Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пушък от въздухопроводите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пушък от въздухопроводите

    След смяна на радиаторчето на парното с ново, се появи следния проблем: през въздушопроводите влиза дим в купето. След смяна на радиатора на прнот с нов, защото стария салзеше, се появи този проблем. Като пусна на топло да душа понякое време влиза адски много пушек, като дам да духа студено и изчезва. Появяване се по различно време този пушек, не мирише на изгорял кабел.Преди да сменя радиаторчето с ново, се оказа че стария радиатор капе и тогава от него ми издухваше дим само понякога при пускане на топло за секунда, а сега с новото радиаторче излиза много дим, за по дълго време и то вече няколко пъти. Като излезне пушека и трябва да отварям прозорците. Сблъсквал ли се е някои с подобен проблем и от какво може да е ? Мерси! Колата е Браво 1.6 1998г.
    Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
    182A4.000, 1998г.

    #2
    на антифриз ли мириши?ако да начи не си го затегнал кат хората и при мене беше такаама му тикнах силикон на гумичките че никаде не се продават такива дори и да си купиш ново радяторчеи ми спря сичкодано да сам ти помогналмойта е брава 2000г. 16сащата раота тряа да е
    Fiat Brava 1.6 16V 2001

    Не на войната по пътищата !
    http://media.causes.com/ribbon/478500

    Коментар


      #3
      При мен пушеше от радиаторчето,нямам представа какво може да бъде.Може би, нещо не е монтирано правилно.

      Браво 1,6 16V

      Коментар


        #4
        ivan_dmx написа:
        на антифриз ли мириши?ако да начи не си го затегнал кат хората и при мене беше такаама му тикнах силикон на гумичките че никаде не се продават такива дори и да си купиш ново радяторчеи ми спря сичкодано да сам ти помогналмойта е брава 2000г. 16сащата раота тряа да е
        ами по скоро ми мирише на леко като на машинно масло и си мислех да не би да е несхто да обгори радиаторчето, ама се съмнявам, купух нови 2 броя О-пръстени точно за радиаторчето, ако не с еоправи проблема до 1-2 дни ще се върна при майстора да провери да няма някаде подлизване от връзките на новото радиаторче.
        Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
        182A4.000, 1998г.

        Коментар


          #5
          Пушека идва от теч на антифриз, който обгаря, поради високата температура, а от къде е- намери сълзенето- понякога се налага челна стойка под таблото с фенерче между зъбите. :D
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            КИМИ написа:
            Пушека идва от теч на антифриз, който обгаря, поради високата температура, а от къде е- намери сълзенето- понякога се налага челна стойка под таблото с фенерче между зъбите. :D
            ами точно с фенерче на челна стойка почти бях с фенерче, даже трябва да се развият едни болчета и да се мръдне леко една черна пластмаса около радиаторчето.Ами значи верочтно и новото радиаторче има някаде салзене по негодано е по връзките, а не от самото радиаторче....мойе ли да пуши от нещо останал теч от антифриз от старото спукано радиаторче и докато се изпари така да прави, или е от новото радиаторче.
            Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
            182A4.000, 1998г.

            Коментар


              #7
              martez написа:
              ...мойе ли да пуши от нещо останал теч от антифриз от старото спукано радиаторче и докато се изпари така да прави...
              не повече от 5 минути- след това- имаш си нов теч, а антифриза, като обгаря пуши много гадно- като все едно са изгорели газове, но е от гадния антифриз, който капе и пуши- виж от къде е- няма да ти закисне, ако продължи след 5- тата минута на загрял двигател.
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар

              Working...
              X