Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса относно Фиат Купе

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса относно Фиат Купе

    Здрасти приятели Преди малко се връщам от дупница. Един приятел се е угледал на Фиат Купе и искам да ви попитам няколко неща.След цял ден търсене харесахме 2 купета едното 1.8 другото 2.0.Първото 2.0 е доста обезобразено, всмисъл има лепенки и грозни въздухоотводи който се махат лесно не не това е проблема де От капака на клапаните изпуска масло, доста омаслено е и мисля, че точно оттам изпуска.Знам че е много относително още повече без да пусна снимка но ако има някои някакви идей каква може да е причината и съответно цената за отстраняването й.Иначе колата е с кожен салон, всички екстри, карах я върви доста добре, от капачката за маслото леко лъха от щеката или изобщо или савсем леко доловимо Цената му е някъде около 4900 като за 4300-4500 4е го даде 100%Другата купе е 1.8, няма масло по двг, работи добре, държи обороти, няма следи от удари, не го карах щото от капачката на маслото духаше адски много и аз направо му кзах на приятеля да бягаме от тази кола Прав ли съм тука А й не на последно място да ви попритам, че не открих с търсачката как са цените на консумативите.Знам че не са от най ниските и все пак първоначалното обслужване- Ремак, ролки, филтри, масло горе долу каква цена е.
    VTS 16V

    #2
    Имам 1.8 .Това е по-новия.по-икономичния и по-лесния за обслужване двигател, по слаб е с 6 коня от 2 16V а вървенето според мен е еднакво.Кокото до духането от капачката не винаги това е признак за износен двигател /може пък да му е запушен отдушника / Мисля че не си помогнал много на приятеля си Крайни изводи за състоянието на един двигател можеш да направиш само след обстойна проверка на двг. Да допълня ,че предпочитам да сменя вложки и сегменти на 1.8 пред перспективата да се занимавам с смяна на ангренаж на 2 16V , балансиращи валове и други гениални италиански идеи вложени в тая остаряла концепция двигател.Мнението ми може и да е крайно ама си е лично мое. Ангренажен ремък и две ангренажни ролки за 1.8 ми струваха 170 лева.

    Коментар


      #3
      Мойто е 2.0 турбо и като изключим, че сега съм на трупчета, съм много доволен. Единственото, което мога да кажа е, че за всеки един спортен автомобил, консумативите и поддръжката са една идея по-скъпи. Примерно в сервиз на Фиат, смяна на ангренаж е около 10/12 работни часа. Гумите също са по-скъпи, а при по-голям напън на газта гори повечко. Ноооооооо всичко това си заслужава (мое мнение). :D

      Коментар


        #4
        Re: Няколко въпроса относно Фиат Купе

        Dandi написа:
        Здрасти приятели Преди малко се връщам от дупница. Един приятел се е угледал на Фиат Купе и искам да ви попитам няколко неща.След цял ден търсене харесахме 2 купета едното 1.8 другото 2.0.Първото 2.0 е доста обезобразено, всмисъл има лепенки и грозни въздухоотводи който се махат лесно не не това е проблема де От капака на клапаните изпуска масло, доста омаслено е и мисля, че точно оттам изпуска.Знам че е много относително още повече без да пусна снимка но ако има някои някакви идей каква може да е причината и съответно цената за отстраняването й.Иначе колата е с кожен салон, всички екстри, карах я върви доста добре, от капачката за маслото леко лъха от щеката или изобщо или савсем леко доловимо Цената му е някъде около 4900 като за 4300-4500 4е го даде 100%Другата купе е 1.8, няма масло по двг, работи добре, държи обороти, няма следи от удари, не го карах щото от капачката на маслото духаше адски много и аз направо му кзах на приятеля да бягаме от тази кола Прав ли съм тука А й не на последно място да ви попритам, че не открих с търсачката как са цените на консумативите.Знам че не са от най ниските и все пак първоначалното обслужване- Ремак, ролки, филтри, масло горе долу каква цена е.
        Колега повечето Купета с 2.0 16 мотор омасляват от гарнитурата на клапаните, аз моята я смених преди 2седмици и ми струваше 10лв. - според мен това не е никакъв признак за тревога.Аз съм на другото мнение, че мотора 2.0 16В е по-добър от 1.8 и не смятам както колегата по-горе, че е остарял концепция!Не може да се изказва такова мнение за доказан мотор слаган на типо седичи 2.0 16в и турбо версията му в Ланча Делта Интеграле Също така не съм съгласен, че е по-скъп за поддръжка от 1.8, напротив.Смяна на ангренаж и ролка за 2.0 16 - 160лв.При 2.0 го няма досадния вариатор, който трака като дизел като се прецака, а 90% от Купетата идват точно така!Но като цяло цените и на 2те купета са доста ниски и ще последват доста ремонти според мен!
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #5
          Re: Няколко въпроса относно Фиат Купе

          blagun написа:
          Dandi написа:
          Здрасти приятели Преди малко се връщам от дупница. Един приятел се е угледал на Фиат Купе и искам да ви попитам няколко неща.След цял ден търсене харесахме 2 купета едното 1.8 другото 2.0.Първото 2.0 е доста обезобразено, всмисъл има лепенки и грозни въздухоотводи който се махат лесно не не това е проблема де От капака на клапаните изпуска масло, доста омаслено е и мисля, че точно оттам изпуска.Знам че е много относително още повече без да пусна снимка но ако има някои някакви идей каква може да е причината и съответно цената за отстраняването й.Иначе колата е с кожен салон, всички екстри, карах я върви доста добре, от капачката за маслото леко лъха от щеката или изобщо или савсем леко доловимо Цената му е някъде около 4900 като за 4300-4500 4е го даде 100%Другата купе е 1.8, няма масло по двг, работи добре, държи обороти, няма следи от удари, не го карах щото от капачката на маслото духаше адски много и аз направо му кзах на приятеля да бягаме от тази кола Прав ли съм тука А й не на последно място да ви попритам, че не открих с търсачката как са цените на консумативите.Знам че не са от най ниските и все пак първоначалното обслужване- Ремак, ролки, филтри, масло горе долу каква цена е.
          Колега повечето Купета с 2.0 16 мотор омасляват от гарнитурата на клапаните, аз моята я смених преди 2седмици и ми струваше 10лв. - според мен това не е никакъв признак за тревога.Аз съм на другото мнение, че мотора 2.0 16В е по-добър от 1.8 и не смятам както колегата по-горе, че е остарял концепция!Не може да се изказва такова мнение за доказан мотор слаган на типо седичи 2.0 16в и турбо версията му в Ланча Делта Интеграле Също така не съм съгласен, че е по-скъп за поддръжка от 1.8, напротив.Смяна на ангренаж и ролка за 2.0 16 - 160лв.При 2.0 го няма досадния вариатор, който трака като дизел като се прецака, а 90% от Купетата идват точно така!Но като цяло цените и на 2те купета са доста ниски и ще последват доста ремонти според мен!
          Така е колега цените са доста ниски
          VTS 16V

          Коментар

          Working...
          X