Здравейте колеги, днес колицата / Фиат типо 1.4 моноинжекция 1992г/ си запали нормално, минах я на газ, покарах я и още на втория светофар най-напред започна да форсира яко сама - стъпковия мотор си показа рогата. Това както и да е, мина и отмина, и друг път е било, загря и я подкарах, след това обаче започна да придърпва, все едно ту и отива ток, ту не отива, започна да подскача на тласъци, докато двигателя, зацепен престане да работи, а лампите си светят... Спирам, веднага завъртам със стартер - пали си нормално, хуква си нормално и след 20-30 сек, отново същото- заглъхва, придърпва, някой и друг гърмеж и угася, това се повтори поне около 8-10 пъти, докато съвсем престана да пали . Викам си стъпковия мотор ги прави тия , та го разкачих, и го върнах в крайно задно положение, все едно е изключен, преди с друго типо направих същото и си работеше нормално, е с малко по-ниски обороти, и така не заработи. Проверих и мисля че не греша, не идва искра на свещите, нямах време а и не съм съвсем сигурен как да проверя дали отива ток на бобината преди делкото, а и не знам дали тя ще е причината за това всичкото. Ще съм благодарен на всеки , който даде идея откъде да я захващам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.4 i.e не пали
Collapse
X
-
Ами и на газ си беше същата история, макар че... Майтап да е свършила газта без да разбера.Tornado написа:От бензиновата помпа,филтъра за гориво и наличието на гориво в резервоара.А къде се намира въпросният датчик?stanleyhacker написа:Смени датчика на коляновия вал.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
И къде точно се намира в тоя случай? Някъде към скоростната кутия ли е?kimirai написа:На някои типота е на маховика.Ще го видим днес какви ще ги върши, от много въртене вчера му баталяса акумулатора, та го зареждах през нощта. Иначе снощи за последно като че имаше искра на свещите-припалваше, нещо което липсваше напълно по време на "премеждието".GTipo написа:Махни акумулатора за 5-6 мин първо. Това може да го прави и от грешки.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
мда провери си датчика на ХОЛ така се казва този въпросният за положението на коляновия вал. мен есента такъв номер ми врътна на едно голямо кръстовище че не е истина. ако този датчик не дава инаформация комутатора нито пуска ток към бобината нито искра към свещите. ако се съмняваш че е от датчика го премери с мултицет но вече колегите ще кажат колко трябва да е като съпротивление. при мен беше от поредъка на 800-900 ома но това е за темпрата.УСПЕХ!!!Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
е и при мен така се прецака като загрее ДВГто, но като е в работно състояние ДВГ и датчика има едно съпротивление а като откаже да пали колата съпротивлението драстично се променя и аз по това го познах мойто.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
С нахъсен акумулатор резултатът същия и това е. Никаква искра не идва към свещитем макар снощи да чувах че припалва по малко. Ако при въртене от стартер бобината трябва да дава искра към делкото, такава няма и там. Понеже четох във форума доста обосновано мнение че може да е от бобината- по същият начин се държи преди да загине, как да разбера бобината дали е в ред, или само мога да замеря датчика, другият въпрос е дали датчикът е тоя, дето се намира до пробката на скоростната кутия, и ако е той, еднакви ли са датчиците, или има различни видове за коляновият вал и за маховика. Описания на действията при замерване на датчика със мултицет ще свършат работа и на мен, а и на колеги които четох тук-там да питат из темите. Бре! 5 години карам типо, никога не съм подозирал че така може да те изостави на пътя!Ewing написа:е и при мен така се прецака като загрее ДВГто, но като е в работно състояние ДВГ и датчика има едно съпротивление а като откаже да пали колата съпротивлението драстично се променя и аз по това го познах мойто.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Най-добре сменяй. Кажи в магазина ще взема и двете и после ще върна едно от двете. Не вярвам да ти откажат. Но преди това огледай всяко куплунгче по двигателя и го напръскай със спрейче. Особено към бобината и към компютъра. Бобината обикновено се хваща от компютърната диагностика, докато датчик не. Има още нещо- сложи един светодиод с резисторче на кабелите, които влизат в бобината, докато някой върти на стартер. Така ще разбереш дали идва ток към бобината и да я отпишеш от възможните проблеми.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse


И на мен ми мирише на това.Поне преди години такова типо ми правеше подобни магарии и точно по този начин реших проблема.
Коментар