Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене сутрин на бензин и странен шум

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно палене сутрин на бензин и странен шум

    ОТ месец насам започма да ми прави следния проблем, Карам я на газ от около година и досега не е имало проблеми.Сутрин като я запаля работи 2-3 секунди и изгасва, след това пак палене и започва да насича и да тресе като и се даде газ на място.И това само дакото загрее до първата черта, оттам на татъка няма проблеми работи си нормално. Понеже четох че това е често срещан проблем(най-често зацапани дюзи)и то само сутрин на студен двигател мисля да взема една добавка и да я продухам малко на извунградско тая седмица,незнам дали ще има някакъв резултат но първо това ще пробвам и след това чистене. Но това което ме притеснява е друго.Значи точно тогава като я паля сутрин студена и като натисна педала и задържа няколко секунди на около 3000 оборота и започва да се чува точно под скоростния лост много странен шум,мисля че от бензинопровода(не съм сигурен дали минава оттам),като на течност в която има въздух и преминаваща през тесен отвор.Мисля че това е въздух с бензина.Има ли нещо общо това с безиновата помпа, страх ме е тя да не се скапе нещо по този начин?
    Brava 1.6 16V 96

    #2
    Върви на диагностика, бенз. помпата работи ли докато си на газ. Като запалиш на колко оборота работи, може би температурен датчик
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Би трябвало да работи, поне така си спомням че ми казаха от сервиза като слагаха газовата. Иначе си държи обороти като е студена 1600 някъде и после падат като загрее, но ме притесява този звук,въздуха ако не се лъжа в бензина!
      Brava 1.6 16V 96

      Коментар


        #4
        Този звук както го обесняваш е трудно човек да си го представи, но аз това което си представям е, че помпата ти вкарва въздух в бензина, звучи малко тъпо, ама може и да е възможно. Върви да ти сложат прекъсвач на помпата, не трябва да работи, когато е на газ, а и вече може да се е прецакала. Аман от майстори
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          Звука е точно като на тръба по която минава течност с въздух. А за бензиновата помпа, аз лично предпочитам да ми работи, винаги има спор по тая тема,но такива са ми убежденията че на пълен инжекцион е по добре да работи,пак казвам тоаа си е по мое решение
          Brava 1.6 16V 96

          Коментар


            #6
            аз бих ти препоръчал следното:откачи за около 1 час минуса на акумулаторазапали я на бензин и БЕЗ да форсираш я остави да дигне температура поне до средатаи може даидеш да ти замерят налягането на бензиновата помпаЕДИТ
            danzkix написа:
            Като се откачи минуса не се ли ресетва компа което за моята знам че не става. А за замерването във всеки сервиз може да се направи предполагам???Все повече започвам да се убеждавам че имам запушена дюза/и. От ден на ден работи по зле сутрин като я запаля на бензин преди да загрее , започна да тресе и като че ли работи на 3 цилиндъра,ама вдигне ли малко температура няма проблеми на бензин върви перфектно.Като я изфорсирам студена на място се форси без проблем ама оставя ли я в оботори 1500 почва да трака като дизел.Имаше подобна тема но на колегата като загрее пак така си прави а моита е ок.Не мога да си го обясня това с дюзата/е как се отпушват после, ако е от тях де. И това с въздуха се получава пак само като е студена и се изфорси над 2000 обор. Забравих да спомена че не съм сменял бензинов филтър въобще
            би ли сподели откъде знаеш че не става?

            Коментар


              #7
              Като се откачи минуса не се ли ресетва компа което за моята знам че не става. А за замерването във всеки сервиз може да се направи предполагам???Все повече започвам да се убеждавам че имам запушена дюза/и. От ден на ден работи по зле сутрин като я запаля на бензин преди да загрее , започна да тресе и като че ли работи на 3 цилиндъра,ама вдигне ли малко температура няма проблеми на бензин върви перфектно.Като я изфорсирам студена на място се форси без проблем ама оставя ли я в оботори 1500 почва да трака като дизел.Имаше подобна тема но на колегата като загрее пак така си прави а моита е ок.Не мога да си го обясня това с дюзата/е как се отпушват после, ако е от тях де. И това с въздуха се получава пак само като е студена и се изфорси над 2000 обор. Забравих да спомена че не съм сменял бензинов филтър въобще
              Brava 1.6 16V 96

              Коментар


                #8
                Задължително бягай да го смениш, не се знае предния собственик колко километра е карал с въпросния филтър....
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  Това кълколене е от радиаторчето на парното,не ти е обезвъздушено добре.А за другото-диагностика на студен двг.
                  Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                  Коментар


                    #10
                    Дали е от него наистина??? Не съм имал проблеми с парното досега.Чува се само на студен двигател и като съм на безнин , като я превлюча веднага на газ и не се чува Днес съм решил да и сипа ОМВ 100 , и Redex и да я продухам извунградско една 100-200 км че и без това имам да пътувам ,това за втория пробем с вървежа на бензин и ако не се оправи , ще го мислим и другата седмица
                    Brava 1.6 16V 96

                    Коментар


                      #11
                      Проблема се по оправи горе долу. Сипах и в петък 20 литра ОМВ 100 сложих и redex по концентрирано, и минах едно 250 някъде извънградско и дюзите се по зачистиха като че ли. Е пак се усещат малки накъсвания но все пак вече не гасне след като я запаля студена и не тресе на 3 цилиндъра работи си по равномерно. Знам че е временно решение това но за сега ме устройва. А за ресетването поне така съм чел из форума че на 1.6 не ставало.
                      Brava 1.6 16V 96

                      Коментар

                      Working...
                      X