Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фъцка газ - какво уплътнение да сложа?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фъцка газ - какво уплътнение да сложа?!

    От няколко дена забелязах, че изпуска газ (става дума за ашинарията на газовата бутилка) от мястото посочено на скицата - точно между входната тръбичка и стяхащата гайка и няма управия. Като количество не е много, ама е достатъчно да насмръдва и трови живота, и да ме страхува. Завъртях винтила който е за входа и я развих, огледах удебеления накрайник, не е повреден, забърсах го със суха кърпа и пак го завих. Нещата се оправиха докато не заредих до горе пак и като се напълни бутилката нали разтриса и пак почна да съска леко... Сега съм на положение отварям клапана, пълня и затварям пак... Въпроса е: какво уплътнение може да се сложи, със силикон ако намажа и тогава да завъртя стягащата гайка? Как понасят газ разните там гуми и силикони, издържат ли или се разяждат? Изобщо пригодно ли е за самоуправа или само на газаджия ми е майката, да прави ново удебеление на тръбата... ако е така, колко пири може да иска?П.С.: Постнал съм го тук, защото ми се струва, че е по скоро за технически консулт, отколкото за газовата секция
    Прикачени файлове

    #2
    Не съм специалист, но след като огледах скицата ти, се сетих за предната ми кола, имах проблем с изпускането на газ, но излизаше през отвора за зареждане на бронята... след като отидох на газаджия, човека каза, че проблема ми е в клапана на бутилката, защото функцията му е да пуска газ еднопосочно към бутилката... смени го човека и нещата се оправиха...В товя случай нещата ми изглеждат аналогично... ако клапана ти е наред, би трябвало там където си посочил със стрелка, да нямаш налягане на газ, единствено да има остатъчна газ м/у клапанчето на входа и клапана в бутилката... Този клапан на бутилката човека го провери по следния начин- с един ключ (за врата) натисна пипонката-клапан (на буксата за зареждане с газ) и от там газта продължи да изтича, а не както е нормаплно само да "пуф-не" и да спре изтичането.
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    Коментар


      #3
      Там трябва да има една съчма натискана от пружина, която да играе ролята на клапана който описва Sandeto.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Щом от там пуска газ - няма уплътнение което можеш да сложиш.Там се уплътнява при сплескването на медната тръба в стоманения насрещник.Оправянето:спира се газта от клапана на бутилката, развива се притискащият болт, избутва се болта назад по тръбата за да не пречи, реже се тръбата веднага след деформираната част, слага се една нова ’бъчвичка’ - купува се от магазин за газови уредби - струва стотинки, намушква се ’бъчвичката’ на тръбата, тръбата се слага в леглото до дъно, избутва се и бъчвичката да влезе, после като се придържа тръбата да е опряла отпред се завива болта, като се стяга много добре и периодично се проверява дали изпуска.А при тебе може да се реши проблема просто с притягане на болта - да не те притеснява че и сега е много стегнат - даже 1/8 оборот може да реши проблема. естествено ако има накъде да се стяга - иначе - горното.Виж като натиснеш съчмата на външното зареждане дали продължително фъска или само еднократно - ако ти е скапан и клапана на бутилката - там вече се ходи на газаджия.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Sandeto написа:
          Не съм специалист, но след като огледах скицата ти, се сетих за предната ми кола, имах проблем с изпускането на газ, но излизаше през отвора за зареждане на бронята... след като отидох на газаджия, човека каза, че проблема ми е в клапана на бутилката, защото функцията му е да пуска газ еднопосочно към бутилката... смени го човека и нещата се оправиха...В товя случай нещата ми изглеждат аналогично... ако клапана ти е наред, би трябвало там където си посочил със стрелка, да нямаш налягане на газ, единствено да има остатъчна газ м/у клапанчето на входа и клапана в бутилката... Този клапан на бутилката човека го провери по следния начин- с един ключ (за врата) натисна пипонката-клапан (на буксата за зареждане с газ) и от там газта продължи да изтича, а не както е нормаплно само да "пуф-не" и да спре изтичането.
          мммм, това не се бях сетил... аз си мислех, че е само клапана на бронята.... . А ако има клапан и на бутилката за какво са 2-та винта за изолиране на бутилката - единия на входа на бутилката, другия на изхода?Довечера след работа ще го тествам дали на отворен винт ще спре да фъцка като натисна съчмата. Защото сега правя тоя номер: след зареждане затварям бутилката с входния винт и надискам съчмата да фъцне и да спре да пуска от гайката (щото ти пак добре си пускал газ извън купето, ма на мен ми пуска вътре)... От тук натам има 2 питания: 1. Ако е наред клапана и не продължава да пуска газ след натискане на съчмата с какво да изолирам мястото, за да не изтича тая останала газ в тръбичката м/у клапана и бронята в купето и да ме мори? 2. Ако е издъхал клапана, ако не е тайна, колко пари и за колко време се сменя? Трябва ли да е празна бутилката - скапана ми е бензиновата помпа и не мърдам на бензин... А това само по себеси означава голямо дърпане....

          Коментар


            #6
            Абе важното е, че не пръцка! Сори, но не се сдържах на това заглавие! :DА относно питанката ти - намотай тефлонова лента на резбата на съединението. Ако не се оправи и тогава иди някъде където, поставят/ремонтират газови уредби. Ще ти сменят така наречената "леща" - сферичката, която е на края на тръбичката.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              bubachko написа:
              ....... 1. Ако е наред клапана и не продължава да пуска газ след натискане на съчмата с какво да изолирам мястото, за да не изтича тая останала газ в тръбичката м/у клапана и бронята в купето и да ме мори? 2. Ако е издъхал клапана, ако не е тайна, колко пари и за колко време се сменя? Трябва ли да е празна бутилката - скапана ми е бензиновата помпа и не мърдам на бензин... А това само по себеси означава голямо дърпане....
              По точка първа, колегата Явор добре те е ориентирал... режеш раздувката, слагаш бъчвичката и затягаш...По точка втора... ще ме прощаваш, но това с клапана беше в далчната 2000-2001г когато карах добрия стар Ситроен БХ, и след 7-8г вече изобщо не си спомням колко ми взе... но иначе за празната бутилка - тук позна... човека ми каза, като свърши газта да дойда за ремонта...офф:Хиляди благодарности на колегата Явор за стикера... вчера вечерта си го получих... след малко слизам да го залепя и ще се отчета в темата за залепени стикери може и със снимка утре...
              Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
              --- в сърцето завинаги... ---
              Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

              Коментар


                #8
                Мерси за съветите, дано не е клапан.... Че са 5 лева ремонт ще трябва да впрягам още народ да дърпа..... махни-махни....

                Коментар


                  #9
                  До колкото си спомням клапана /съчмата с пружинката/ е преди затварящия винт т.е. имаш: зареждащото, клапан, тръба, клапан, затврящ винт. Така че не е необходимо бутилката да е празна. Винта е точно за това ако някой от клапаните ти не работи да спреш газта от там.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    NikMar написа:
                    До колкото си спомням клапана /съчмата с пружинката/ е преди затварящия винт т.е. имаш: зареждащото, клапан, тръба, клапан, затврящ винт. Така че не е необходимо бутилката да е празна. Винта е точно за това ако някой от клапаните ти не работи да спреш газта от там.
                    Може би има значение модела/вида на бутилката/клапана... Ако излезе клапан на бутилката... може би е добре преди да си правиш живота тежък с дърпания да отидеш на газаджия и той да каже трябва или не трябва да е празна...
                    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                    --- в сърцето завинаги... ---
                    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                    Коментар


                      #11
                      Sandeto написа:
                      NikMar написа:
                      До колкото си спомням клапана /съчмата с пружинката/ е преди затварящия винт т.е. имаш: зареждащото, клапан, тръба, клапан, затврящ винт. Така че не е необходимо бутилката да е празна. Винта е точно за това ако някой от клапаните ти не работи да спреш газта от там.
                      Може би има значение модела/вида на бутилката/клапана... Ако излезе клапан на бутилката... може би е добре преди да си правиш живота тежък с дърпания да отидеш на газаджия и той да каже трябва или не трябва да е празна...
                      Не от модела на бутилката ами от модела на сондата, но това което писах си е стандартно, ако помислиш малко така би трябвало и да бъде от гледна точка на безопасността. И още една гледна точка на безопасност, която никой не спазва ел. клапана на газта е желателно да бъде до бутилката а не до изпарителя за да затвори тръбопроваода при челен удар иначе не дай си боже ще изгориш като факел, както стана с онези момчета до Асеновград бог да ги прости.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Не е клапан, не е клапан Кеф-кеф-кеф остава сега да намеря магазин за газово във Варна и да купя тая медна част да я сменя....

                        Коментар


                          #13
                          bubachko написа:
                          Не е клапан, не е клапан Кеф-кеф-кеф остава сега да намеря магазин за газово във Варна и да купя тая медна част да я сменя....
                          Преди да тръгнеш да обикаляш за този накрайник "бъчвичка", може би не е лошо с един шублер да вземеш да измериш диаметъра на тръбичката... п.п.Само един въпрос.... честно, не се обиждай, не бих искал да те засегна, но да те питам... като проверяваше клапана, сети ли се да отвиеш стоп-кранчето което казваш, че спираш за да не ти мирише?
                          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                          --- в сърцето завинаги... ---
                          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                          Коментар


                            #14
                            Sandeto написа:
                            bubachko написа:
                            Не е клапан, не е клапан Кеф-кеф-кеф остава сега да намеря магазин за газово във Варна и да купя тая медна част да я сменя....
                            Преди да тръгнеш да обикаляш за този накрайник "бъчвичка", може би не е лошо с един шублер да вземеш да измериш диаметъра на тръбичката... п.п.Само един въпрос.... честно, не се обиждай, не бих искал да те засегна, но да те питам... като проверяваше клапана, сети ли се да отвиеш стоп-кранчето което казваш, че спираш за да не ти мирише?
                            Е-е-е-е... ма то бива да съм уфсъ, ама чак толкова... . Развито беше, даже специално сипнах 5 пари газ, колкото да съм напълно сигурен, че има газ в междинната тръбичка (а и в бутилката, че беше намаляла)

                            Коментар

                            Working...
                            X