Здравейте всички от форумаКолата ми е Пунто с 2/3 врати 1,2 S 60Имам два въпроса на които се надявам да ми дадете отговори.1. Забелязах, че вратите се отварят много широко и го няма онзи ограничител в средата на вратата между двете панти.Като се отваря вратата имам чувството че ако я изтърва ако например духа вятър може да се обърне. Това нормално ли е за колата. Карам и Форд с 4 врати затова ми прави такова впечатление.2. На таблото в средата ми е километража, в дясно часовника в ляво е нивото на горивото.Нямам стрелка за температурата а се вицдат две точки като лампи- горе и долу.Не мога да разбера кага е загряла колата и нямам ориентация за състоянието в момента.трябва да светне нещо или какво?Нормално ли е, защото виждам на другите, че има стрелка за температурата?Благодаря ви предварително за отговорите!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Врати и табло на Пунто
Collapse
X
-
Re: Врати и табло на Пунто
1.Пунто няма класическия ограничител тип"разпорка"м/у двете панти.Ограничителя е на долната панта и представлява торсион с ролка в края,която служи като фиксатор.Добре е да се смазва при нужда.2.При варианта без прибор за температурата,лампата с пиктограма термометър е червена,т.е.светва при аварийна стойност на температурата/прегряване/,при такава индикация незабавно се спира и се търси причината за това...Няма индикация за нормална температура.../в смисъл лампа/-нормално е да не свети нищо/т.н. концепция "тъмно табло"/cvesko написа:Колата ми е Пунто с 2/3 врати 1,2 S 60Имам два въпроса на които се надявам да ми дадете отговори1. Забелязах, че вратите се отварят много широко и го няма онзи ограничител в средата на вратата между двете панти.2. На таблото в средата ми е километража, в дясно часовника в ляво е нивото на горивото.Нямам стрелка за температурата а се вицдат две точки като лампи- горе и долу.Не мога да разбера кага е загряла колата и нямам ориентация за състоянието в момента.трябва да светне нещо или какво?Нормално ли е, защото виждам на другите, че има стрелка за температурата!
Ex. Grande Punto Driver
-
Лично аз мисля, че това е малко тъпичко... Предпочитам да си има уредче, със стрелкичка,та да си я гледкам като си карам количката :DVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
температурен датчик от лада + "часовника" вътре също от лада и за 20 лв имаш перфектен уред за температура правено е на уно 1,0 фаер спи , на всичкото отгоре датчика от лада се завива на мястото на оригиналния без проблем /за уното става въпрос за пунто незнам/kiro_of_the_day написа:Лично аз мисля, че това е малко тъпичко... Предпочитам да си има уредче, със стрелкичка,та да си я гледкам като си карам количката :DTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
При прегряване датчика дава контакт на "маса" и лампата светва-по този начин може да се провери лампата,проверка на датчика-чрез "сваряване"-Т над 90 градуса външно/не е много удобно-трябва да се извади,но друг начин няма!/-проверка чрез прегряване на "място "в двигателя е излишен риск ...Успех !cvesko написа:Благодаря ви за отговорите и мнениятакак мога да проверя тази лампа дали работи т.е. при прегряване дали ще светне?
Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар