В движение и на свободна се чува шум от двигателя, който лично го оприличавам на шума от тракането на дизелов двигател само, че по тихо. Чува се на около 2000-3000 оборота.Някакви съвети, че тука в Разград няма много разбиращи майстори май.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем: Шум от двигателя на Типо
Collapse
X
-
Това отведньж ли се получи, или проблема ти е отдавна и с увеличаване на оборотите се увеличава и честотата на тракане?В движение и на свободна се чува шум от двигателя, който лично го оприличавам на шума от тракането на дизелов двигател само, че по тихо. Чува се на около 2000-3000 оборота. Някакви съвети, че тука в Разград няма много разбиращи майстори май
Коментар
-
Получи се от веднъж вече около 2 месеца е така. Като увеличавам оборотите се увеличава честотата на тракане. Като дигна повече оборотите не се чува.Карам с масло BP 10W40. Като го смених ми останаха около 300 грама, но след около 6000 км ми се наложи да ги налея и тях, само не мога да разбера дали гори масло или е от утечка някъде по двигателя. От към картера е бая намаслен.Шума се чуваше и като смених маслото.Като каза алтернатор (само да не бъркам) понякога като запаля ми светва по слабо индикатора за акумулатора и така си свети. Като набирам обороти почва да изгасва понякога, а като освободя от скорост пак светва.Не съм много сигурен, но ми се струва, че сутрин докато не е загряла тракането е по-силно.Иначе работата на двигателя е равномерна. Типото е 1.6 SX моноинжекцияCarozzeria Touring, Milano
Fiat 124 Touring - моята следваща кола
Коментар
-
В такива случаи, тракането може да идва основно от клапапаните или от бутален болт, при тези причини може да се кара по-продьлжително. Ако е биелен лагер досега щеше да се чуе!Така, че една сервизна консултация в случая е наложителна! От форума в случая, няма как да се уточни!Получи се от веднъж вече около 2 месеца е така. Като увеличавам оборотите се увеличава честотата на тракане. Като дигна повече оборотите не се чува. Карам с масло BP 10W40. Като го смених ми останаха около 300 грама, но след около 6000 км ми се наложи да ги налея и тях, само не мога да разбера дали гори масло или е от утечка някъде по двигателя. От към картера е бая намаслен. Шума се чуваше и като смених маслото. Като каза алтернатор (само да не бъркам) понякога като запаля ми светва по слабо индикатора за акумулатора и така си свети. Като набирам обороти почва да изгасва понякога, а като освободя от скорост пак светва. Не съм много сигурен, но ми се струва, че сутрин докато не е загряла тракането е по-силно. Иначе работата на двигателя е равномерна. Типото е 1.6 SX моноинжекция
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар