Карам си аз за работа сутринта и ми светва лампата за АБС хубаво си викам накладките са за смяна. Изгасва ми радиото ок бъгнало се е нещо. После всичко е ок. Лампата на АБС изгасна радиото работи. Вечерта отивам при гаджето. Пак същото. Гледам таблото почна нещо да свети някак си слабо. Фаровете и те. Започна придърпва съвсем леко и изгасна. Вътя да запаля нема никой. Не иска да завърти изобщо. Ок аз на светофар ще бутна да се прикрия некаде. Ама то леко нанадолнище та бутнах и запали. Карам към 200 метра и пак придърпа леко и изгасна. Някак си оборотите леко паднаха придърба и изгасна. И до там. Като завъртя и се чува леко свирене от някъде. Дръпнаха ме ама не иска да запали. Бензин има, може да е към 5-6 литра ама има. И сега се чудя кво става. Пак ще има изваждане. Моля дайте някакъв съвет че ще се побъркам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ами сега???? Темпрата се бъгна
Collapse
X
-
Re: алтернатор
И аз си мисля нещо подобно ама що ми светка лампата за АБС и ми гасне радиото. И като пусна аварийните миэ мига леко и лампата в купето. Мисля че е нещо от стартера или алармата. Изобщо не иска да заръти ама грамAleko написа:не ти зарежда алтернатора или има някъде хлабави ел контакти
Коментар
-
Със сигурност има някъде слаба "маса". От опит знам, че това е един трудно откриваем и много трудоемък проблем.Трябва да проследиш масата от минусовата клема на акумулатора, като всяка свръзка след нея, я почистваш и така докато всичко се оправи, а при тази повреда се оправя изведнъж. п.с. предстои ти къртовски труд-отвиване-почистване-завиване и "така до края на света".VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Аз време се някак си ще намеря ама ме притеснява факта че стартера изобщо не върти. Не се чува. На предишния фиат които карах /127 и още седи пред нас/ така беше станало ама там се беше прецакал стартера и го смених срещу 40 кинта при италианеца. Ама сега е моноинжекция и си притеснявам да не е заминало нещо другоkiro_of_the_day написа:Със сигурност има някъде слаба "маса". От опит знам, че това е един трудно откриваем и много трудоемък проблем.Трябва да проследиш масата от минусовата клема на акумулатора, като всяка свръзка след нея, я почистваш и така докато всичко се оправи, а при тази повреда се оправя изведнъж. п.с. предстои ти къртовски труд-отвиване-почистване-завиване и "така до края на света".
Коментар
-
Да не би да имаш нещо против шкуркатаjohnfound написа:Първо си изчисти клемите на акумулатора. Особенно минуса. Чистят се със сода за хляб и малко водичка. След това се маже с вазелин.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
И шкурката и водата и содата ще пробвам само да стане, мисля да посъбера още някое и друго мнение и да се хващам да търся проблемацията къде е.kiro_of_the_day написа:Да не би да имаш нещо против шкуркатаjohnfound написа:Първо си изчисти клемите на акумулатора. Особенно минуса. Чистят се със сода за хляб и малко водичка. След това се маже с вазелин.
Коментар
-
Проблемати може да е и в самя акомулатор, на шефами на колата така беше станало се получило, акомулатора се скапал и не държи ток тои карал така сигурно повече от месец, алтернатора постоянно зарежда(хубаво че колата му пали от рас), и като се връща от София един ден на магистралата на 40км. от Варна колата спира точно както ти описваш само дето тои няма ABS, чи ходих да го "спасявам" запалихме с акомулатора от колата с коиато отидах, ама като откачихме кабелите и пак огасна разменихме акомулаторите, и всичко 6 ама не зарежда :")), после ремонт на алтернатор и нов акомулатор :"))
Коментар
-
Смених си акумолатора и запали от раз. Не ми зарежда алтернатора май и като карам изхабявам целия ток от акумолатора. Страно е само защо светна АБС и не можах да запаля когато ме дръпнаха. Утре ще ходя във Вантотрейд да видя точно какво е и колко пари ще ми земат за ремонт. Мерси за предположенията доста ми помогнаха
Коментар
-
ABS-a ти светвал, защото не му е стигало захранването. Колата е не палила, когато са те дърпали - при много изхабен акумулатор, няма ток да захрани системите за работа на двигателя(помпа, инжектори, управление).Мисля, че няма смисъл за алтернатора да ходиш до Вантотрейд. Има добър еликтричар в началото на старото Обелско шосе, малко след като завиеш по него от бул. Европа. На Раковска след моста на Сливница също има сервизи, чувал съм добри отзиви за тях, но съм ги ползвал.Fiat 127 написа:Смених си акумолатора и запали от раз. Не ми зарежда алтернатора май и като карам изхабявам целия ток от акумолатора. Страно е само защо светна АБС и не можах да запаля когато ме дръпнаха. Утре ще ходя във Вантотрейд да видя точно какво е и колко пари ще ми земат за ремонт. Мерси за предположенията доста ми помогнаха
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар