Здравейте колеги.. от 2 дена съм горд собственик на доста опънато Bravo 1.9 JTD
Количката е супер. Засега се натъкнах на един малък, но досаден проблем - стрелката за дизела винаги сочи, че съм на 50% пълен, а лампичката за резерва светва когато дизела привършва => датчика за горивото е ок и проблема е някъде в стрелката само. Днес заредих до горе и стрелката се премести на 100%, но след 2 минути беше обратно на 50%
. Ако някой е имал подобен проблем или има идея как се оправя - ще се радвам да сподели
.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стрелка за горивото
Collapse
X
-
Сега погледнах на моята /GP/ и на една Марея TD -когато не са на контакт, стрелката е на Empty.JTD-не намерих на паркинга,да проверя на нея как е...Miraka написа:ами чукам правя струвам обаче нищо не помръдва
между другото когато не съм на контакт стрелката е на Full, не трябва ли да е на Empty ?Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Тоя надпис ми напомня на нещо, което видях преди седмица! На Голф 4-ка, на дисплея се върти надпис "Service Oil". А при Волво С/В 40 има лампа на таблото "Сървиз", която светва след 750 часа работа на двигателя (или след 15 000 км). При смяна на консумативите, компа се занулява и започва да отброява на ново. Та мисълта ми е, възможно ли е и тук при по-новите модели Браво/а да я има и тая екстра?!ogi28b написа:Ако можеш да щракнеш точно момента на подаване на контакт, когато всички лампи светят? И на мен ми е интересно защо го има този надпис? И всъщност защо смятате че от него се разбира нивото на маслото? Аз успявам да разчета само Oil, а тиренцата и нулите отгоре - какво значат?Space Star 1.9 DID
Коментар
-
До Мирака: И да чукаш и да не чукаш по таблото - освен да го счупиш друго няма да направиш. Вързах се на лафовете, че проблема с отчитането на скоростта се дължи на лоши контакти в таблото - разглобих го - няма НИКАКВИ възможности за лоши контакти - всичко е изпипано перфектно. Проблема както очаквах се оказа самият датичк - ремонта ми струваш 0.00лв...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Red Storm моята няма
ogi28b, на предишната ми кола Рено Меган показваше абсолютно идентичен надпис. 00000-те означават нивото на маслото. Ако е 00000 значи е на максимум, ако е ---000 значи маслото е на половина. При Рено този уред беше да не кажа абсолютно, но много точен и полезен.
Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
И аз нямам такава индикация на дисплея но имам лампа която показва ниско ниво на маслото.За jenshen73:Моето Браво е 2000 година но като го взех стрелката на температурата се разхождаше както си иска по скалата.И като почукам по таблото се връща на мястото си. Проблема е в контактите на уреда със платката. Като ги поогънах проблема се оправи.Явно това е масов дефект защото хората са направили специално описание как се ремонтира: jumpingtempdialЗа Miraka:Смело отваряй таблото щом при изключен контакт стрелката ти стои на "Full". Няма как да е от датчика!Връщането на стрелката става от пружина и най вероятно някъде тя опира и затова не се движи.Преди това прочети обаче документа по горе. И не подавай контакт при свалено табло!!!
Коментар
-
Реното го остави, говорим конкретно за JTD двигателя в браво/а. Той е оборудван с датчик и контролна лампа. Никъде досега не съм виждал описание на нещо подобно, а ето че тук си го има направо със снимка. Това да не е "новия" JTD, 182B9? Него дали са го монтирали в Браво?ред.: да, май е така - в последния двигател лампата за ниво на маслото липсва, датчика е потенциометър, сигнал от него влиза в процесора на таблото, който пък го изписва на дисплея явно по този начин - с нулите. Справка - 676 стр от vol4 на service manual-а, елемент 347.nanio написа:Red Storm моята няма
ogi28b, на предишната ми кола Рено Меган показваше абсолютно идентичен надпис. 00000-те означават нивото на маслото. Ако е 00000 значи е на максимум, ако е ---000 значи маслото е на половина. При Рено този уред беше да не кажа абсолютно, но много точен и полезен.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар