Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повреда в генератора = скъсан ремък = проблеми...Оправено!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Алтернатора ти е с фреелайф на шайбата Оги.При намаляне на оборотите на двигателя ротора на самия алтернатор продължава да се върти със последната скорост.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Вече всичко е наред! С/у 245 лева , в които са сваляне и качване на алтернатор, смяна на ролка с нова, смяна на ремък с нов, смяна на шайба на алтернатор с нова, вече колата си работи както преди. А стария ремък се беше оплел нявсякъде около всички ролки и шайби, толкова се беше разпаднал....

      Коментар


        #18
        Добре, че не се е оплел и на ангренажа. Точно така един приятел с алфа 156 1.8 удари 16 клапана.

        Коментар


          #19
          ангренажа е затворен в предпазна кора, на практика няма начин да се случи.според мен. Но кой знае...Ето една ролка:Дали ролката е захапала камъче, счупила се е, скъсала е ремъка, и ремъка е усукал шайбата на алтернатора, или всичко започва от алтернатора - не знам.... иначе от кво да се счупи тая ролка?
          Прикачени файлове

          Коментар


            #20
            И на Алфата беше затворена, но как е попаднала там част от каналния ремък, никой няма идея. Факт е обаче ремонта който е направил.

            Коментар

            Working...
            X