проблема ми е, че на 5-6000 км моторчето ми се зацапва. не вътре оста или червяк ли е не знам, а отпред на върха, това металното, с което всъщност затваря притока на въздух. през тези 5-6000 км нямам никакви проблеми с оборотите, студена 1200 топла 800-850, климатик +100 оборота. работи идеално. но по едно време започва да задържа на 1600 оборота и докато не го изчистя е така. вътре в дупката на колектора има бая чернилка леко мазна, по върха на моторчето също е мазна. единствения вариант да има мазничко там е от картерните газове. какво мога да направя, че те да се пречистват по-добре? просто не виждам каква може да е причината да се цапа от другаде. колата се кара 99.999999999% на газ
и е браво 1,6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Причини за зацапване на моторче на празен ход
Collapse
X
-
Re: Причини за зацапване на моторче на празен ход
Еми на твое място бих си взел ново моторче направо, колкото до газта карай по често на газ да не ти страдат дюзите и да възникнат други проблемиpakumba написа:проблема ми е, че на 5-6000 км моторчето ми се зацапва. не вътре оста или червяк ли е не знам, а отпред на върха, това металното, с което всъщност затваря притока на въздух. през тези 5-6000 км нямам никакви проблеми с оборотите, студена 1200 топла 800-850, климатик +100 оборота. работи идеално. но по едно време започва да задържа на 1600 оборота и докато не го изчистя е така. вътре в дупката на колектора има бая чернилка леко мазна, по върха на моторчето също е мазна. единствения вариант да има мазничко там е от картерните газове. какво мога да направя, че те да се пречистват по-добре? просто не виждам каква може да е причината да се цапа от другаде. колата се кара 99.999999999% на газ
и е браво 1,6
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
-
Re: Причини за зацапване на моторче на празен ход
пич, пак казвам, че се зацапва отпред металната част. не вътре. ако ще всеки път като се нацапа да купувам ново ефекта ще е същия. трябва да отстраня причината за цапането.B1keP_B0y написа:Еми на твое място бих си взел ново моторче направо, колкото до газта карай по често на газ да не ти страдат дюзите и да възникнат други проблемиpakumba написа:проблема ми е, че на 5-6000 км моторчето ми се зацапва. не вътре оста или червяк ли е не знам, а отпред на върха, това металното, с което всъщност затваря притока на въздух. през тези 5-6000 км нямам никакви проблеми с оборотите, студена 1200 топла 800-850, климатик +100 оборота. работи идеално. но по едно време започва да задържа на 1600 оборота и докато не го изчистя е така. вътре в дупката на колектора има бая чернилка леко мазна, по върха на моторчето също е мазна. единствения вариант да има мазничко там е от картерните газове. какво мога да направя, че те да се пречистват по-добре? просто не виждам каква може да е причината да се цапа от другаде. колата се кара 99.999999999% на газ
и е браво 1,6
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Причини за зацапване на моторче на празен ход
Така ще е винаги когато караш на газ.Оправия няма освен с почистване на 5000 км. и смазване със някакъв спрей на молибденова основа.pakumba написа:проблема ми е, че на 5-6000 км моторчето ми се зацапва. не вътре оста или червяк ли е не знам, а отпред на върха, това металното, с което всъщност затваря притока на въздух. през тези 5-6000 км нямам никакви проблеми с оборотите, студена 1200 топла 800-850, климатик +100 оборота. работи идеално. но по едно време започва да задържа на 1600 оборота и докато не го изчистя е така. вътре в дупката на колектора има бая чернилка леко мазна, по върха на моторчето също е мазна. единствения вариант да има мазничко там е от картерните газове. какво мога да направя, че те да се пречистват по-добре? просто не виждам каква може да е причината да се цапа от другаде. колата се кара 99.999999999% на газ
и е браво 1,6Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Причини за зацапване на моторче на празен ход
защо смяташ, че е от газта? не съм видял друг колега д асе оплаква от подобно нещо, а и кромата вече 90 000 е на газ и е с много подобно моторче и е чистено 1 път само за профилактика. не казвам, че е невъзможно, но какво е обяснението? само за инфо, маркуча между възд филтър и плочката на газта също е в гняс, но малко, а оттам газ не минава. по-скоро обвинявам онази тел в маркуча за картерни газове, но не съм сигуренTornado написа:Така ще е винаги когато караш на газ.Оправия няма освен с почистване на 5000 км. и смазване със някакъв спрей на молибденова основа.pakumba написа:проблема ми е, че на 5-6000 км моторчето ми се зацапва. не вътре оста или червяк ли е не знам, а отпред на върха, това металното, с което всъщност затваря притока на въздух. през тези 5-6000 км нямам никакви проблеми с оборотите, студена 1200 топла 800-850, климатик +100 оборота. работи идеално. но по едно време започва да задържа на 1600 оборота и докато не го изчистя е така. вътре в дупката на колектора има бая чернилка леко мазна, по върха на моторчето също е мазна. единствения вариант да има мазничко там е от картерните газове. какво мога да направя, че те да се пречистват по-добре? просто не виждам каква може да е причината да се цапа от другаде. колата се кара 99.999999999% на газ
и е браво 1,6Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Причини за зацапване на моторче на празен ход
Колега,ти сам си отговаряш на въпроса.Всичко идва от картерните газове.Проблема се задълбочава при наличието на един от трите или и трите случая когато са на лице: -Повишена консумация на масло -Не добро качество масло в двигателя -Замяна на фабрично предписаното гориво с газpakumba написа:проблема ми е, че на 5-6000 км моторчето ми се зацапва. не вътре оста или червяк ли е не знам, а отпред на върха, това металното, с което всъщност затваря притока на въздух. през тези 5-6000 км нямам никакви проблеми с оборотите, студена 1200 топла 800-850, климатик +100 оборота. работи идеално. но по едно време започва да задържа на 1600 оборота и докато не го изчистя е така. вътре в дупката на колектора има бая чернилка леко мазна, по върха на моторчето също е мазна. единствения вариант да има мазничко там е от картерните газове. какво мога да направя, че те да се пречистват по-добре? просто не виждам каква може да е причината да се цапа от другаде. колата се кара 99.999999999% на газ
и е браво 1,6
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар