Като запаля, независимо дали е на газ или бензин, след като работи 1-2 минути нещо отпред щраква и колата изгасва. Независимо дали съм в движение или не, на какви обороти съм (не падат и така да изгасва) или каквото и да било друго - просто двигателя си изгасва... Акумулатора не е слаб, току-що съм сменил кабели и свещи. Като изгасне светят три лампички - за инжекциона (поне за това са ми казвали че е ), за акумулатора и за маслото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателя гасне след запалване, вече въобще не пали-Оправено
Collapse
X
-
Пробвах - никакъв резултат.Да кажа как стана цялата работа - два пъти ми се случи както си карам и съм примерно на 2-ра и на 3000 оборота и оборотите замръзват и педала за газта престава да работи - пускам, натискам - въобще не подава или отнема газ, после - карам си на 5-та, двигателя изгасва и престава да пали, колкото и да въртя не пали, забелязах, че не свети както трябва лампичката на инжекциона - като дам на контакт лампичката е изгаснала, след 1-2 секунди светва и аз я чакам да изгасне, за да запаля, но тя не изгасва (даже и да не я чакам), и не мога да запаля - върти си, но неще да запали. Паралелно с това не ми свети и нищо на копчето за превключване на газ/бензин без значение на коя позиция е дадено - то е с три позиции - I/0/II (газ/0/бензин). След това паленето се оправи от самосебе си - няма проблем с инжекциона и копчето си работи както трябва. После смених кабелите и свещитe. И третото нещо което стана паралелно с изгасването по време на движение е това - като си стои запалена 1-2 минути и двигателя изгасва - без абсолютно никакво значение на това дали съм на скророст или не, на какви обороти съм (оборотите са стабилни), дали съм в движение или не...6ma7ka7a написа:Пробвай да откачиш клемите на акумулатора за окола 30мин.Аз имамх подобен проблем и така се управи.Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
Така както го обесняваш може проблема да е от газовата уредба, щом в един момент не свети нищо на превключвателя може да е от него. Също има и друг вариант, който е по-вероятно от дебитомера, ако ти е гърмяла скоро може да се е повредил, а от него зависят точно тези неща дето ги описваш. С ГИ ли си или обикновенна?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Как да установя дали имам проблем с него?pakumba написа:имобилайзер?С обикновена газова съм и си гърми постоянно.van_dal написа:Така както го обесняваш може проблема да е от газовата уредба, щом в един момент не свети нищо на превключвателя може да е от него. Също има и друг вариант, който е по-вероятно от дебитомера, ако ти е гърмяла скоро може да се е повредил, а от него зависят точно тези неща дето ги описваш. С ГИ ли си или обикновенна?Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
ами аз примерно имам копче, аварийно, с което изключвам алармата заедно с имобилайзера. значи трябва да мислиш така- какво е това нещо, което влияе и на бензин и на газ, което след точно едно определено време изключва и колата ти газне? времето винаги ли е еднакво, какво ще стане ако я запалиш и отвориш капака и се опиташ да локализираш цъкването? значи много е възможно кл;юча да ти прави проблеми, на една кола съм прекъсвал захранването на ключа газ- бензин с цел да не може да се пали колата и не пали и на 2-те горива. да не би случайно ключа да ти е настроен след точно определено време да превключва на газ и примерно това да прави някакъв проблем?TOSHIRO написа:Как да установя дали имам проблем с него?pakumba написа:имобилайзер?С обикновена газова съм и си гърми постоянно.van_dal написа:Така както го обесняваш може проблема да е от газовата уредба, щом в един момент не свети нищо на превключвателя може да е от него. Също има и друг вариант, който е по-вероятно от дебитомера, ако ти е гърмяла скоро може да се е повредил, а от него зависят точно тези неща дето ги описваш. С ГИ ли си или обикновенна?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ей сега ходих да я припаля за да измеря времето. Първия път изагсна след 90 секунди, втория път след 35 секунди, после пак се появи проблема с лампичката на инжекциона, след това се оправи и се появи още по-стар проблем - като паднат оборотите и изгасва двигателя. Но независимо от тия две неща - ако двигателя се поддържа запален посредством държене на по-високи обороти пак си изгасва след определено време.Нямам аларма, а имобилайзера си е оригиналния.За ключа - не е настройван за такова превключване.Според мен става нещо като сработване на някаква защита...Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
виж и при мен лампата на инжекциона си свети и на бенз колата работи на 3 цилиндъра, това е 3-4 месеца, но на газ нямам такива проблеми и колата е перфект. добре забележи сега какво е цъкването откъде ида.... гледай ключа ако се окаже, че както си я форсираш и вземе че изгуби захранване и тогава изгансе колата...в него е. да не ти губи тоците пък извендъж?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Първия път ми се стори че прещракването е някъде в района на снимката, после ми се стори, че е някъде около/под десния фар.За тоците - предполагам че има нещо общо. Да кажа че и от време на време ме бие ток от купето - като затварям колата го усещам по вратите - предните две...Не е от ключа - дали я форсирам или не, дали съм на скорост или са пуснати светлини, радио, газ/бензин - независимо от всички тези неща - просто си изгасва двигателя.Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
-
Пфф вземи локализирай като за начало къде ти е изпарителя и погледни около него има едно като ( ще ме прощаваш за ламерския отговор ама се занимавам с климатици и ако не го обесня правилно не се сърди ) кутийка, която регулира посоката или така да го кажа отваря затваря газта и има реле към него. Погледни всички кабелчета дали са свързани и как е масата. На ситроена като ми сменяха ангренажа тъпаците в сервизи ми бяха откачили едно кабелче и точно така ми гаснеше след определено време...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
На мен ми мирише на лоши маси...Я вземи си пусни дублираща маса от акумулатора към мотора и купето и директно към ЕКУ-то...Това е супер ненормално поведение, което може да е само заради проблемни токове.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Ако имаш начин- пробвай с друга бобина- симптомите сочат към нея- тя "отсича" паленето изведнъж.Ако не е от бобината- има един датчик, който мери завъртането на кол. вал- и той дава на късо понякога, а той управлява бобината, но този датчик се хваща на диагностика, защото свалянето му става отдолу- на канал.Все пак първо пробвай с друга бобина.Успех! :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Свалих и зачистих всички краища на кабела от минуса на акумулатора - един път се хваща за купето и завършва на двигателя. Още един кабел видях че е закачен за купето, близо до този за акумулатора, а от неко тръгва и едно кабелче за "стойката" на ЕКУ-то и един от там пак до самото ЕКУ - зачистих ги. И за газовото намерих 3 кабелчета и тях зачистих. Резултат - за мен: един навехнат палец, за колата - никакъв.Сега даже гасне след още по-кратко време.Бобина друга нямам.А този датчик къде е точно - ако може някоя снимка/картинка да дадете. И откъде мога да си закупя такъв - магазин във Варна или региона, или интернет?Да - не гасне винаги след едно и също по продължителност време. Да кажем така - до 2 минути след запалване, двигателя изгасва.Yavor написа:На мен ми мирише на лоши маси...Я вземи си пусни дублираща маса от акумулатора към мотора и купето и директно към ЕКУ-то...Това е супер ненормално поведение, което може да е само заради проблемни токове.Peugeot 407 2.0 HDI
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар