Няма опасност да блокира, ако не се счупи, а това не знам как може да стане. Моя лагер като го извадиха си беше здрав и можеше да изкара още 90000, ако имаше кой да го търпи. Дори и на ръка като го завъртя си свирваше
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Няма опасност да блокира, ако не се счупи, а това не знам как може да стане. Моя лагер като го извадиха си беше здрав и можеше да изкара още 90000, ако имаше кой да го търпи. Дори и на ръка като го завъртя си свирваше
има има дано не ти се случва щото нали знаеш че гадостите стават в най неподходящия момент
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Няма опасност да блокира, ако не се счупи, а това не знам как може да стане. Моя лагер като го извадиха си беше здрав и можеше да изкара още 90000, ако имаше кой да го търпи. Дори и на ръка като го завъртя си свирваше
има има дано не ти се случва щото нали знаеш че гадостите стават в най неподходящия момент
Дай Боже да не ми се случва!!! А на тебе случвало ли ти се е? Какви са симптомите?
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Няма опасност да блокира, ако не се счупи, а това не знам как може да стане. Моя лагер като го извадиха си беше здрав и можеше да изкара още 90000, ако имаше кой да го търпи. Дори и на ръка като го завъртя си свирваше
има има дано не ти се случва щото нали знаеш че гадостите стават в най неподходящия момент
Дай Боже да не ми се случва!!! А на тебе случвало ли ти се е? Какви са симптомите?
на приятел на рено 21 симптомите са същите вие вие и накрая блокира и се чупи и си еб.ло мамата
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Няма опасност да блокира, ако не се счупи, а това не знам как може да стане. Моя лагер като го извадиха си беше здрав и можеше да изкара още 90000, ако имаше кой да го търпи. Дори и на ръка като го завъртя си свирваше
Чупи се и още как! Моят като започна да свири, в началото го правеше само, когато натисна съединителя. Така около 3 месеца. След това нещата се развиха и влошиха за по-малко от седмица. На последното кръстовище, което преминах с този лагер колата се разтърси ( ганди вибрации по цялото купе ), след което на около 400м от работното ми място вече съединител НЯМАХ. Още си го пазя, заедно с притискателния диск и съединителя. Лагера беше завлякъл листовите пружини и беше направил канал в тях ( там където се опира ). Така че шега не бива, че най-като не трябва ще те остави
Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар