Колеги, знае ли някой всяка чертичка на уреда за температурата на антифриза на колко градуса отговаря, или иначе казано каква е стъпката на отчитане на температурата? Предполагам, че удебелената чертичка в средата отговаря на 90 градуса, но чертичката под нея например на колко градуса отговаря?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Показател за температурата на антифриза
Collapse
X
-
mariobg -
Със сигурност е за смяна - аз имах абсолютно същият проблем - на магистралата стигаше едва до втората чертичка, спирах през 20 км, за да загрее
Най-добрият начин да провериш, е като запалиш колата докато е студена, да поработи 5-10 мин, преди да качи температурата за отваряне на термостата /81 -85 С/ и да пипнеш тръбата за водата към радиатора - ако е топла, значи термостатът е непрекъснато отворен, а това не е добре по много причини...
Alles in Ordnung
Коментар
-
За кой от всичките километражи говориш за втора-трета чертичка? Щото ако е за първата снимка (на Мареа), третата чертичка е точно средата.The Secret Lover написа:и мен това живо ме вълнува щото като карам извънградско стрелката сстоо на 2-3 черти в началото на скалата и си мисля че термостата ми е за смяна. на градско стои по средата и малко под нея.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
за Браво става дума.IvoMarea написа:За кой от всичките километражи говориш за втора-трета чертичка? Щото ако е за първата снимка (на Мареа), третата чертичка е точно средата.The Secret Lover написа:и мен това живо ме вълнува щото като карам извънградско стрелката сстоо на 2-3 черти в началото на скалата и си мисля че термостата ми е за смяна. на градско стои по средата и малко под нея.
Коментар
-
100 процента проблемът е в неработещ термостат (т.е. постоянно отворен).The Secret Lover написа:за Браво става дума.IvoMarea написа:За кой от всичките километражи говориш за втора-трета чертичка? Щото ако е за първата снимка (на Мареа), третата чертичка е точно средата.The Secret Lover написа:и мен това живо ме вълнува щото като карам извънградско стрелката сстоо на 2-3 черти в началото на скалата и си мисля че термостата ми е за смяна. на градско стои по средата и малко под нея.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
и харчи като ламяIvoMarea написа:100 процента проблемът е в неработещ термостат (т.е. постоянно отворен).The Secret Lover написа:за Браво става дума.IvoMarea написа:За кой от всичките километражи говориш за втора-трета чертичка? Щото ако е за първата снимка (на Мареа), третата чертичка е точно средата.The Secret Lover написа:и мен това живо ме вълнува щото като карам извънградско стрелката сстоо на 2-3 черти в началото на скалата и си мисля че термостата ми е за смяна. на градско стои по средата и малко под нея.
Коментар
-
май лесния вариант е да боцнеш термометър в казанчето и да видиш...това е температура на антифриза в главата, което е на таблототака си бях играл на Уното, щото на таблото показваше 100, а фактически е 90 в казанчето ...наиграват се тия часовници на фирмата VEGLIA BORLETTI
2004 Audi A6 4F
2002 Lancia Y
Коментар
-
да напълно нормално е да стои около две чертички преди средата, аз имах проблеми с бавно загряване като е студено времето и доста чертички над средата когато беше топло, смених термостата с нов и сега при нормално движение в софия държи две чертички под средата, а при задръстване стига до средата като тогава се включва и перката, имайки впредвид че моя термостат е чисто нов значи твоя работи перфектноToHu написа:На мен Браво - то 1.8 GT в не натоварени градски условия ми стои на 4 или 5 чертичка, ако попадна в задръстване и работи повече време на място загрява до половината. Това нормално ли е? Други коли си загряват доста по - бързо.
ex Fiat Bravo GT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар