той сигурно не разбира, щото на всички Фиати е така, а аз имах такъв модул на Темпрата, и всичко си бачкаше без проблеми. Най ми беше весело, когато оставя колата пред някой магазин и тръгна, винаги някой ме спира да ми каже, че съм забравил прозореца отворен, и докато си завърши изречението джама тръгва да се затваря...голям кеф ми става. И доколкото знам модула първо затваря единия прозорец после другия, предполагам да не се тормози акумулатора! Но екстрата си струва, мисля може да се сложи на всяка аларма и струваше 40лв.(само модула за затваряне на стъклата)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свистене от дясно огледало - ОПРАВЕНО
Collapse
X
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


-
Ами значи става въпрос за честота която моторчето генерира при нормалната си работа (движение на стъклото). Сигурно това което я разпознава тази честота, е калибрирано, и всяко изменение ще води до това моторчето да бъде изключвано, така си обеснявам цитирания текст.А това дето го казваш - стъклата се управляват от малко ЕКУ, в самото него му е генетично заложено само шофьорското стъкло да е автоматично. Мисля че ще стане, с бърз поглед на схемата, само че трябва да изровиш отнякъде такова ЕКУ, и да се направят точните свързвания - всички кабели за дясното стъкло да се свържат към новото ЕКУ на мястото за лявото стъкло. Все едно ще имаш 2 леви стъклаcrush написа:И ако по някаква неизвестна причина честотата се измени ?
ред.: Такива модули - те сигурно пак са подобно ЕКУ - натискаш копчето веднъж и после това ЕКУ постоянно подава ток докато стъклото затвори. Така че и аз мисля че онзи майстор или не разбира съвсем, или не му се занимава.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар