Първо - дано да съм уцелил раздела
Ето какви магарии прави фиатката ми от около месец...I.При температура на въздуха под ~20градуса - колата няма абсолютно никакви проблеми - всичко е ток и жица!II.При температура на въздуха над ~20 градуса започва малката игра по нервите ми: 1.При каране на бензин: - поддържа постоянни, нормални обороти - има малка мощност - не повече от 50-60% от тази като е на газ - напоследък и нещо припатква 2.При каране на газ: - има пълна мощност - направо си е бегачка - като не подавам газ и като е на свободна оборотите едвам се удържат над 500 - тресе много яко и загасва - след загасване трябва да се върти към 4-5 секунди докато успее да запали - при каране извън града за известно време (минути) се оправя работата с падането на оборотите на свободна - забелязах, че като запаля на газ и като държи 500-1000 оборота, като включа примерно на къси и директо загасваСъвсем скоро съм сменял кабели и свещи.Да има проблем от моторчето за празен ход - но като е на бензин няма проблеми.Да има проблем с акумулатора - пак като е на бензин няма проблеми.С паленето също - да е проблема с акумулатора - проблема е само като е изгаснала сама, при всякакви други случаи си пали нормално - топла, студена няма значение.Дайте идея откъде да започна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите на Брава
Collapse
X
-
Кога за последно си сменял възд.филтър? С какъв си го сменял (имам предвид, сигурен ли си че не е някой абсолютен ментак?) Центровка на газовата с този модел възд.филтър ли е правена или с друг? От колко време караш с тези мембрани на газовата? Сменял/почиствал ли си филтърчето (мрежичката) преди газовия клапан? За бензин... опитвал ли си да откачаш клемите на акумулатора за половин час и след това да пробваш как е като мощност? Бензинов филтър - имаш ли, сменян ли е... Пробвал ли си с добавки за прочистване на инжекторите?Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
-
Въздушния филтър съм го сменял преди ~8000 километра - абе по-добре изглеждаше от стария...Центровка след това "уж" е правена - но нямам голямо доверие на този който я прави.Газовата съм я сложил преди 10 000км (миналия октомври) и нищо по нея не е сменяно (малко лейм ама - сменяна е една черна кутийка с надпис LOVATO с една платка вътре - тогава двигателя като че ли работаше на три цилиндъра(на бензин) - много зле беше и като сменихме това се оправи.)Не съм пробвал скоро да откачам акумулатора - ще пробвам.Бензиновия фиртър е сменян преди ~4000км.Купил съм си добавка - чудя се колко минимално количество бензин да има в резервоара за да я сложа - защото не ми се пълни целия... по разбираеми причини.Абе общо взето най-ми е (честно незнам дали е правилно да се напише така) интересен въпроса с поведението на колата при различни температури на въздуха. По принцип мисля че нямам проблеми с температурните датчици, показва си вярно, включва си се перката - не съм мерил точни температири и други показания със специални уреди.Sandeto написа:Кога за последно си сменял възд.филтър? С какъв си го сменял (имам предвид, сигурен ли си че не е някой абсолютен ментак?) Центровка на газовата с този модел възд.филтър ли е правена или с друг? От колко време караш с тези мембрани на газовата? Сменял/почиствал ли си филтърчето (мрежичката) преди газовия клапан? За бензин... опитвал ли си да откачаш клемите на акумулатора за половин час и след това да пробваш как е като мощност? Бензинов филтър - имаш ли, сменян ли е... Пробвал ли си с добавки за прочистване на инжекторите?Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
Датчика за положението на коляновия вал е сменен.БобинА или бобинИ има колата ми не можах да разбера? (и нямам от кой да си взема за проба, от морга - абсурд)Но скапания проблем с паленето е само когато двигателя сам изгасне (от неравномерни, ниски обороти). Когато сам го изключвам си пали от раз след това. Що за проблем е това незнам...stanleyhacker написа:Нещо по запалването трябва да е - прегледай добре, нищо че са сменяни - кабели, свещи. Бобини!, датчик на коляновия вал.
Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
за добавката....аз така направих взех си СТП ако имаш желание ще я снимам и ще ти я качаначи налях си половината добавка като си я измерих предварителнои си напалних резервоара с 25л. 95 V-Powerи да ти кажа осетих разлика.....ама невярвам това да ти е проблемаи това за клемите ..............питам сал вече 3,4 елкончика сички отричати викат че това ставало за колите които са под 93-94 г. тия новите били еди си кви пак старите еди си квии нямало никва файда които ми го бил казал ме заблодил много якотъй че изобщо не е начин за решаване на проблем според мене с откачането на клемите от акумолатора...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар