Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как да разбера дали ангр. ремък е зацепен правилно?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    как да разбера дали ангр. ремък е зацепен правилно?

    Колата е Мареа 1.6 16 клапана , нещо не върви като хората , малко преди да я купя са и сменявали ремъците и май от тогава не върви добре , пали и работи нормално . Въпроса ми е дали на този мотор може да се провери накък...както едно време на старите таратайки им светкаха с едно нещо по белезите на ангренажа ?

    #2
    Тоя мотор дава ядове с зацепването на ангренажите. Малко хора го владеят. Проблема е, че шпонките не фиксират разпр. вал и ангр. колела абсолютно неподвижно, а има +-няколко зъба отместване на ролката. За целта се ползват фиксатори на разпределителните валове, които обаче струват пари и естествено малко сервизи ги имат. Иди в Вантотрейд или при БОБО. За тях съм чувал, че ги имат и срещу 100тина лв ще го зацепят правилно!

    Коментар


      #3
      maiden написа:
      Тоя мотор дава ядове с зацепването на ангренажите. Малко хора го владеят. Проблема е, че шпонките не фиксират разпр. вал и ангр. колела абсолютно неподвижно, а има +-няколко зъба отместване на ролката. За целта се ползват фиксатори на разпределителните валове, които обаче струват пари и естествено малко сервизи ги имат. Иди в Вантотрейд или при БОБО. За тях съм чувал, че ги имат и срещу 100тина лв ще го зацепят правилно!
      Да , това е така..но въпроса ми е как да разбера дали е зацепен добре или не е .. и ако има такъв начин и се окаже че " не е добре" - тогава да давам пари?

      Коментар


        #4
        При по-високи обороти, "умната" дюза светва, когато има нерегламентирано предварение. Мотора загрява доста по-бързо от нормалното и е склонен към прегряване. Има разлика в мощността при ниски и високи обороти. Един зъб напред води до по-голяма пъргавина на старт, за сметка на ускорението при 2500+ об/мин. Разхода на гориво се увеличава с около 20+%. Разбира се, причини за такива симптоми - бол; не гарантирам, че това означава непременно грешно зацепен ангренаж. Колегите са прави - най-добре е да се провери с фиксиращите черупки.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Еми ако не те е страх да свалиш капака на клапаните може да се провери оттам, ама е по-лесно с черупките Иначе ако си сигурен, че колата е по-мудна и само това е правено - няма какво да го мислиш - от това е!

          Коментар

          Working...
          X