Вчера се наканих да отскоча с мотора до Ловеч за концерта на W.A.S.P. На Tiwsted Sisters ходих с колата.Извадих мотора от гаража, но понеже акумулаторът му е към края си не щя да запали с него. Закачих го с кабели към акумулатора на колата. Запалих колата, врътнах мотора няколко пъти, но при последният опит при въртенето на стартера на мотра оборотите на колата паднаха и тя загасна. Влязох в колата за да я запаля пак и при подаване на контакт не стветва нищо. Никъде в колата няма ток. Закачих пак мотора към колата с кабели. Към мотора нямаше ток. Свалих акумулатора закачих го така към мотора но той отказа да запали. Мисля, че ампеажът му идва в повече... Върнах акумулатора в колата, закачих го и пак нищо. Проверих всикчи бушони - здрави. Мисля си да не е нещо по клемите...И сега от 2 МПС-та ма’ам крачоли към работа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бравото умря и после се съживи :)
Collapse
X
-
HumppaЕтикети: –
-
Humppa -
имам предвид нещо окисление ала бала не прави добре контакт и като трябва да смукне повече ток и ей така става. ако акумулатора е заминал то би трябвало поне на контакт да светят лампите макар и слабо, а като чукнеш да завърти стартера да изгасне всичко. и все пак не ти пречи да сложиш и премериш напрежението и на ак.Humppa написа:Това много ли е лошо? Или трябва само да се презапоят например?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Humppa
А ако е умрял акумулатора то тогава нямаше да дава ток на мотора след като го разкачиш и свалих от колата...
Коментар
-
Re: Бравото умря
Щом са паднали оборотите че да загасне колата от стартера на мотора според мен си дал на късо нещо в мотора и е дръпнал много ток на късо. Не е нормално от стартер на мотор да угасне колата. А щом после не е запалило и както разбирам не дава грам ток може да се е прекъснала връзка между клетките на акумулатора.Пробвай с крушка директно на акумулатора да видиш дали ще светне.Като вържеш акумулатора на зарядно дърпа ли ток?Humppa написа:Вчера се наканих да отскоча с мотора до Ловеч за концерта на W.A.S.P. На Tiwsted Sisters ходих с колата.Извадих мотора от гаража, но понеже акумулаторът му е към края си не щя да запали с него. Закачих го с кабели към акумулатора на колата. Запалих колата, врътнах мотора няколко пъти, но при последният опит при въртенето на стартера на мотра оборотите на колата паднаха и тя загасна. Влязох в колата за да я запаля пак и при подаване на контакт не стветва нищо. Никъде в колата няма ток. Закачих пак мотора към колата с кабели. Към мотора нямаше ток. Свалих акумулатора закачих го така към мотора но той отказа да запали. Мисля, че ампеажът му идва в повече... Върнах акумулатора в колата, закачих го и пак нищо. Проверих всикчи бушони - здрави. Мисля си да не е нещо по клемите...И сега от 2 МПС-та ма’ам крачоли към работа
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Така както го описваш е генератора, почни от него няма какво друго да е. Ако акумолатора се е изтощил при замерване трява да си показва 11,5-12,5 V при угасена кола, а при запалена трява да показва 13,5-14 ако всичко е наред.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Ама човека казва че е угаснала изведнъж като е дал ток няма как дори да е от генератора да падне до 0 акумулатора толкова бързо, ако е генератора поне ще му свети на контакт таблото.Пробвай с друг акумулатор за тест и мисля че ще се окаже акумулатора.van_dal написа:Така както го описваш е генератора, почни от него няма какво друго да е. Ако акумолатора се е изтощил при замерване трява да си показва 11,5-12,5 V при угасена кола, а при запалена трява да показва 13,5-14 ако всичко е наред.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Humppa
Не знам какво стана!В неделята оставих колата с разкачен акумулатор. Вчера след работа го закачих към колата, кас’тофона започна да свири, врътнах и Бравото запали без проблеми. Днес ще реша въпроса и с нов акумулатор за мотора :D
Коментар
-
Тъй де ама, като отвориш раздела се вижда заглавие "Бравото умря"......... И ей тъй тръгват глупостите, че Фиятите тъй се трошели, иначе се трошели.........Humppa написа:Не знам какво стана!В неделята оставих колата с разкачен акумулатор. Вчера след работа го закачих към колата, кас’тофона започна да свири, врътнах и Бравото запали без проблеми. Днес ще реша въпроса и с нов акумулатор за мотора :DТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Според мен проблема ти не е бил в бравото а в акумулатора нещо. Бравото си е мн хубав автомобил и не "умира" от нищо.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Humppa
Реклама
Collapse

Коментар