Колата нямаше компресия на втори цилиндър, при чисто нови клапани и никакви забележки по главата и гарнитурата. Достигнах до сегментите, които имат около милиметър процеп на ключа в свито положение в цилиндъра. Дали изобщо са за смяна, ако са със стандартни ли да ги заменя или първи ремонт, като се има впредвид, че цилиндъра видимо не е износен (няма никакъв ръб над хода на буталото)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сегменти - стандартни или първи ремонт?
Collapse
X
-
Колега, купил си сигменти циганиш се за едни пластини.Бегай в магазина вземай и задължително замери преди да сьбираш двигателя .Рови за даните за размера на ключа на сигмента.По принцип така не се прави задължително трябва да измериш износването на цилиндъра и ако има елипса смяната само на сигменти е безцелно занимание .Новия сигмент докато се пасне по елипсата ще имаш много високо картерно налягане следстви на което колата ще започне да хапва масълце :D "Големите" майстори го обесняват това явление че сигментите неса се паснали още , пълни глупости те добре знаят че когато се паснат хлабината на ключа ще е по-голяма от на тези които сменяш сега :D От тук следва разхода на масло леко ще намалее заедно с картерното налягане но двигателя ще е в състояние както преди ремонта даже по зле.Вервай ми всеки ден се занимавам с двигатели професионално по 8ч. на ден.Между другото аз съм роден в Съединение .murci написа:Ами стандартни взех, в цилиндъра стоят много по-добре от старите, за жалост нямах с какво да ги измеря точно, но на окоici написа:Със стандартни, но преди да ги сложиш на буталата измери ключа на всички дали отговаря на сервизните данни.
ми прилича на 2-3 десети.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Още нищо не съм събрал, пластини имам но не ги намерих за момента. Все пак благодаря, наистина разиграването щее много голямо ако са "хлабави".Atanas71 написа:Колега, купил си сигменти циганиш се за едни пластини.Бегай в магазина вземай и задължително замери преди да сьбираш двигателя .Рови за даните за размера на ключа на сигмента.По принцип така не се прави задължително трябва да измериш износването на цилиндъра и ако има елипса смяната само на сигменти е безцелно занимание .Новия сигмент докато се пасне по елипсата ще имаш много високо картерно налягане следстви на което колата ще започне да хапва масълце :D "Големите" майстори го обесняват това явление че сигментите неса се паснали още , пълни глупости те добре знаят че когато се паснат хлабината на ключа ще е по-голяма от на тези които сменяш сега :D От тук следва разхода на масло леко ще намалее заедно с картерното налягане но двигателя ще е в състояние както преди ремонта даже по зле.Вервай ми всеки ден се занимавам с двигатели професионално по 8ч. на ден.Между другото аз съм роден в Съединение .murci написа:Ами стандартни взех, в цилиндъра стоят много по-добре от старите, за жалост нямах с какво да ги измеря точно, но на окоici написа:Със стандартни, но преди да ги сложиш на буталата измери ключа на всички дали отговаря на сервизните данни.
ми прилича на 2-3 десети.Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
Re: Сегменти - стандартни или първи ремонт?
Щом не е шлайфан цилиндъра- значи трябва да се сложат номинални. това е техническия съвет, иначе компресията само в един от цилиндрите може, даже е най- вероятно да е от газоразпределителния механизъм и по- точно пасване прилягането на клапаните.murci написа:...със стандартни ли да ги заменя или първи ремонт, като се има впредвид, че цилиндъра видимо не е износен (няма никакъв ръб над хода на буталото)?Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар