Здравейте колеги , Имам проблем.Типото ми 2.0 16V прави следния проблем:запалвам го студено , работи 1 секунда и угасва.Запалвам го отново и оборотите започват да плават от 1200-700, ако го изгася от ключа и го запаля отново стабилизира оборотите на 1100.Потеглям и след около 2-3 километра забива муцуна , все едно бензина е свършил , мъчи се да препатква слабо в задното гърне,но се държи оборотите на празен ход - 950.След известно време падат на около 700 . Но проблема е , че въобще не ще да върви на бензин.Прави ми впечатление че когато е напълно студено няма проблеми.А дигне ли малко температура и забива.Смених горивния филтър, извадих бензиновата помпа и я проверих - няма проблеми. Ще съм много благодарен ако някой предложи къде какво да проверя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забива на бензин
Collapse
X
-
Re: Забива на бензин
виж дистрибуторната капачка,като е студена има един датчик за подаване на горивото който рсботи при температура по ниска от 15 градуса и затовя нямаш проблем .сега кат застудя малко може да е от капачката ако има нагар .ivanko_rs написа:Здравейте колеги , Имам проблем.Типото ми 2.0 16V прави следния проблем:запалвам го студено , работи 1 секунда и угасва.Запалвам го отново и оборотите започват да плават от 1200-700, ако го изгася от ключа и го запаля отново стабилизира оборотите на 1100.Потеглям и след около 2-3 километра забива муцуна , все едно бензина е свършил , мъчи се да препатква слабо в задното гърне,но се държи оборотите на празен ход - 950.След известно време падат на около 700 . Но проблема е , че въобще не ще да върви на бензин.Прави ми впечатление че когато е напълно студено няма проблеми.А дигне ли малко температура и забива.Смених горивния филтър, извадих бензиновата помпа и я проверих - няма проблеми. Ще съм много благодарен ако някой предложи къде какво да проверя.фиатче Браво 2.0
-
Re: Забива на бензин
Говориш за датчика,който е в делкото и е за положението на разпределителните валове,ли?Ако не,каде се намира този датчик за подаване на горивото?ЕCU-то ми е Weber-Marelli.tomazo написа:виж дистрибуторната капачка,като е студена има един датчик за подаване на горивото който рсботи при температура по ниска от 15 градуса и затовя нямаш проблем .сега кат застудя малко може да е от капачката ако има нагар .ivanko_rs написа:Здравейте колеги , Имам проблем.Типото ми 2.0 16V прави следния проблем:запалвам го студено , работи 1 секунда и угасва.Запалвам го отново и оборотите започват да плават от 1200-700, ако го изгася от ключа и го запаля отново стабилизира оборотите на 1100.Потеглям и след около 2-3 километра забива муцуна , все едно бензина е свършил , мъчи се да препатква слабо в задното гърне,но се държи оборотите на празен ход - 950.След известно време падат на около 700 . Но проблема е , че въобще не ще да върви на бензин.Прави ми впечатление че когато е напълно студено няма проблеми.А дигне ли малко температура и забива.Смених горивния филтър, извадих бензиновата помпа и я проверих - няма проблеми. Ще съм много благодарен ако някой предложи къде какво да проверя.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Проблема се оправи. Оказаха се два: -единия беше датчикът, който чете оборотите на коляновия вал-направо се разпадна като го смъкнах-вторият е датчикът за температурата на антифриза за ECU-тоСега нямам никви грижи.Мойто ECU е версия която не работи с ламбда сонда, т.е. въобще не отчита показанията и, все едно я няма и не му трябва (на ECU-то)NPD написа:А провериха ли ти ламбда сондата.При мен беше това проблема и колата се държеше по същия начинPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар