колеги понеже мн взе да лопа десния ми шарнир и се ориентирах към смяната му но случаино разбрах че вървял с носача
и намерих 2 варианта за 72 лв турски и за 131 лв немски та мисълта ми е заслужава ли си да дам 131 лв за немския дали ще е 2 пъти по здрав каквато е и цената му спрямо турския ако някои има опит и наблюдение по въпроса нека пише.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шарнир Мареа 1.8 16V
Collapse
X
-
Re: Шарнир Мареа 1.8 16V
ако турския е на асметал или технорот слагай смело и все пак на коя фирма е немскияdivlimon написа:колеги понеже мн взе да лопа десния ми шарнир и се ориентирах към смяната му но случаино разбрах че вървял с носача
и намерих 2 варианта за 72 лв турски и за 131 лв немски та мисълта ми е заслужава ли си да дам 131 лв за немския дали ще е 2 пъти по здрав каквато е и цената му спрямо турския ако някои има опит и наблюдение по въпроса нека пише.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
На мен ми е много интересно дали има вариант, да се смени само шарнира и дали някой го е правил, защото единия носач го смених само заради шарнира сега и дугия ми е заминал и пак трява да сменя фактически здрав носач. Иначе моя го смених с birth за 60лв. и за сега е здрав, но нямам впечатления, защото съм минал само 2000км.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Аз се научих да си сменям тампоните в домашни условия остава да измисля нещо за шарнирите и ще съм цар.Все си мисля ,че ако на нов носач се постави гресьорка на шарнира и се смазва редовно няма да има проблеми с него.Имам три стари носача и ще експериментирам първо на тях и ако се получи ще пиша.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
По принцип става, ама не точно както си го описал. Пиниза е, че се вади шарнира от носача, кара се носача на шлайф и се слага шарнир от Москвич, аз един път направих така и изкара малко над 40 000км, ама оня ден взе нещо да тропа пак оттам. Та така, излезна ми 25-30лв. някъде, това преди година и половина в Добрич.van_dal написа:Аз си мисля дали не може да се избие шарнира от носача и да се завари нов на аргон, иначе друг вариант не виждам
N.Y. State of Mind
Коментар
-
u_bo
каква ти е колата?шарнир от какъв москвич ползваш?какъв шлайф , ще уточниш ли?sachma написа:По принцип става, ама не точно както си го описал. Пиниза е, че се вади шарнира от носача, кара се носача на шлайф и се слага шарнир от Москвич, аз един път направих така и изкара малко над 40 000км, ама оня ден взе нещо да тропа пак оттам. Та така, излезна ми 25-30лв. някъде, това преди година и половина в Добрич.van_dal написа:Аз си мисля дали не може да се избие шарнира от носача и да се завари нов на аргон, иначе друг вариант не виждам
Коментар
-
Колата е Типо, окачването е същото като при Мареята, не знам колко мм е шлайфа, майсторите се занимаваха,а и както казах беше отдавна, знам само, че шарнира е от джуган. Интересното беше, че предишния собственик ги беше сменял носачите и за нула време се разтропаха. И както написах след този ремонт за 25-30лв изкарах 40 000км.N.Y. State of Mind
Коментар
-
При заваряване ще се повреди шарнира по-точно ще се стопят тефлоновите подложки на ябълката на самия шарнир.Трябва да се охлажда повреме на заварката което от своя страна ще доведе до кристализирането на структората на метала около заварката което довежда до пукнатини. Заварки по носачите просто забрави опасно е , не е препорачително.van_dal написа:Аз си мисля дали не може да се избие шарнира от носача и да се завари нов на аргон, иначе друг вариант не виждам
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
И по моя няма заварки.Atanas71 написа:При заваряване ще се повреди шарнира по-точно ще се стопят тефлоновите подложки на ябълката на самия шарнир.Трябва да се охлажда повреме на заварката което от своя страна ще доведе до кристализирането на структората на метала около заварката което довежда до пукнатини. Заварки по носачите просто забрави опасно е , не е препорачително.van_dal написа:Аз си мисля дали не може да се избие шарнира от носача и да се завари нов на аргон, иначе друг вариант не виждам
N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар