Ситуацията е следната. При пълен ляв волан (или десен) и задържане с тази позиция се чува едно силно чаткане. След това светва лампата и усилвателя на волана спира да работи. След като загася колата и запаля отново всичко си е наред и няма проблеми.Някой имал ли е подобен проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 2: Проблем с ел. усилвателя. Блокира в крайни позиции.
Collapse
X
-
ако е ряско става този номер явно има няква блокировка да не се прецака нещо си по усилвателя и на мен ми го направи този номер но като навих пален десен и малко със сила и така стата чусе чаткането или нещо от сорта явно някво реленце и ли де да знам но вече не го правя това нещо след втори опит пак ряско и силно завих на пълен и пак стана така и се уверих че има според мен няква защитаФиат Пунто 1.2 8в 60 кончета
-
Малко ме съмнява да е някаква защита защото това е предпоставка за доста сериозни ситуации на пътя. След един такъв "завой" колата остава буквално без усилвател, а тогава волана се върти наистина много трудно.bboyd написа:ако е ряско става този номер явно има няква блокировка да не се прецака нещо си по усилвателя и на мен ми го направи този номер но като навих пален десен и малко със сила и така стата чусе чаткането или нещо от сорта явно някво реленце и ли де да знам но вече не го правя това нещо след втори опит пак ряско и силно завих на пълен и пак стана така и се уверих че има според мен няква защитаFIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
Никъде не съм споменавал "хамалско тряскане", говоря за съвсем нормален завой и плавно навиване на волана до крайна позиция която в някои ситуации неволно се достига.И ще помоля да не разводняваме темата с безсмислени коментари от този тип.bboyd написа:е ти няма да го тряскаш хамалската това е волан се пакFIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
bboyd няма такова нещо като защита в крайна позиция. А колега преди да отидеш в сервиз може да опиташ да почистиш добре буксите с контактен спрей на електроусилвателя, при доста от случаите с тази система това помага .... не е и лоша идея ако не си го направил да разгледаш из форума има доста теми за системата може нещо да ти е в полза.
Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth
Коментар
-
Да, и аз мислех да направя една профилактика на буксите. Ако не се лъжа Nino беше писал някъде за това. Иначе темите до момента ги прегледах, но не открих нещо конкретно свързано с моя проблем. Всъщност още преди да го купя знаех, че електроусилвателя им е деликатно място и изчетох доста обстойно всичко по въпроса.Ще видим какъв ще е резултата от почистването.Filcov написа:bboyd няма такова нещо като защита в крайна позиция. А колега преди да отидеш в сервиз може да опиташ да почистиш добре буксите с контактен спрей на електроусилвателя, при доста от случаите с тази система това помага .... не е и лоша идея ако не си го направил да разгледаш из форума има доста теми за системата може нещо да ти е в полза.
FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар