Здравейте колеги, значи преди като ходех по комп. диагностики забелязах че на празен ход дроселовата клапа не е затворена ами стои на 4-5 градуса това за мене не е нормално щото съм чувал че на празен ход трябва да е затворена клапата а под затворена аз разбирам 0 градуса а не 4-5. Аз ли нещо се ебъркам или всичко е наред.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ненапълно затворена дроселова клапа
Collapse
X
-
Re: Ненапълно затворена дроселова клапа
От каде ще премине въздух за да работи двигателя ако е затворена напълно.mitkosoft написа:Здравейте колеги, значи преди като ходех по комп. диагностики забелязах че на празен ход дроселовата клапа не е затворена ами стои на 4-5 градуса това за мене не е нормално щото съм чувал че на празен ход трябва да е затворена клапата а под затворена аз разбирам 0 градуса а не 4-5. Аз ли нещо се ебъркам или всичко е наред.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Затворена дрослова клапа се казва когато тя е заела начално положение в зоната на празния ход на двигателя което в никакав случай не означава че тя е плътно затворена.4 градуса са необходими за преминаването на въздух за ниските обороти на топъл двигател .На студен стартира на 2 градуса след сигнал от датчика на коляновия вал че оборотите са над 1000 компютъра прави моментална проверка на температурния датчик и ако температурата е много ниска оборотите на празен ход може времено да се качат и на 1500.Ако температурата е висока първоначално оборотите трябва да са между 1000-1200 за кратко и след това падат на 850-900.При първия случай отвореноста на клапата е 2-3 градуса при втория първоначално 5-6 градуса и после пада 4. Много задълбах темата :Dmitkosoft написа:ми и аз тва се чудя ама насякъде чета при затворена дроселова клапа еди кво си ала бала нявсякъде само за тая затворена клапа чета а за мене 4 градуса не е затворенаФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Май си с обикновена газова :D .mitkosoft написа:благодаря много изчерпателен отговое ами можеш ли да кажеш защо като карам на газ и като освободя от скорост и оборотите падат рязко до кам 500-600 и след това веднага се качват на нормалното на бензин го няма това нещоФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Е не е нормално , но това не е и уредбата която трябвало да монтираш.Коректна работа на газ може да се изисква от Г.И. при него има настройки диагностика и т.н.т. Допитай се до колега който кара с обикновена газова мисля че в форума има доста :D Аз за сега съм на бенз но другия месец ще забрадя една Фобос.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Това е газов ижекцион.За теб неси струва да се набутваш карай го с обикновенатаmitkosoft написа:какво е Г.И. аз съм с 1.4 мотор ква уредба искаш да сложа
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
така прави ако изпарителя не е сложен напречно на посоката на движение, ако не е добре регулиран или ако блъска въздух директно вътре. не бива маркуча от който смуче въздух да е обърнат по посока на движение. а ако не е сложен напречно изпарителя от инерцията пак така става за секунда щото мембраните не действат коректноmitkosoft написа:какво е Г.И. аз съм с 1.4 мотор ква уредба искаш да сложа
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Нещо не ми се връзва цялата тема. При празния ход дросела е напълно затворен и въздуха минава през МПХ-то. То определя колко въздух да минава и съответно регулира обротите на празния ход. Самото то се командва от ЕКУ-то. За колегата от горния пост най вероятно проблема ти е в МПХ.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Правилно!Колега, изгаси колата и погледни дали пак седи леко отворена, ако седи регулирай жилото на газта!veselin10 написа:Нещо не ми се връзва цялата тема. При празния ход дросела е напълно затворен и въздуха минава през МПХ-то. То определя колко въздух да минава и съответно регулира обротите на празния ход. Самото то се командва от ЕКУ-то. За колегата от горния пост най вероятно проблема ти е в МПХ.Drive or Die!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар