Ще си сменям термостата (типичен зимен ремонт
) ама не ми се дават 30лв за оригинален, та се чудя дали да не приспособя такъв от Лада. Та въпросът ми е, някой правил ли е такива трансплантации? За да не настъпвам едни и същи мотики, де...
Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за термостат Ритмо.
Collapse
X
-
Абе, май се отказах да сменям термостата. След по-обстоен преглед се оказа, че си отваря на около 80 градуса (+- няколко) и преди да отвори, не пропуска изобщо антифриз към радиатора. Проблема е, че колата все пак успява да загрее до 90 градуса само в задръстване. На шосето е между 70 и 80... Някакви идеи???Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
И при мене е така, само че явно пуска към радиатора преди 60 градуса. Въпросния термостат е сменян преди 2.5 години ...... Възможно ли е толкова бързо да се скапе???Съществува ли такова животно като "зимен термостат" и как може да се разпознае след като обикновено термостатите ги дават за 87 градуса плюс, минус 3 градусаjohnfound написа:Абе, май се отказах да сменям термостата. След по-обстоен преглед се оказа, че си отваря на около 80 градуса (+- няколко) и преди да отвори, не пропуска изобщо антифриз към радиатора. Проблема е, че колата все пак успява да загрее до 90 градуса само в задръстване. На шосето е между 70 и 80... Някакви идеи???
Някой знае ли нещо по въпроса???
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
ами щом пуска преди 60 гр значи се е скапал можеда се скапе и за 6 месеца ти пак бая си изкарал то тези ментета където ги продават по магазините защо се учудваш сменяй и не се замисляй че идва зима и ще измръзнешbrat_John написа:И при мене е така, само че явно пуска към радиатора преди 60 градуса. Въпросния термостат е сменян преди 2.5 години ...... Възможно ли е толкова бързо да се скапе???Съществува ли такова животно като "зимен термостат" и как може да се разпознае след като обикновено термостатите ги дават за 87 градуса плюс, минус 3 градусаjohnfound написа:Абе, май се отказах да сменям термостата. След по-обстоен преглед се оказа, че си отваря на около 80 градуса (+- няколко) и преди да отвори, не пропуска изобщо антифриз към радиатора. Проблема е, че колата все пак успява да загрее до 90 градуса само в задръстване. На шосето е между 70 и 80... Някакви идеи???
Някой знае ли нещо по въпроса???TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Термостата е сменян в сервиз на Фиат в Австрияstef написа:ами щом пуска преди 60 гр значи се е скапал можеда се скапе и за 6 месеца ти пак бая си изкарал то тези ментета където ги продават по магазините защо се учудваш сменяй и не се замисляй че идва зима и ще измръзнеш
То, че ще го сменям е ясно, въпроса ми беше има ли такова животно като зимен термостат?
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
такова животно като зимен термостат няма има евентуално термостати които са еднакви по габарит с твоя но реално са за друг двигател който работи на по висока температура и ако искаш/всъщност не знам за твоя модел дали има/ можеш да сложиш такъв но според мен няма смисъл разликата ще е евентуално 3-4 градуса заради което ще трябва да го смениш лятото за да нямаш проблемиbrat_John написа:Термостата е сменян в сервиз на Фиат в Австрияstef написа:ами щом пуска преди 60 гр значи се е скапал можеда се скапе и за 6 месеца ти пак бая си изкарал то тези ментета където ги продават по магазините защо се учудваш сменяй и не се замисляй че идва зима и ще измръзнеш
То, че ще го сменям е ясно, въпроса ми беше има ли такова животно като зимен термостат?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Не знам дали има такова животно, моя го набедиха че е "зимен", щото до 85 гр. не само радиатора, но и маркучите са ми съвсем студени, едва след 85 лееекичко почва да се загрява горния маркуч към радиатора и при 90 явно се отваря изведнъж и всичко се стопля.Не знам дали е зимен или не, може би просто работи както трябва.brat_John написа:Термостата е сменян в сервиз на Фиат в Австрияstef написа:ами щом пуска преди 60 гр значи се е скапал можеда се скапе и за 6 месеца ти пак бая си изкарал то тези ментета където ги продават по магазините защо се учудваш сменяй и не се замисляй че идва зима и ще измръзнеш
То, че ще го сменям е ясно, въпроса ми беше има ли такова животно като зимен термостат?Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Един колега беше писал, че за има - няма 500 - 600 метра вдигал температура 90 градуса и на моето учудване ми беше обяснено, че термостата му бил "зимен"??????? Не вярвам да го е търсил специално тъй като колата му беше от скоро. Та за това и аз питам за въпросното животно "зимен термостат", защото и аз нямам нищо против зимата да качвам 90 градуса за 500 метра
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Един колега беше писал, че за има - няма 500 - 600 метра вдигал температура 90 градусаЕ, за 500-600 метра е на 60-70 гр, но около първия километър вече е на 85-90 гр.Това естествено зависи и от това, колко "жега" и даваш на колата първите метри, освен това при мен първите 200-300 метра са доста стръмен баир, взима се на 2-ра скорост.След това е нанадолнище около 300 м.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар