Както си чистих колата днес открих един болт на педала за газта. Очевидно е сложен фабрично за да ограничава хода и. Моя беше развит така, че хода на педала се ограничаваше на повече от един пръст разтояние от пода. Не можах да се сдържа и го навих, така че газта да стига почти до долу
Резултатът- колата хвръкна, имам чувството, че до сега съм я карал на половината от възможностите и. Преди имах същата, но с 1,6 16V мотора и ми казваха, че 1,9 JTD -то вървяло повече, но до сега не бях забелязал да е така. Сега обаче наистина върви повече, убедих се
Та въпросът ми е какъв е тоя болт, някой забелязвал ли го е и какъв би могил да е смисъла от него. Единственото, което ми хрумва, е че е предназначен за хора с по тежки крака
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Открих много странен болт
Collapse
X
-
Ха, че и аз имам същия болт и се се канех да питам дали е нормално да го има, иначе като форсирам на място стига до макс. обороти, ама пробвах повече от 140 не ще да вдига и се канех да го развивам, сега като се прибера това ми е първата работа. :P--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Хммм, с твоя мотор изобщо не трябва да се замисля до много след 140van_dal написа:Ха, че и аз имам същия болт и се се канех да питам дали е нормално да го има, иначе като форсирам на място стига до макс. обороти, ама пробвах повече от 140 не ще да вдига и се канех да го развивам, сега като се прибера това ми е първата работа. :P
Fitat Marea Weekend '99 ELX 1.9 JTD
Коментар
-
Re: Открих много странен болт
Не трябва ли да върви повече само като го натискаш педала повече от положението на ограничителя, иначе според мен трябва пак толкова да си вървиu_men написа:Както си чистих колата днес открих един болт на педала за газта. Очевидно е сложен фабрично за да ограничава хода и. Моя беше развит така, че хода на педала се ограничаваше на повече от един пръст разтояние от пода. Не можах да се сдържа и го навих, така че газта да стига почти до долу
Резултатът- колата хвръкна, имам чувството, че до сега съм я карал на половината от възможностите и. Преди имах същата, но с 1,6 16V мотора и ми казваха, че 1,9 JTD -то вървяло повече, но до сега не бях забелязал да е така. Сега обаче наистина върви повече, убедих се
Та въпросът ми е какъв е тоя болт, някой забелязвал ли го е и какъв би могил да е смисъла от него. Единственото, което ми хрумва, е че е предназначен за хора с по тежки крака
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
да бе да, чакай да се загаща...
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
То и Алфата ми го имаше, а беше 1.3Stilo написа:Вероятно болта е за един вид ограничаване налягането на турбината и по този начин - защита на двигателя.
Болта ограничава хода на педала и да го махнете няма да има никаква разлика във вървенето на колата
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Колеги, толкова глупости изчетох в този форум, относно всякакви идиотщини, които видиш ли изстрелвали колата, че...каква турбина, какви 5 лева!? Болтовете имат една едничка чисто МЕХАНИЧНА функция. Не проумявам, как болт, на педала за газта, ще накара колата "да върви" повече. Въпросният болт единствено би ограничил хода на педала и неговата твърдост. Това е неговата идея.
Коментар
-
Като го махна ще ти кажа, най-вероятно утре, но с какво обесняваш че моето стига до 140 и не ще повече, а иначе всичко си му е наред.PASSARELLA написа:Колеги, толкова глупости изчетох в този форум, относно всякакви идиотщини, които видиш ли изстрелвали колата, че...каква турбина, какви 5 лева!? Болтовете имат една едничка чисто МЕХАНИЧНА функция. Не проумявам, как болт, на педала за газта, ще накара колата "да върви" повече. Въпросният болт единствено би ограничил хода на педала и неговата твърдост. Това е неговата идея.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар