Ще сменям ламбда сондата проверих тук там и от Косер ми предложиха цена 90 лева, но казаха че е универсална, аутоплюс софия един познат ми извади цена 130 лв с отстъпката за Бош, пак универсална, а тук във ВТ цената беше 170 за същата. Та най ми лепне джоба към Косера, ама дали ще върши работа, а оригинална ламбда струва 280 лв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте съвет за ламбда...
Collapse
X
-
Не си взимай универсална ламбда сонда. Скромният ми опит показва, че е по-добре да си монтираш ламбда сонда с куплунг, така избягваш възможни проблеми, породени от лош контакт при свързване на универсалната сонда. Ламбда сондата е много капризен елемент и моят съвет е да си я закупиш и монтираш в сервиз, който поема някаква гаранция. В Пазарджик например "Бош" дават едногодишна гаранция за техните сонди. Вярно е, че удоволствието при тях излиза около 200 лв.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
-
Доста ще ми излезе, 200 сонда и 100 лв. за път. Освен това че е с голи кабели други минуси има ли универсалната ламбда, нали реално погледнато се един и същ сигнал дават варира от 01-09 в. В крайна сметка не вярвам да стане по-зле отколкото е сега с тази сонда тя е умряла на 300mv. и до там.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Както ти каза snake,не си прави опити.Ще ти излезе по скъпо.При ламбда сондите зависи качеството на материала на сензора а той е скъп и от там идва цената и.Освен това при недобър ел контакт с масата на колектора,където се завива, породено пак от некачествен материал се отчитат неправилни стойности и пак висок разход на гориво.Дай повечко пари и се убеди в поговорката че ,,Не съм достатъчно богат за да си позволявам евтини неща,, !Fiat Marea TD100
Коментар
-
ами пича ми направи отстъпка 25% от 170 лв. преполагам че няма да се разсърди ако му поръчам 2, ама става сложно щото аз съм от ВТ, а тва е в софия и не знам и аз как ще си получа моята, а иначе универсалните ги има с 4 кабела и в двата варианта за които съм писал.niko_ymn написа:Освен казаното до тук, оригиналните са с 4 жици, а универсалните май са с три. Което ме кара да предполагам, че не изпълняват толкова сложни упръжнения в прецизното замерване. Тая бош за 130 ако е с четири - и ако не те хванат - открадни една и за мене.
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Колега,няма никаво значение за масата на колектора дали я има или я няма при четирипроводната ламбда-сонда.Масата си получава от сивия цвят кабел на четирипроводната сонда кавато е на колегата фабричната директно от контролера.Това което говориш се отнасяше за еднопроводната и двупроводната,които в съвремените коли отдавна са забравени. Мой съвет е към колегата да си купи само четирипроводна универсална сонда на BOSCH от представителния магазин на фирмата.Това е Киров-Бош.С куплунг е доста по-скъпа и не си заслужава.Но монтажа трябва да го извърши печен специалист за да няма проблеми.Всякакви други сонди-полски,мексикански и какви ли не от порядъка на 90 лв и по ефтини има даже са хвърлени пари на вятъра.Колегата твърди,че Бошовата му сонда е скъпа и нямал пари за нея.Точно понеже си в недостик на пари не трябва да купуваш боклуци.Защото след един месец ще трябва да отидеш отново и тогава ще си купиш BOSCH.Всичко останало е имитация.iuly_vn написа:Както ти каза snake,не си прави опити.Ще ти излезе по скъпо.При ламбда сондите зависи качеството на материала на сензора а той е скъп и от там идва цената и.Освен това при недобър ел контакт с масата на колектора,където се завива, породено пак от некачествен материал се отчитат неправилни стойности и пак висок разход на гориво.Дай повечко пари и се убеди в поговорката че ,,Не съм достатъчно богат за да си позволявам евтини неща,, !
Коментар
-
Ха даже съм забравил, че съм пускал такава тема, ама както и да е. Ламбдата я смених за 110лв. купена от доверен човек. Има 1 година гаранция, след половин ще отида на елкон да я замеря и ще видим какво ще покаже, но имам усещането че двигателя стана с една идея по-тих и на моменти имаше едно прекъсване преди, като недостиг на гориво, сега е супер.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар