се чудя дали ще стане.пък и по една бургия ще бодна горе на разпределителния вал и той няма да мръдне.Помпата знам че няма начение дали ще я мръдна или не. Дайко обмислям да взема комплект с водна помпа.
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #4
        развиваш пробката на капака на разпределителният вал ,буташ
        един болт или бургия и въртиш коляновият вал докато бургията намери канала на
        разпределителният вал, после вадиш ремъка , почистваш ,
        белезите на шайбите и тези на ремъка ги намираш ,обтяжката я натягаш ,
        докато стрелката съвпадне с дупката до каналчето , успех
        Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
        ESP ASR CC HH MSR 6AB

        Коментар


          #5
          Понеже има две пробки на разпределителния вал,коя е по-добре да махна и сложа бургия-тази под датчика на рейката или другия над голямото зъбно колео над турбината.В тубата видях че и двете ги блокират.
          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

          Коментар


            #6
            двата вала са зацепени с зъбни колела , която ти е по удобна,
            нея пробка развий , задната е по удобна , ако намериш стара пробка ,
            пробий я със свредлото ,завий на място и през дупката бутни
            фиксиращият болт или опашката на бургията
            Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
            ESP ASR CC HH MSR 6AB

            Коментар


              #7
              Нямам пробка,но найститина задната е по удобна,щото за предната трябва да махна металния кожух на турбото.А колко горе долу трябва да влезе за да се застопори и има ли значение размера на бургията-мисля си за една 6 мм ми се пречка вече месец……
              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

              Коментар


                #8
                Стария ключ върши работа.Болта влиза в лявата дупка.Брах малко ядове със едната ролка на пистовия ремък,дето стой на планката под тампона на двигателя.С кофти болт -някво Е11 .Смъкнах двигателя надолу за да влезе тресчотката.
                Най-хубавото от цялата работа е слагането на новия пистов ремък.Толкова лесно,чак се зачудих дали е правилно.
                Имаше следа от теч на антифриз от помпата-от самата ролка ,а не от там дето ляга на двигателя.Цял комплет на Дайко махнах и сложих нов Дайко.Пистовия е 6pk1377. Излизаха няколко модела.И накрая Запали нормално.
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  #9
                  успехи
                  Последна редакция от pixelbs; 17.04.2022, 07:43.
                  Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                  ESP ASR CC HH MSR 6AB

                  Коментар


                    #10
                    Поздравления че си се справил. Водната помпа нали е без гарнитура и се слага силикон?

                    Коментар


                      #11
                      Със метална гарнитура е,ама мацнах и силикон.Свалих помпата без гарнитура.Имаше само силикон.
                      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                      Коментар


                        #12
                        аз сменях с комплект на ина и майстора каза че са без гарнитури и се слага силикон. С бензинов съм но има ли значение ?
                        пс - да, има значение - в сайтовете за части дизеловите имат гарнитура, другите не
                        Последна редакция от Optimst5; 19.04.2022, 09:17.

                        Коментар

                        Working...
                        X