Здравейте, след 3 години безпроблемна работа на колата и мен ме застигна нещастие.Проблема е малко странен, поне на мен ми се вижда така.Та как почна всичко - един ден както си се прибирам и на 1км от насколата почна да работи на 3 цилиндъра и светна лампата на инжекциона.Едвам се прибрах, щото трябваше да изкачвам един баир.Оставих я така. На следващия ден отивам да видя какво става и хоп изненада.Колата си запали без проблем, лампата загасна. И оттогава е като тука има-тука нема.Мога да мина 200км без проблеми и в следващия момент да светне лампата и да заработи на 3 цил. И също така от само себе си да се оправи.Колата е Браво 1.6 на бензин, изобщо няма газова.Някакви идеи за какво става въпрос ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с инжекцион, работи на 3 цил. - Браво 1.6
Collapse
X
-
Ами като за начало трябва да локализираш кой цилиндър отказва, когато се случи ’случката’... метода надявам се всички го знаят - откачаш един по един кабелите и гледаш при кой няма да има промяна в работата... след това почваш... искра, свещ, кабели/бобина (ако си например с 4 отделни бобини за всяка свещ)...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
-
дюза ....ама да си бачка някой пат перфектно колата и изведнъж да пробачка на 3 целиндара...страно да е дюзапак и колата човека си я кара на бензинне че пак не можи да се запуши или скапеама ми се струва че не е дюзаами някой от кабелите за свещите си е заминал или някоя свещ е издала багажаRokambol написа:Ако горното не даде резултат се насочи към дюза. Съвсем наскоро имах подобна случка. Оказа се дюза.
Коментар
-
Съгласен съм с теб, но случая при мен беше идентичен. Сменихме първо свещи и кабели, после и бубината. Точно когато се зарадвахме, проблема се повтори. След смяната на дюзата, мотора заспа. Не гарантирам на колегата, че и при него е непременно дюза. Изказвам опит. Единственото, което ми идва като идея е, че проклетата дюза е окъсявала когато си иска, но това са само догаткиivan_dmx написа:дюза ....ама да си бачка някой пат перфектно колата и изведнъж да пробачка на 3 целиндара...страно да е дюзапак и колата човека си я кара на бензинне че пак не можи да се запуши или скапеама ми се струва че не е дюзаами някой от кабелите за свещите си е заминал или някоя свещ е издала багажаRokambol написа:Ако горното не даде резултат се насочи към дюза. Съвсем наскоро имах подобна случка. Оказа се дюза.
P.S. Да добавя - при нас светваше и "умната" дюза!
Коментар
-
Не знам наистина на колко работи, знам само, че мощността пада значително. Дори потеглянето е трудна работа, а за малък баир - на втора с около 4000 оборота едвам го качва.Та може и на 2 да работи щото преди време карах една Лада на 3 цилиндъра и освен високия разход на гориво, почти не се забелязваше спад в мощността.Днес след цял ден каране и никакви проблеми, точно пред нас пак се прецака.Хванах жената да помага, да дава газ, щото иначе гасне колата. А аз вадех кабелите на свещите.Още на първия (от ляво на дясно) като го извадих и вкарах и се оправи. Но не знам от това ли е или просто случайност.Не вярвам ако е от кабелите нещо да светва лапмата на инжекциона ! Или бъркам ?simeon3000 написа:Три или два цилиндъра остават да работят, като светне лампата? Това поне лесно можеш да провериш. Ако са два - бобина.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Скоро бях със същия проблем. Като загрееше след продължително каране, хоп светва лампата и хайде прибирай се на два цилиндъра.И аз така вадих-слагах кабели един ден, после ги премерих с мултицет и бяха с ужасни съпротивления. Смених ги с нови, но проблема си остана. Накрая смених и бобината и се оправи. И при теб най-вероятно е така. Лоши свещи и/или лоши кабели скапват бобината. А съвета ми е сменяй всичко с ново: свещи - 25 до 45лв, кабели - 70-90 лв и бобина - 140-160лв.Кабелите може да ги премериш с мултицет. Скоро колега се похвали с хубави нови кабели Beru и посочи стойности на съпротивленията по 2-3 kΩ. Не очаквай от твоите толкова. Моите нови кабели са от 7 до 10 kΩ, а старите почваха от 20 за най-късия до над 150 kΩ за най-дългия.Лампата на инжекциона не светва, ако извадиш кабел от свеща. Компютъра си следи работата на 2-те бобини и като откаже някоя, пали лампата и записва грешка в паметта си. На диагностика, ако отидеш, се вижда работата на бобините и ще ти кажат предполагам същите неща. Чупи касичката и успех!Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Бях ти писал и други работи но преди обед нещо ми изчезна поста незнаино за мен защо
( всеки случаи не съм псувал де )Това маркуче ти е за вакума за регулатора на безина!!Когато е така скъсано не ти бачка регулатора на бензина( които се намира на самата реика на втората снимка дет си го снимал ) и ти набива повече бензинец и може да се поудавя малко ДВГто така.
Коментар
-
Точно така и ако може да допълня, че няма нищо общо с работата двигателя на 3 цилиндъра!idm написа:Бях ти писал и други работи но преди обед нещо ми изчезна поста незнаино за мен защо
( всеки случаи не съм псувал де )Това маркуче ти е за вакума за регулатора на безина!!Когато е така скъсано не ти бачка регулатора на бензина( които се намира на самата реика на втората снимка дет си го снимал ) и ти набива повече бензинец и може да се поудавя малко ДВГто така.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар