колеги спешно ме интересува къде по двогателя се намира стартера на 1.8 двигателя и лесно ли се сваля ако нямам канал и колата е на тясна уличка в центъра??? искам да го сваля за да го погледна ,защото не иска да пали (изобщо не завърта) после изведнъж запали без никакви проблеми, придвижих колата до улица любен каравелов в центъра и след като загасих двигателя, пак нищо... .от доста места вече ме ориентираха че проблема сигурно е стартера, та за това искам сам да си го сваля, за да оправя работата на място и ако е нещо по елементарно, да мога да го оправя още днес!!! благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
стартер на 1.8i МНОГО СПЕШНО
Collapse
X
-
да колега, нонали знаеш че ток за стартера ти трябва само докато палиш, а не докато работи мотора или караш...така че нищо не пречи да се е прецакал някой кабел и случайно да е дал контакт когато си въртял...огледай си първо жиците и тогава разглобявай да не си трошиш ръцете само..доколкото знам кабела към стартера е един доста дебел...възможно е да се е окислил нещо и да не прави хубав контакт..пръсни го с някое спрейче за такива неща и те така...tskostov написа:не мисля колега, защото колата вчера си запали без проблем и си работи перфектно (ако запали), а ако е ток, то той е пак някой който захранва стартера, за което пак трябва да го погледнаkiselo написа:проблема да не идва от калпави тоци?
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
колега то хубаво ще го погледна ,стига да знаех къде да го търся тоя стартерkiselo написа:да колега, нонали знаеш че ток за стартера ти трябва само докато палиш, а не докато работи мотора или караш...така че нищо не пречи да се е прецакал някой кабел и случайно да е дал контакт когато си въртял...огледай си първо жиците и тогава разглобявай да не си трошиш ръцете само..доколкото знам кабела към стартера е един доста дебел...възможно е да се е окислил нещо и да не прави хубав контакт..пръсни го с някое спрейче за такива неща и те така...tskostov написа:не мисля колега, защото колата вчера си запали без проблем и си работи перфектно (ако запали), а ако е ток, то той е пак някой който захранва стартера, за което пак трябва да го погледнаkiselo написа:проблема да не идва от калпави тоци?
на мен това ми беше и въпроса
фиата си е фиат
Коментар
-
ми виж в даунлоадс има схеми за сваляне и всичко. при мен си трябва канал и е отпред зад радиатора по средата на двг, ама съм с 1,6. предполагам няма да стане на тясна уличка. пробвай да го чукнеш с нещо все ще завърти и бягай на каналLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
добре сега ще потърся.... а дали ще мога да го чукна без да свалям кората под двигателя ???pakumba написа:ми виж в даунлоадс има схеми за сваляне и всичко. при мен си трябва канал и е отпред зад радиатора по средата на двг, ама съм с 1,6. предполагам няма да стане на тясна уличка. пробвай да го чукнеш с нещо все ще завърти и бягай на каналфиата си е фиат
Коментар
-
Oт това което гледам стартера ти би трябвало да е в ляво от акумолатора...за да се свали трябва да се махне акумолатора стойката му въздуговодите отдолу и така..пробвай само така да надникнеш там пред тубичката за маслото на хидравликата...може и да се види нещо...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
колеги благодаря на всички за мненията, проблема все пак се оказа акумулатора.... някоя от клетките се окъсявала от време на време и пада напрежението... гаранцията на акумулатора оправи нещата и сега съм с друг... вече цял ден - никакви проблеми, само и аз да си кажа лошото мнение от един сервиз- Дунев Моторс (или там кво беше)... те хубаво откриха, че проблема е в акумулатора, ама ми намерили и някакъв проблем по газовата ( някакъв маркуч гълтал въздух) - сменили го, взеха ми 15 лв за тая процедура... резултатър- газовата е пълен мъртвец- като почне да минава 4000 оборота и почва да глъхне, от време на време изобщо спира да подкача газ (все едно няма газ в бутилката, а тя е пълна) абе изобщо - пипат без да имат представа за какво иде реч.... нищо, утре ще ходя при едни газаджии в павлово да я погледнат
айде със здраве и пак благодаря на всички.... фиатките не са никак лоши коли.... всеки който говори обратното може да ходи да си купи москвич!!
фиата си е фиат
Коментар
-
колеги благодаря на всички за мненията, проблема все пак се оказа акумулатора.... някоя от клетките се окъсявала от време на време и пада напрежението... гаранцията на акумулатора оправи нещата и сега съм с друг... вече цял ден - никакви проблеми, само и аз да си кажа лошото мнение от един сервиз- Дунев Моторс (или там кво беше)... те хубаво откриха, че проблема е в акумулатора, ама ми намерили и някакъв проблем по газовата ( някакъв маркуч гълтал въздух) - сменили го, взеха ми 15 лв за тая процедура... резултатър- газовата е пълен мъртвец- като почне да минава 4000 оборота и почва да глъхне, от време на време изобщо спира да подкача газ (все едно няма газ в бутилката, а тя е пълна) абе изобщо - пипат без да имат представа за какво иде реч.... нищо, утре ще ходя при едни газаджии в павлово да я погледнат
айде със здраве и пак благодаря на всички.... фиатките не са никак лоши коли.... всеки който говори обратното може да ходи да си купи москвич!!
фиата си е фиат
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар