Здравейте, искам да ви попитам: на какви километри горе-долу се сменя маслото на хидравликата?Имам темпра 95г. и първо беше на баща ми няколко години, сега от 1 г. аз я карам,но никога това не е сменяно и ме притеснява. Нямам проблеми, но може би съвсем малко по-трудничко се върти волана - не мога да кажа,че чак с един пръст се върти
. Проверявал съм го веднъж откакто я взех и си имах масло достатъчно и имаше характерния червен свят. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно маслото на хидравликата...
Collapse
X
-
не е добре да свири, тези хидравлики са малко претенциозни, ако имаш 10 лв излишни и свободно време по-добре го смени,vergo написа:аз го проверих днес, перфектно е- червено и съвсем бистро, но по принцип си свири при навит волан.Май за сега няма да го сменям, защото ми хареса в какво състояние е.благодаря ви.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Когато е за смяна е черно и има много утайки в казанчето.По принцип малко хора се сещат да го сменят,а трябва.Колега van_dal ,това че свири хидравликата не значи че маслото е за смяна,а едно от следните неща:-хлабав ремък-компресор за ремонт-недостатъчно масло в резервоарчето-клапанчетата на рейката коото определят крайните положения са за ремонт-малоумник зад волана който като чуе виенето продължава да го държи запънат в карайно положение ,а не го връща с една идеяВсе пак може нещо да съм пропуснал.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Вземи си го смени. Много е лесно. 10 мин. отнема. Вече съм го писал 100 пъти ама айде пак. Купуваш си 1 л. (Dextron II или III) и една голяма спринцовка. При загасен двг изсмукваш съдържанието на казанчето и сипваш наново (около 300 мл.)Палиш въртиш пълен ляв и пълен десен, гасиш. Пак същото упр. два пъти. Накрая си сипваш до нивото и нещата заспиват. Недей да въртиш волана ако нямаш течмност в казанчето!kiselo написа:хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Колега много бъркашeasylife написа:Вземи си го смени. Много е лесно. 10 мин. отнема. Вече съм го писал 100 пъти ама айде пак. Купуваш си 1 л. (Dextron II или III) и една голяма спринцовка. При загасен двг изсмукваш съдържанието на казанчето и сипваш наново (около 300 мл.)Палиш въртиш пълен ляв и пълен десен, гасиш. Пак същото упр. два пъти. Накрая си сипваш до нивото и нещата заспиват. Недей да въртиш волана ако нямаш течмност в казанчето!kiselo написа:хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!
Така не се сменя маслото.Единствено си прав че се източва със спринцовка съдържанието на казанчето.После гледаш кой маркуч е връщащия в казанчето и го развиваш,след това го пъхаш в бутилка поне 1.5л и го държиш здраво,за да не хвъркне че всичко ще стане на лайна
Някой който е с тебе пали и почва да върти докато спре да излиза масло(а ти си дръшаш маркуча в бутилката).Гасиш,доливаш и пак докато почне да тече чисто.Закачаш маркуча обратно,доливаш и почваш да въртиш докато си напълни системата,докарваш го до ниво и си готов.Цялата система събира някъде 1.0л,но когато се прави промивка повярвайте отиват 2.0 литра .Не е въпроса само да смениш маслото в казанчето,а в цялата система,особено ако е кафяво или черно с утайки
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Слушаите колегата Иванко това е правилния начин за смяна на маслото на хидравликата без последстрия после!Натъртвам пак че се откача маркуча от КАЗАНЧЕТО
Не си и помисляите да бутате каквото и да било( маркучи,тапи... ) по рейката
Това че помпата е направила 50 или 100 оборота на сухо не е чак толкова пагубно за нея за самата рейка пък хептен
Преди месец на колега му изби маркуч на хидравликата и както се сещате тои усетил чак кат свършило маслото и кат станал тежък волана спрял и ко праим
Ам ко праим пали и леко леко тръгва за сервиза и така до там 5...6км без грам масло в казанчето. Еми отремонтираха маркуча и газз на помпата и няма нищо.И да добавя като вземете шише в което да се изпразва старото масло гледаите да бъде с широк отвор през които да минава свободно маркуча че маслото излиза под налягане и трябва да излиза въздуха от някъдекато се пълни шишето с масло
Туи пък аз ви го казвам от опит
Коментар
-
добре а няма ли опастност да остане въздух някъде по системата и безопасна ли е цялата процедура за помпата че както се тормози в момента направо си ме е страх да не скапя нещо...ivanko_rs написа:Колега много бъркашeasylife написа:Вземи си го смени. Много е лесно. 10 мин. отнема. Вече съм го писал 100 пъти ама айде пак. Купуваш си 1 л. (Dextron II или III) и една голяма спринцовка. При загасен двг изсмукваш съдържанието на казанчето и сипваш наново (около 300 мл.)Палиш въртиш пълен ляв и пълен десен, гасиш. Пак същото упр. два пъти. Накрая си сипваш до нивото и нещата заспиват. Недей да въртиш волана ако нямаш течмност в казанчето!kiselo написа:хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!
Така не се сменя маслото.Единствено си прав че се източва със спринцовка съдържанието на казанчето.После гледаш кой маркуч е връщащия в казанчето и го развиваш,след това го пъхаш в бутилка поне 1.5л и го държиш здраво,за да не хвъркне че всичко ще стане на лайна
Някой който е с тебе пали и почва да върти докато спре да излиза масло(а ти си дръшаш маркуча в бутилката).Гасиш,доливаш и пак докато почне да тече чисто.Закачаш маркуча обратно,доливаш и почваш да въртиш докато си напълни системата,докарваш го до ниво и си готов.Цялата система събира някъде 1.0л,но когато се прави промивка повярвайте отиват 2.0 литра .Не е въпроса само да смениш маслото в казанчето,а в цялата система,особено ако е кафяво или черно с утайки 
не че друго ама след покупка и всичките ремонти знаете как е...ако се чупи нещо поне месец ще стой пред блока...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Ако работиш по начина по които сме ти посочили нямаш грижиkiselo написа:добре а няма ли опастност да остане въздух някъде по системата и безопасна ли е цялата процедура за помпата че както се тормози в момента направо си ме е страх да не скапя нещо...
не че друго ама след покупка и всичките ремонти знаете как е...ако се чупи нещо поне месец ще стой пред блока...
В процеса на каране на автомобила системата си се самообезвъздушава все пак е под налягане( не че не е възможно да остане въздух и да направи Кавитация ). Просто трябва след смяната да покараш малко и да си провериш пак нивото възможно е да е спаднало малко което би означавало че е избутала въздух и си е глътнала масло( не е 100% задължително обаче да се случи това )
Коментар
-
Аз си държа на моя вариант защото е за инвалиди. Не може да се отрече че след две, три такива операции маслото се избистря перефктно. Аз така го смених и сега ми е като ново. Нямам никакви проблеми. Освен това съм твърдо убеден, че не е добре да въртиш на празно казанче да не говорим че после трябва да обезвъздушаваш+яко цапаница+опасност да ти е скапан маркуча и него да сменяш и т.н. и т.н. В повечето сервизи даже и маслото на двг така го сменят. Изсмукват с една машина, промиват с Приста, слагат ти ново масло и ... бегай да си играеш!kiselo написа:добре а няма ли опастност да остане въздух някъде по системата и безопасна ли е цялата процедура за помпата че както се тормози в момента направо си ме е страх да не скапя нещо...ivanko_rs написа:Колега много бъркашeasylife написа:Вземи си го смени. Много е лесно. 10 мин. отнема. Вече съм го писал 100 пъти ама айде пак. Купуваш си 1 л. (Dextron II или III) и една голяма спринцовка. При загасен двг изсмукваш съдържанието на казанчето и сипваш наново (около 300 мл.)Палиш въртиш пълен ляв и пълен десен, гасиш. Пак същото упр. два пъти. Накрая си сипваш до нивото и нещата заспиват. Недей да въртиш волана ако нямаш течмност в казанчето!kiselo написа:хм интересно казвате че трябва да е червено ...моето е кафяво... и ми е много подозрително ама всички майстори ми казаха че си е ок...а хидравликата ми бачка само като кача над 1500об...иначе ужас...днес смених ролки и всички ремъци проблема си остава...дали да го сменям?!
Така не се сменя маслото.Единствено си прав че се източва със спринцовка съдържанието на казанчето.После гледаш кой маркуч е връщащия в казанчето и го развиваш,след това го пъхаш в бутилка поне 1.5л и го държиш здраво,за да не хвъркне че всичко ще стане на лайна
Някой който е с тебе пали и почва да върти докато спре да излиза масло(а ти си дръшаш маркуча в бутилката).Гасиш,доливаш и пак докато почне да тече чисто.Закачаш маркуча обратно,доливаш и почваш да въртиш докато си напълни системата,докарваш го до ниво и си готов.Цялата система събира някъде 1.0л,но когато се прави промивка повярвайте отиват 2.0 литра .Не е въпроса само да смениш маслото в казанчето,а в цялата система,особено ако е кафяво или черно с утайки 
не че друго ама след покупка и всичките ремонти знаете как е...ако се чупи нещо поне месец ще стой пред блока...Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Колега за този ти пост заслужаваш никога да не получиш от мене повече техн.помощeasylife написа:Аз си държа на моя вариант защото е за инвалиди. Не може да се отрече че след две, три такива операции маслото се избистря перефктно. Аз така го смених и сега ми е като ново. Нямам никакви проблеми. Освен това съм твърдо убеден, че не е добре да въртиш на празно казанче да не говорим че после трябва да обезвъздушаваш+яко цапаница+опасност да ти е скапан маркуча и него да сменяш и т.н. и т.н. В повечето сервизи даже и маслото на двг така го сменят. Изсмукват с една машина, промиват с Приста, слагат ти ново масло и ... бегай да си играеш!
Ти технически неграмотен ли си ,или се правиш на такъв,кое от двете е?Явно не си сменял истински замърсена хидр.течност,защото ако беше нямаше да напишеш тази глупост
По въпроса за изсмукване на двигателното масло,малката разлика е че сондата влиза в картера и изсмуква всичко,което неможе да се каже за това което правиш в казанчето за волана,т.к. там е много малка част от маслото.Прави каквото знаеш,но недей подвежда колегите,то ако беше толкова лесна смяната ,нямаше да отказват в половината сервизи да сменят маслото за сервоусилвателя на волана
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Колега, аз съм написал, че съм инвалид (технически, електрически). Няма какво да си кривя душицата.
Иначе на Пунтото (от подписа) общо по книжка е 0.65 л., от които 0.35 л. са в казанчето. За мене ако я промиеш 3 пъти по моя начин няма как да не се избизтри на МАКС. Това става с 1 бр. бутилка от 1л. Ако е чак толкова замърсено маслото ще си вземеш два литра масло. Ако има боклуци ще отрежеш спринцовката отпред (конска спр) да стане по голям отвора. Това за мене си е елементарен и супер ефективен начин дето нито ще се цапаш, нито ще обезвъздушаваш нито нищо!ПП Много далеч съм от мисълта че това което си написал не е варно! Айде със здраве и извинявайте ако има нещо
!
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар