Колеги помогнете ако знаете какво стана тази неделя си смених маслото на Мареата. Купих си Селения голд 10 W40,ламаринена кутия от 2 литра.Сипах 4 литра смених и масления филтър,но от два дни за минати 15 километра температурата минава средата и много бавно пада до средата.със старото масло нямяше този проблем.Възможно ли е маслото селениятя да не е качествено и от него да вдига градоси?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След смяна на масло висока температура
Collapse
X
-
Малко вероятно - от 3 години карам с такова масло (2г. карах с 20К, сега съм с Голд)и няма никакви проблеми. Проблема е някъде другаде, да не е термостат ?На мен ми държи 2 деления над средата, но това определено не е от маслото.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
и аз така си мислих докато не се убедих в противното, БМВ Е39 520 бензин със масло 10W40 отива да го сменят, в сервиза му слагат масло 20W50 YACOO или нещо такова беше и веднага след смяната колата започва да грее, /това лятото 30-тина градуса температура / човека веднага отива във друг сервиз слага си пак 10W40 и колата спиvladi_stoev написа:Маслото няма нищо общо със температурата.
аз това си го обяснявам че маслото е виновно в случая ПС на това съм свидетел, а не един приятел ми каза че чул от някъде :D
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
ами ако колата се мъчи като върви и особенно ако я товариш също мисля е възможно. аз с моето браво лятото имах един инцидент- не беше добре настроена на газ и не вървеше спокойно, вдигнах 160 на магистралата и колата взе да покачва температурата и отиде на перка. спрях, почовърках настройките на изпарителя и потеглих и пак 160 и няма никакви грижи. така че предполагам е възмножно, макар и рядко срещано от масло да загряваstef написа:и аз така си мислих докато не се убедих в противното, БМВ Е39 520 бензин със масло 10W40 отива да го сменят, в сервиза му слагат масло 20W50 YACOO или нещо такова беше и веднага след смяната колата започва да грее, /това лятото 30-тина градуса температура / човека веднага отива във друг сервиз слага си пак 10W40 и колата спиvladi_stoev написа:Маслото няма нищо общо със температурата.
аз това си го обяснявам че маслото е виновно в случая ПС на това съм свидетел, а не един приятел ми каза че чул от някъде :DLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не е от маслото като марка (YACCO е хубаво масло), а от вискозитета - това че е 20W50. По същата логика, (10W40 си е перфектен вискозитет) Селенията може да е била менте. По-добре кажи колега откъде си го купил и как изглежда тубата...Някъде имаше тема, в която един колега имаше съмнения относно ламаринената туба и магазина (не мога да я намеря).
Коментар
-
Колеги, в интерес на истината и при мен се получи така..., след смяна на маслото (старото не помня какво беше) със Selenia Vision (закупено от магазина на hit-ko) колата започна да загрява по-бързо (но стрелката заковава на средата). И аз бях пуснал една тема, но ме увериха, че няма връзка с маслото. Но факта си е факт
Fiat Bravo 80 16V
Коментар
-
Основната задача на маслото е да смазва двигателя,но също така до колкото знам то също и охлажда малко мотора- особено по-интензивно става това във дизеловите двигатели( някой имат отвор в горния край на биелата от където се пръска масло ,което охлажда буталото). Но според мен за да прегрява двигателя след смяна на маслото причината най-вероятно е ,че маслото е някакво менте или неподходящия вискозитет на новото масло. "Ментето" не може да усигури надежно мазане- масление слой се разкъсва и триещите се части започват да отделят по-висока температура и от там мотора започва да прегрява.Със сигурност термостата ти е за смяна. Предполагам,че като се спускаш продължително време с колата по надолнище стрелката ти пада малко надолу.ToShKaTa написа:При мене защо така се получава? Стрелката се вдига 2,3 деления и толкоз а до средата има още много.В смисъл температурата е ниска. Това е от термостата нали? И за смяна ли ми е?SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Маслото е Селения Голд 10W40 ламаринена туба, жълта.Купих го от AUTO 1 Пещера.Тези дни постоянно следя температурата-ту по средата ту 2 деления над нея.Колата ми е с антифриз и даже концентрациятя е голяма.А иначе вклучва перката ,но барзо я изключва.Totko написа:Не е от маслото като марка (YACCO е хубаво масло), а от вискозитета - това че е 20W50. По същата логика, (10W40 си е перфектен вискозитет) Селенията може да е била менте. По-добре кажи колега откъде си го купил и как изглежда тубата...Някъде имаше тема, в която един колега имаше съмнения относно ламаринената туба и магазина (не мога да я намеря).FIat Marea 1,6 16 V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар