Това ли е датчика който търся?И как се нарича точно: "Crankshaft position (CKP) sensor" или "Camshaft position (CMP) sensor"?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателя гасне след запалване, вече въобще не пали-Оправено
Collapse
X
-
Ей, утре от 15.00 всички пред ТВ- то за Формулата! :D По темата: Бобина лесно се сменя- просто на тази за проба се закачват само буксата и 4- рите кабела за свещите- както е отстрани до двигателя и се пробва.За жалост прекъсваща бобина с мерене не може да се хване, защото в един момент дава ток, в друг- намотката е накъсо и не ще. Намери от някой приятел със същата бобина или от автоморга с уговорка за проба за 5 минути.ogi28b написа:значи излиза че не гасне след точно определено време, ами просто си гасне. Присъединявам се към мнението на КИМИ, този датчик задължително да се провери. КИМИ честита първа позиция на Ф1 за утрешния старт
Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Смених датчика на коляновия вал (нов - 51лв) - резултат: не мога да разбера дали изгасва двигателя, защото вече не мога да запаля - за постоянно (преди това като постоеше малко се оправяше) вече се появи пак този проблем:TOSHIRO написа:...лампичката на инжекциона - като дам на контакт лампичката е изгаснала, след 1-2 секунди светва и аз я чакам да изгасне ... но тя не изгасва (даже и да не я чакам), и не мога да запаля - върти си, но неще да запали.Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
Колега трябваше да отидеш на някоя среща във варна, или да помолиш колега да те изтегли до някой сервиз за диагностика. Самоволната смяна на датчика едва ли е най-доброто решение, само по постове от форума.... Може да си е бил в ред. Изобщо в някой случаите мина ли на диагностика? Сега прочетох наново темата, и постовете на колегите van_dal и pakumba ми се сториха особено близки до същността на проблема. Има нещо нередно около тези релета и клапани на газовата.... Ако можеш този датчик го върни с уговорката че не работи, и с думите че със стария имаш проблеми, а с новия изобщо не пали колата, и ЕКУ няма връзка с този датчик. Един вид - направи рекламация, дано да стане. Все пак 50 лева не са малко, няма безплатен обяд
Коментар
-
Ако някой ми препоръча сигурен/проверен нееднократно елкон/сервиз ще отида там - но на сляпо вече не ходя - отидох на един ЕЛКОН - такива поразии ми направиха че не ми се приказва направо... "Майстора" който ми слага газовата е от "същия дол дренки"... Затова вместо да избера схемата - сервиз - сменят ми един куп неща без да има нужда и им плащам и за труда и ми осират други неща избрах тази - да прочета мненията на хората тук и да направя първо каквото мога аз...Ако някой знае къде във Варна мога да отида при някой който наистина си разбира от работата нека да сподели - много ще съм благодарен! (Точно 3/4 от тези "майстори", при които съм ходил досега казват: абе кой ти е правил колата, луд ли си, той нищо не разбира, дай аз ще ти я оправя и единственото което прави е временно "закърпване" на нещата и не пропуска да направи поразия...)Някой "майстор" може да го приеме много "лично" това, но си е 100% действителността, която ми се случва.ogi28b написа:Колега трябваше да отидеш на някоя среща във варна, или да помолиш колега да те изтегли до някой сервиз за диагностика. Самоволната смяна на датчика едва ли е най-доброто решение, само по постове от форума.... Може да си е бил в ред. Изобщо в някой случаите мина ли на диагностика? Сега прочетох наново темата, и постовете на колегите van_dal и pakumba ми се сториха особено близки до същността на проблема. Има нещо нередно около тези релета и клапани на газовата.... Ако можеш този датчик го върни с уговорката че не работи, и с думите че със стария имаш проблеми, а с новия изобщо не пали колата, и ЕКУ няма връзка с този датчик. Един вид - направи рекламация, дано да стане. Все пак 50 лева не са малко, няма безплатен обяд
Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
TOSHIRO: явно не съм прочел подробно темата, но не видях никъде да си писал че си отишъл до газаджиите да ти погледнат ключа. при мен също като ме газифицираха на бензин беше сле а на газ перфект. оказа се че ЕКУто трупа ненормално бъзро грешки и ми слошиха реле когато гася колата да маха единия + от ЕКУто и от тогава не съм имал проблоеми с работата на бензин или газ..поне от тази гледна точка. след това с това щракане и газнене. при мен се показа заял клапан на газта и като превключа на газ и тя вефнага гасне.според мен направи друго. не помня някой дали те беше посъветвал това по горе. като запалих колата и в момента на превкючване на газ отиваш отпред и подаваш + на клапана и изпарителя с един кабел директно от акумулатора.П.С.ако нещо съм казал дето някой вече е казал или не съм разбрал, моля да ме оплюете
нещо явно ми се спи повечко и сам малко разсеян :Р
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
колега при мен това се случи вчера и от тогава колата ми не иска да запали дърпах я какво ли не я правихме но не става не иска да запали и това е върти ток има но не пали мисля си че е от стапковия мотор но утре ще видим като я закарам да я закачат на компа запали за малко изгасна и повече не запали карам я само на бензин затова си мисля че може да е от този стапков мотор някои има ли идея от какво може да е [/b]
Коментар
-
Вече си търся свестен ЕЛКОН - как ще позная дали е такъв незнам
Нямам проблем с превключването и карането на газ/бензин.Забелязах и друго - когато лампичката за инжекциона свети (и не угасва) не ми светва "копчето" за газовото (на снимката долу), и не се чува бензиновата помпа като дам на контакт. По принцип като станат "обичайните" проблеми с гасненето - като паднат оборотите да изгасва двигателя, няй-често се оправя като прещракам няколко пъти това "копче", та си мисля дали не може то да ми прави някоя мизерия?
Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
Кой е този бушон?pakumba написа:еми пич нали това ти говоря от 3 дена. махни бушона на бенз помпа, пусни една жица от + на акумулатора до газ клапана и запали. мисля че ше ти се реши проблема
И до къде точно да го пусна тоя + ако може да ми обясниш
Междумременно се почовърках и мисля че до бензиновата помпа въобще не отива ток. Ах колко приятно ми стана че бензиновата помпа е точно под бутилката за газта
100% тия които са я слагали незнаят че отдолу е бенз. помпа.
Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
Според мен това изобщо не е от стъпковия мотор. Ако той се цака ще имаш нестабилни обороти, ще гасне и т.н., но не и да не можеш да запалиш като натиснеш газта или пък като те дърпат. Може да е датчик на коляновия вал. А много е вероятно да ти е изгоряла бензиновата помпа.nai7 написа:колега при мен това се случи вчера и от тогава колата ми не иска да запали дърпах я какво ли не я правихме но не става не иска да запали и това е върти ток има но не пали мисля си че е от стапковия мотор но утре ще видим като я закарам да я закачат на компа запали за малко изгасна и повече не запали карам я само на бензин затова си мисля че може да е от този стапков мотор някои има ли идея от какво може да е [/b]The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
направи това което пакумба ти казва. другото нещо е, да проверите и датчика на коляновия вал. датчик на ХОЛ се казва. някъде по АУТОДАТАта има точните съпротивления когато го мериш. моя накъде към 800-900 ома имаше. погледни по темите в форума някъде и аз съм писал за подобен проблем. при мен беше като загрее двигателя и му става много големо съпротивлението и колата няма ток към бобината и свещите. това също може да го проверите лесно.УСПЕХ!!!Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
"предположение за гасненето-пробвай с един кабел да подадеш +на клапана и изпарителя и пали веднага,така на място ще разбереш дали го прави пак,ако спре да го прави -значи ключа се ебава"Пробвах това, светва ми диода G от картинката по-горе (чува се че почва да пуска газ), но изобщо и не си помисля да пали. Купих си и ново "копче" - никакъв ефект...
А и се опитах да разсъждавам как ще запали направо на газ като тя си пали единствено на бензин а превключването на газ става след вдигане на обороти...
Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
Реклама
Collapse


Ти всъщност и двата датчика трябва да провериш ако ги има. Единия показва позицията на коляновия вал, другия показва позицията на разпределителния. То не знам дали ги има и двата де, ама си уцелил картинката 
Коментар