Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте съвет за ламбда...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дайте съвет за ламбда...

    Ще сменям ламбда сондата проверих тук там и от Косер ми предложиха цена 90 лева, но казаха че е универсална, аутоплюс софия един познат ми извади цена 130 лв с отстъпката за Бош, пак универсална, а тук във ВТ цената беше 170 за същата. Та най ми лепне джоба към Косера, ама дали ще върши работа, а оригинална ламбда струва 280 лв.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    #2
    Не си взимай универсална ламбда сонда. Скромният ми опит показва, че е по-добре да си монтираш ламбда сонда с куплунг, така избягваш възможни проблеми, породени от лош контакт при свързване на универсалната сонда. Ламбда сондата е много капризен елемент и моят съвет е да си я закупиш и монтираш в сервиз, който поема някаква гаранция. В Пазарджик например "Бош" дават едногодишна гаранция за техните сонди. Вярно е, че удоволствието при тях излиза около 200 лв.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #3
      Доста ще ми излезе, 200 сонда и 100 лв. за път. Освен това че е с голи кабели други минуси има ли универсалната ламбда, нали реално погледнато се един и същ сигнал дават варира от 01-09 в. В крайна сметка не вярвам да стане по-зле отколкото е сега с тази сонда тя е умряла на 300mv. и до там.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        сонда може

        да си поръчаш с доставка от магазини гредай да е по читава щото ще изкара малко и пак нова
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Както ти каза snake,не си прави опити.Ще ти излезе по скъпо.При ламбда сондите зависи качеството на материала на сензора а той е скъп и от там идва цената и.Освен това при недобър ел контакт с масата на колектора,където се завива, породено пак от некачествен материал се отчитат неправилни стойности и пак висок разход на гориво.Дай повечко пари и се убеди в поговорката че ,,Не съм достатъчно богат за да си позволявам евтини неща,, !
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #6
            Освен казаното до тук, оригиналните са с 4 жици, а универсалните май са с три. Което ме кара да предполагам, че не изпълняват толкова сложни упръжнения в прецизното замерване. Тая бош за 130 ако е с четири - и ако не те хванат - открадни една и за мене.
            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

            Коментар


              #7
              niko_ymn написа:
              Освен казаното до тук, оригиналните са с 4 жици, а универсалните май са с три. Което ме кара да предполагам, че не изпълняват толкова сложни упръжнения в прецизното замерване. Тая бош за 130 ако е с четири - и ако не те хванат - открадни една и за мене.
              ами пича ми направи отстъпка 25% от 170 лв. преполагам че няма да се разсърди ако му поръчам 2, ама става сложно щото аз съм от ВТ, а тва е в софия и не знам и аз как ще си получа моята, а иначе универсалните ги има с 4 кабела и в двата варианта за които съм писал.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                Няма проблем ако ми потрябва ще те разпитам допълнително да кажеш от къде си поръчвал. Шегувах се. Цената е добра.
                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                Коментар


                  #9
                  аз вчера смених ламбдата при Васко да го е.а(тоя пич има мн апаратура за диагностика)и ми излезна 195лв все още не съм усетил разлика но като усетя ще пиша
                  FeEL psyHADElic tranCE

                  Коментар


                    #10
                    iuly_vn написа:
                    Както ти каза snake,не си прави опити.Ще ти излезе по скъпо.При ламбда сондите зависи качеството на материала на сензора а той е скъп и от там идва цената и.Освен това при недобър ел контакт с масата на колектора,където се завива, породено пак от некачествен материал се отчитат неправилни стойности и пак висок разход на гориво.Дай повечко пари и се убеди в поговорката че ,,Не съм достатъчно богат за да си позволявам евтини неща,, !
                    Колега,няма никаво значение за масата на колектора дали я има или я няма при четирипроводната ламбда-сонда.Масата си получава от сивия цвят кабел на четирипроводната сонда кавато е на колегата фабричната директно от контролера.Това което говориш се отнасяше за еднопроводната и двупроводната,които в съвремените коли отдавна са забравени. Мой съвет е към колегата да си купи само четирипроводна универсална сонда на BOSCH от представителния магазин на фирмата.Това е Киров-Бош.С куплунг е доста по-скъпа и не си заслужава.Но монтажа трябва да го извърши печен специалист за да няма проблеми.Всякакви други сонди-полски,мексикански и какви ли не от порядъка на 90 лв и по ефтини има даже са хвърлени пари на вятъра.Колегата твърди,че Бошовата му сонда е скъпа и нямал пари за нея.Точно понеже си в недостик на пари не трябва да купуваш боклуци.Защото след един месец ще трябва да отидеш отново и тогава ще си купиш BOSCH.Всичко останало е имитация.

                    Коментар


                      #11
                      Ха даже съм забравил, че съм пускал такава тема, ама както и да е. Ламбдата я смених за 110лв. купена от доверен човек. Има 1 година гаранция, след половин ще отида на елкон да я замеря и ще видим какво ще покаже, но имам усещането че двигателя стана с една идея по-тих и на моменти имаше едно прекъсване преди, като недостиг на гориво, сега е супер.
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар

                      Working...
                      X