Някой може ли да каже какво има вътре в тази част която съм оградил?Абе кво става с тоя форум не иска да качва никви снимки!!!!??? Как ги качвате? оразмерих я до 600/600 и пак ми пише че е голяма!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За рейката...
Collapse
X
-
За рейката...
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.netЕтикети: –
-
Re: За рейката...
Май няма ограничение за рзмера, редактирай темата и където пише добави файл го прикачи там.val_mcrae написа:Някой може ли да каже какво има вътре в тази част която съм оградил?Абе кво става с тоя форум не иска да качва никви снимки!!!!??? Как ги качвате? оразмерих я до 600/600 и пак ми пише че е голяма!?
Айде успех трябва да стане.
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
-
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
-
Точно там се намира разпределителя на хидравличното налягане и зъбното колело, които са на една ос (поз. 1). В долната му страна е набит лагера 2, фиксиран с гайката 3 и зегерката 4!Сега, детайлът 5 представлява прословутата втулка на рейката, която когато де износи и започва да хлопа стержена и често протича! Освен това там е и набита семерингата! Детайл 6 е фиксираща втулка, ограничаваща хода на волана в положение пълен ляв, която се фиксира за корпуса на рейката посредством телената зегерка 7!
Коментар
-
В тоя ред на мисли, имам едно тропане долу вдясно,което ту се появява ту изчезва, усеща се и луфт в рейката пак вдясно, може ли да е от втулката на рейката 5 (съответно да карам така докато протече), или е по вероятно да е луфт в гребена, което звучи доста опасно.?In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
Коментар
-
някои знае ли колко пари този лагер фиг.2rinsuind написа:В тоя ред на мисли, имам едно тропане долу вдясно,което ту се появява ту изчезва, усеща се и луфт в рейката пак вдясно, може ли да е от втулката на рейката 5 (съответно да карам така докато протече), или е по вероятно да е луфт в гребена, което звучи доста опасно.?BMW E39 2.5I
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Луфта в гребена се контролира от трите детайла на снимката, които са дадени под кормилните щанги - пластмасовата втулка, пружината и резбовата втулка! А и тракането в този случай ще се чува в краката ти, т.е. точно под педалите! Най-вероятно е износването да е във втулката 5! Ако имаш луфт в стержена отдясната страна тя е виновника!rinsuind написа:В тоя ред на мисли, имам едно тропане долу вдясно,което ту се появява ту изчезва, усеща се и луфт в рейката пак вдясно, може ли да е от втулката на рейката 5 (съответно да карам така докато протече), или е по вероятно да е луфт в гребена, което звучи доста опасно.?
Коментар
-
Аз като го гледам е обикновен и няма да е повече от 4-5 лв.ico83 написа:някои знае ли колко пари този лагер фиг.2rinsuind написа:В тоя ред на мисли, имам едно тропане долу вдясно,което ту се появява ту изчезва, усеща се и луфт в рейката пак вдясно, може ли да е от втулката на рейката 5 (съответно да карам така докато протече), или е по вероятно да е луфт в гребена, което звучи доста опасно.?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Той е най-обикновен съчмен търкалящ лагер и в зависимост от производителя ще е от 1-2 до 4-5 лева! Но той не е толкова натоварен, че да се износва - върти се със скоростта и оборотите на волана! Моята кола е 18 годишна и нямах никакъв проблем с рейката! Просто така стана, че така и така беше демонтирана - реших да сменя профилактично уплътненията (30-тина лева ремонтрния комплект), за да не ме чакат изненади впоследствие!
Коментар
-
ми езнам така е казал майстора в вторник ще я разглобяват и ще се разбере а може ли този лагер да е заминал от по по рязко завиване че ние тук си имаме една картинг писта а аз си я посещавах от време за по някоя обиколка///// написа:Той е най-обикновен съчмен търкалящ лагер и в зависимост от производителя ще е от 1-2 до 4-5 лева! Но той не е толкова натоварен, че да се износва - върти се със скоростта и оборотите на волана! Моята кола е 18 годишна и нямах никакъв проблем с рейката! Просто така стана, че така и така беше демонтирана - реших да сменя профилактично уплътненията (30-тина лева ремонтрния комплект), за да не ме чакат изненади впоследствие!BMW E39 2.5I
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар