...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Звук от триене, някъде от двигатела
Collapse
X
-
идеално! и аз мислех да пиша за същия проблем. имам шум като от тракане само когато съм на скорост и най-вече при ускорение, от пред от дясно. при спиране и при каране по инерция нищо. та след умуване и неизбежната консултация в сервиз заключението е вътрешно каре. при вдигане на лява гума и включване на скорост при работещ двигател шум няма. при вдигане на дясната шума е осезаем. все още не сме разглобявали нищо защото в ал. ауто го няма и е при цена окло 55 лв. само каре и 90 с маншон и нещо си друго на фирма EPR. на останалите места почват от 100 до 120 лв., пак са италиански и не знам дали да чакам. та искам съвет:1. дали наистина е от вътрешно каре.2. какави са цените и качеството на предлаганите.3. опасно ли е да си карам така колата поне още 1000 км.благодаря предварително.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
-
Трябват ти два наистина ... но по-добре си купи комплект с семеринга целия маншон би трябвало да е 15-20 лв макс.свалят се двете полуоски и вътрешните карета и се сменят маншоните ... и тогава се налива масло .... маншона стои неподвижно към ск. кутия закрепен със скоба към планката с трите болтчета а от другия край е семеринга - той лагерува на полуоската а маншона е закрепен към него .... операцията става най лесно ако колата е вдигната с подемник ....Sven написа:Единия маншон е 5лв със скобата, трябват ти 2.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
ако тече от широкия край значи майсторите са виновни/нищо чудно/ или не са стегнали скобата ако е варианта без планка или ако е с планка не са я сложили добре или са го скъсали нещо при слагане и най тъпия вариянт е ако маншона не е за уно ами нещо са приспособявали "по размер" а иначе ако течеше от тясния край на маншона наистина има лагер който играе ролята и на семеринг и не пропуска маслото цената му е 18лв комплект с маншона на мойто уно си ги сменях сам не е никак трудно и нямам никакви ядовеSven написа:WOW мерси мого за схемата. А теча е откъм широкия краи на маншона, където е скобата а не там където се стеснява.ТОи е само с една скоба от към по-широката част.Явно не е тоя семеринг.Вече и аз нз кое трябва да сменямам!? Маи ще е колата
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар