Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна жило съединител Брава 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна жило съединител Брава 1.6 16V

    Здравейте колеги.Днес ми остана педала на съединителя на пода точно пред Университета. Аз го бях усетил, но така е. Та да попитам само човек може ли да смени жилото без канал, или е невъзможно. Питам защото съм я спрял в центъра и не ми се ще да давам пари за репатрак, пък днес я палих вече 10-тина пъти на скорост докато намеря къде да я спра.Купих жило и след малко се запътвам да се пробвам да го сменям, но има ли въобще смисъл да се разкарвам.Мерси предварително.
    Brava 1.6 EL, '98
    182A4

    #2
    може колегано трябва сръчност и техническа грамотност :D и ще се поизцапаштрябва да свалиш акумулатораслед това и стойката мумного добре виж откъде минава старото, защото много често се правят грешкии след това започва късане на жила през месец...защо не я дръпнеш с някой прител до по-удобно място
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Мда, поради липса на подходящи инструменти, ремонта се отлага за утре (тая ш****а гайка дето държи скобата на акумулатора, мда)Иначе, за сведение - колата е баш в центъра и така я набутахме тая сутрин, че ми трябват поне още двама или работещ съединител, за да я измъкнем.
      Brava 1.6 EL, '98
      182A4

      Коментар


        #4
        В последните 2 седмици сменявах 2 жила Първия път просто скоростите спряха да влизат и педала остана долу. На др ден ми го смениха и след 2 дена същото. Оказасе дефектно жило Като гелдах как го правеше майстора доста се беше изпотил и псуваше яко беше разкачил половината неща изпод капака в дясно от мотора В крайна сметка се оказа нещо мн интересно. илото било провряно не по оригиналния си път по който трябва да минава а през друг и правеше мн чупки и за това май ми е бил твърд съединитела. Сега го направиха както трябва да е и стана по мек. Дано остане така Успех!ПП Колега, моя случай беше идентичен с късането в центъра. добре че майстора ми е близък приятел и дойде веднага и на място го закачи там колкото да я закара в сервиза, а втория път се наложи да бутам Ужасна ситуация
        Brava 103HP
        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

        Коментар


          #5
          Днес след 2 часа и половина предимно гледане и малко работа, успях да сваля поставката на акумулатора, което включваше откачането на кабелите за контрола на инжекциона и кутията с бушоните и контрола на датчиците за радиатора и бензина и т.н, жилото на газта и един куп други екстри дето са навързани по тая поставка.Така като го видях, но вече се стъмни, смяната ще е половин час максимум, после сглобяване минимум половин час.Само да попитам, тъй като махнах въздуховода, видях прословутите два радиатора (винаги съм се чудил къде е втория) та, ако отида на автомивка и там разглобя въздуховода и се опитам да поизмия радиатора - проблем ли е ако е горещ радиатора?А иначе, винаги съм ги псувал майсторите, че много пари вземат, но лично аз тая работа за по-малко от 40 лева не бих се наел да я върша.
          Brava 1.6 EL, '98
          182A4

          Коментар


            #6
            Днес приключих с операцията по нощите, утре ще окомплектовам кабелите и дургите есктри дето ги разглобих.Иначе, колеги, имате ли идея колко по-високо трябва да е педала на съединителя над спирачката. В момента е 3-4 см и си включва перфектно скоростите, утре мисля да го смъкна още малко. Иначе си върви перфектно, сменям си скорости, всичко е ок.Утре ще пробвам да вкарвам задна в обороти и малко да смъкна педала. Лошото е, че регулатора е на толкова ш****о място, че постоянно трябва да смъквам и качвам акумулатора.В крайна сметка, смяната не е нищо толкова сложно, нито времеотнемащо, ако знаеш какво трябва да направиш.Те не случайно хората са казали, че информацията е безценна.
            Brava 1.6 EL, '98
            182A4

            Коментар


              #7
              roro написа:
              ...Лошото е че регулатора е на толкова шибано място, че постоянно трябва да смъквам и качвам акумулатора.
              Аз го стигам отдолу, лягам до колата и си провирам ръката покрай гумата. Първия път трябва някой отгоре да гледа и да ти подсказва. После се свиква и лесно го намирам и сам. А педала си го нагласи на най-ниското възможно положение, при което скоростите да се включват безпроблемно.
              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

              Коментар


                #8
                без да сваляш акумулатора ставадаже с едната ръка хващам самото жило, а с другата пластмасовата гайка :D защото понякога жилото се суче и след това се протриваза височината....зависи къде ти харесва да отделя съединителяпри мен е на 2-3 см над спирачката и е добре
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  На мен за две години ми се съсаха 3 жила на съединителя.Първият път закарах колата на сервиз и ми взеха 30 лева за жило и 40 лева за ремонта .След като я взех от сервиза минах 5-6 километра и ми се счупи стопера на бронята и реших сам да си го сменя.След около 6-7 месеца пак същата история.Сменихме го със колегата за около час и половина.Минах 2-3 километра и пак така.Взехме стопера и другите жила и отидухме на стругар и ми направи 3 стопера от желязо.Направихме и трите жила.Това вило го словихме за около 30 минути.И за година и пет шест месеца нямам проблеми.
                  fgfhfgjhjkjklk

                  Коментар


                    #10
                    И сега пак въпроса може ли да се смени дълго жило с късо или не? С нов съединител и жило съм и пак е твърд педала, като се кача на друга кола и наистина е като памук.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Аз май съм първенец по късане на жила - 6 (шест) броя за две години Вече толкова съм задобрял, че процедурата я правя за 45 мин. на пътя
                      spark написа:
                      И сега пак въпроса може ли да се смени дълго жило с късо или не?
                      Спорехме в една друга тема, но аз мисля, че дълго с късо НЕ може да се замени! Обратното има вероятност да стане.
                      Alfa 159 SW 2.4 Ti
                      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                      Коментар


                        #12
                        При 1.4 ще я направиш и за 10мин процедурата, там само акумулатора се маха Жилото ми е RICAMBIFLEX, няма проблем 3-4 години, тези на които им се чупи пластмасата са MALO, тъй че бягайте от тая марка и внимателно с монтажа.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          spark написа:
                          И сега пак въпроса може ли да се смени дълго жило с късо или не? С нов съединител и жило съм и пак е твърд педала, като се кача на друга кола и наистина е като памук.
                          Пробвал ли си с грес да натъпчеш бронята на жилото преди да го монтираш слагай мъжката греж и раздвижи жилото да се разнесе хубаво греста и си го монтираш и е като памук и моя беше твърд но като скъсах жило и се наложи да го сменя, натъпках бронята с грес и сега си е мек
                          Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

                          Коментар


                            #14
                            При мен жило не се е късало защото са били само RICAMBIFLEX, старото го смених щото му се беше протрил кошуха и педала имаше доста неравномерен ход.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              gamma написа:
                              Аз май съм първенец по късане на жила - 6 (шест) броя за две години Вече толкова съм задобрял, че процедурата я правя за 45 мин. на пътя
                              spark написа:
                              И сега пак въпроса може ли да се смени дълго жило с късо или не?
                              Спорехме в една друга тема, но аз мисля, че дълго с късо НЕ може да се замени! Обратното има вероятност да стане.
                              колега след като веднъж скъсах жило на няма и 6 месеца си сложих от късото (бях прочел някъде че става) и наистина с малко фантазия стана работата..педала е изключително мек скоростите си влизат перфектно и просто не виждам смисъл да слагам повече дълго жило но дано не се и налага късото няма извивки което мисля че е един + пред дългото жило
                              1.6 16v Abarth

                              Коментар

                              Working...
                              X