можеш да разбереш дали ти е добре съединителя като на 3-та предавка натиснеш рязко газста трябва колата да дръпне бързо напред, пробвай и на 4-та... но те съветвам ако чуеш някакъв шум (нещо - свистене, чуруликане) откъм съединителя веднага да го сменяш, защото е много опасно... мойта така ме предупреждаваше 600-700км аз не й обръщах внимание, и слава на бога че започна да се разваля повече на път към сервиза... иначе моя диск съединителен беше много тънък (като лист хартия
) но за 160 000 км би трябвало да е сменян 2 пъти съединителя... ти имаш още 20 000 така че добре си помисли...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво
Collapse
X
-
на мен ми казаха че комплекта съединител е 240лв. за работата не съм сигурен но за съединителя е 100-тина лева... а щом и това ще ти правят преполагам най-много общо всичко да ти излезе не повече от 500лв. но пак ти казвам - не ти знам случая и е съвсем ориентировъчно...но имай предвид че работата е един цял ден и първо трябва да запазиш час.обади им се и ги питай... 02/975 3168 (търси сервиза)FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
днес бях до няколко магазина : Вантотрейд-605 лв Ауто Италия- 557 лв. Александър Ауто- 395 лв. като навсякъде съединителя е комплект и е оригинален . чудя се на симеон колко ли ще е :D Вече почна да ми става смешно с тая история със семеринга ,а и работата варира от 370 лв до 130 лв .Mazgarev написа:на мен ми казаха че комплекта съединител е 240лв. за работата не съм сигурен но за съединителя е 100-тина лева... а щом и това ще ти правят преполагам най-много общо всичко да ти излезе не повече от 500лв. но пак ти казвам - не ти знам случая и е съвсем ориентировъчно...но имай предвид че работата е един цял ден и първо трябва да запазиш час.обади им се и ги питай... 02/975 3168 (търси сервиза)фиатче Браво 2.0
Коментар
-
в вантотрейд се ходи само ако скоро не си гледал достатъчно добър Хорър ... да се наплашиш хубавичко и да си ходиш ...много хора казват че диагностиката била най-добра ... и тва не е вярно - проспиид в София са доказано най-читави в тва отношение - не ми хареса че имат предубеждения за модели и за марки коли ... като всеки официален сервиз представител на марка и Вантотрейд цените са като за идиоти вместо да е обратно предвид змерските отстъпки които имат от производителя ...преди година по телефона обясняваха че свалят двигателя за смяна на роли и ремъци на браво ... сега се оказа че вече не го сваляли щото открили топлата вода но цената е същата ... просто малко не съм доволен от сервизната логика при тях ...търси си по-малък спретнат сервиз в който да ти сменят нещата и за по-малко пари ... няма човек който да ме убеди че за един ден работа тия майстори там трябва да правят по 100-150 лева заработка на човек ... малко не ми се струва реално ... и аз работя и аз пари изкарвам ...tomazo написа:днес бях до няколко магазина : Вантотрейд-605 лв Ауто Италия- 557 лв. Александър Ауто- 395 лв. като навсякъде съединителя е комплект и е оригинален . чудя се на симеон колко ли ще е :D Вече почна да ми става смешно с тая история със семеринга ,а и работата варира от 370 лв до 130 лв .Mazgarev написа:на мен ми казаха че комплекта съединител е 240лв. за работата не съм сигурен но за съединителя е 100-тина лева... а щом и това ще ти правят преполагам най-много общо всичко да ти излезе не повече от 500лв. но пак ти казвам - не ти знам случая и е съвсем ориентировъчно...но имай предвид че работата е един цял ден и първо трябва да запазиш час.обади им се и ги питай... 02/975 3168 (търси сервиза):: Show me some Madness ::
Коментар
-
аз лично останах доволен от Ванто Трейд, защото тестват всичко, само там правят ресет на компютъра(читав). те имат инструменти които не всички имат... например за смяна на ангренажен ремък се фиксират валовете със специален инструмент който имат те, (а наскоро и DKV). в Ауто Италия ти казват "остави си колата тука и си ходи" и нито знаеш какво става нито знаеш дали е направено като хората...FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
Трябва да си мазохист да ходиш в фирмен сервиз с автомобил втора употреба пък и в самите сервизи трябва да се съобразяват с тва не може кола дето струва 3 - 4 000 лв да ти вземат по 300 - 400 лв за труд то по добре да им я оставиш
и аз бачкам в фирмен сервиз но хората с употребявани автомобили минават по съвсем други тарифи, а хората дето са дали по над 40 000 - 50 000 лв за кола са под ножа все пак не карат москвич
за смяна на ремъка на един фиат без значение какъв е не ти трябва кой знае кво сменил съм над 100 ремъка на кви ли не италианки с нормални инструменти и един комплект камъни за по новите модели и един перманентен маркер правиш си белези след това зацепваш новия ремък по тях и готово до сега никога не съм имал проблем
Коментар
-
А ако преди това е била неправилно зацепена, или е прескочил зьб , или ти се налага да смениш фазов сензор или шайба, тогава как ти помага маркера? На тези плаващи колела няма друг ориентир, освен фиксаторите и ФИАТ нямат друга идея!!!за смяна на ремъка на един фиат без значение какъв е не ти трябва кой знае кво сменил съм над 100 ремъка на кви ли не италианки с нормални инструменти и един комплект камъни за по новите модели и един перманентен маркер правиш си белези след това зацепваш новия ремък по тях и готово до сега никога не съм имал проблем
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар