Здравейте колеги!Имам типо от два три месеца,когато го взех разбира се му смених всички консумативи.Двигателя беше малко позанемарен не се виждаше от масло и сменях разни гарнитурки да се позакрепи и майстора взе че ми смени и семерингата на разпределителния вал спомням си че доста трудно излезна и беше с червена гума по нея уш не беше проблемна но според него беше хубаво да го отметнеме и това нещо като застраховка.Добре ама си купих някаква семеринга за 5лв. дето ме изкара две седмици и потече от там уш била хубава.После си купих ит същата марка семеринга само че от по-добър материал уш и беше 8лв.Резултата е същия две седмици и пак си тече от там.Чудя се защо става така и дали мога да си намеря такава оригинална с червена гума не съм я пържил колата маь 4000 оборота то тя не е за такива неща.Знам че не е хубаво там да има масло заради агренажния ремък но се обезсмисля смяната на две седмици нали!?Дайте съвет.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Честа смяна на семеринги на разпределителния вал!?защо?!
Collapse
X
-
ами моето мнение, без да имам конкретен опит точно със този семеринг е, че има 3 варианта- некачественен семеринг, крив вал по някаква причина, не знам каква и как ще се изкриви точна там в началото, но всичко е възможно и не на последно място как е самия вал там при семеринга- да не е да има някаква люспа да го къса? семерингчето е адски финно по краищата. може би последното ми се струва най-вероятноLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
.....или вала е износен на това място където се върти в семеринга, или пък както каза колегата може да е грапав от нещо си и бързо да скапва гумата на семеринга. По се опасявам че е първото. Тоя маистор като гледа че хвърляш 2 семеринга за месец толкова ли не му сече пипето да види що така става, ами само ти взима парите за ремонт. Другото е виж намери си някои по марков семеринг белким изкара, ама ако всичко си е ок и с калпавия семеринг ще те кара. Сигурен ли си че не тече покраи семеринга да не уплътнява добре в леглото?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
то че всичко е възможно така е, но този вал не ляга в легло там, където е семеринга. в смисъл няма от какво да се износи, той лежи на други места. поне такива са ми споменитеSlavi_Lancia написа:.....или вала е износен на това място където се върти в семеринга, или пък както каза колегата може да е грапав от нещо си и бързо да скапва гумата на семеринга. По се опасявам че е първото. Тоя маистор като гледа че хвърляш 2 семеринга за месец толкова ли не му сече пипето да види що така става, ами само ти взима парите за ремонт. Другото е виж намери си някои по марков семеринг белким изкара, ама ако всичко си е ок и с калпавия семеринг ще те кара. Сигурен ли си че не тече покраи семеринга да не уплътнява добре в леглото?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колегите имаха в предвид,че семеринга с течение на времето си прави канал(легло) върху самия вал,и от износването и на двете може да хвърля масло.Другото място е леглото(отвора)в което се набива семеринга-по външния диаметър ако не ляга плътно и от там може да тече масло.Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
айде един жокер...семерингите имат посока, в смисъл посока на въртене на вала в нея, така изтласква маслото в определената посока. Ако нямат посока тези които си купувал, много е вероятно да текнат. Крив вал не го приемам като вариант.... провери си семеринга, какъв е бил оригиналнияСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
не мога да си представя как гумичка с дебелина максимум 1мм да изяде закаления вал. другия вариант сякаш по-възможноbeast31 написа:Колегите имаха в предвид,че семеринга с течение на времето си прави канал(легло) върху самия вал,и от износването и на двете може да хвърля масло.Другото място е леглото(отвора)в което се набива семеринга-по външния диаметър ако не ляга плътно и от там може да тече масло.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
за семерингата посоката на въртене е спазена,отстрани си спомням,че втория път я цапна със силикон за всеки случай.Спомням си само че старата семеринга беше напъвана с отверка и направо разпрана ама чак пък толкова да е мек вала !?де да знам на пръв поглед нищо му нямаше като я сменяхме втория път.Иначе не е от капака отгоре понеже я гледахме на запален двигател,че от там си хвърля хубавото е че по ремъка няма масло ама трябва да го правя нещо щото тъй неможе.
Коментар
-
Може би,аз не се изразих като хората.Канала се получава при лошо мазане около семеринга,от нагряването така го яде вала,та мамата му е...Колега dsdd,пробвай да стегнеш пружинката на семеринга с 1-2 навивки,може и да помогне.Друг вариант за който се сещам е-ако предишния собственик е правил ремонт и са му шлайфали вала(ако е имало канал).Успех!pakumba написа:не мога да си представя как гумичка с дебелина максимум 1мм да изяде закаления вал. другия вариант сякаш по-възможноbeast31 написа:Колегите имаха в предвид,че семеринга с течение на времето си прави канал(легло) върху самия вал,и от износването и на двете може да хвърля масло.Другото място е леглото(отвора)в което се набива семеринга-по външния диаметър ако не ляга плътно и от там може да тече масло.Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар