От зимата започна да ми прави тези проблеми с обороите .Сутрин като я запаля и си държи нормални обороти 1100-1200, но започне ли да загрява и леко се вдогат после, като подам газ и падат като е загряла колата на 850 оборота.Като покарам и пак се ждигат между 1000-1800 и падат много бавно при изключване от скорост. Значи сменях термостат, датчик, който е комбиниран на инжекциона и температурата на антифриза и ламбда сонда е сменена .Незнам друго какво може да е. моля за помощ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нестабилни обороти
Collapse
X
-
Е па виж си моторчето за празния ход не че има голяма вероятност да еот него ма нищо не пречи да му почистиш чунчона.Друго може да откачиш акумулатора за 20-тина секунди ако има няква записан грешка да я изтрие.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
Няма ти кодира касетофона, щом за едно откачане независимо колко време е не ти е искал код значи и по дълго да оставиш няма да кодира. Те оригиналните на фиат нямат код. Ама и 20 секунди и 20 часа да го откачиш квото ще изчисти за 20 сек такова ще изчисти за час.Така че почисти си сега моторчето и после пак ще го мислим ако не се оправи.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Напротив, имат код! Но не съм сигурен, дали ако го оставиш за повече време без ток, няма да ти иска после кода!Гарантирам ти, че за 20 сек няма да се изчистят грешките! Остави го за повече време и ще се изчистят (с изключение на тази за еърбега, но ти нямаш проблем с него)! Изчистването на грешките обаче не означава че всичко ще се оправи! След като ЕКУ-то прочете всички датчици и ако има проблем с някой, пак ще запише грешка и ще се върнеш в началната си позиция!Ако греша някъде, по-опитните колеги да ме поправят!Slavi_Lancia написа:Няма ти кодира касетофона, щом за едно откачане независимо колко време е не ти е искал код значи и по дълго да оставиш няма да кодира. Те оригиналните на фиат нямат код. Ама и 20 секунди и 20 часа да го откачиш квото ще изчисти за 20 сек такова ще изчисти за час.Така че почисти си сега моторчето и после пак ще го мислим ако не се оправи.Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Е па за касетофона грешиш, нека и мен ме поправят колегитеRoko написа:Напротив, имат код! Но не съм сигурен, дали ако го оставиш за повече време без ток, няма да ти иска после кода!Гарантирам ти, че за 20 сек няма да се изчистят грешките! Остави го за повече време и ще се изчистят (с изключение на тази за еърбега, но ти нямаш проблем с него)! Изчистването на грешките обаче не означава че всичко ще се оправи! След като ЕКУ-то прочете всички датчици и ако има проблем с някой, пак ще запише грешка и ще се върнеш в началната си позиция!Ако греша някъде, по-опитните колеги да ме поправят!Slavi_Lancia написа:Няма ти кодира касетофона, щом за едно откачане независимо колко време е не ти е искал код значи и по дълго да оставиш няма да кодира. Те оригиналните на фиат нямат код. Ама и 20 секунди и 20 часа да го откачиш квото ще изчисти за 20 сек такова ще изчисти за час.Така че почисти си сега моторчето и после пак ще го мислим ако не се оправи.
ама поне тея по обикновените модели нямат такова нещо, не знам онея хубавите дет управляват и чеинджър дали мат код но и за тях много се съмнявам. Тва го твърдя щото до сега не съм видял браво брава или марея на която да и откачиш акомулатора и после да не тръгне касетофона, а и в форума няма тема за код на касетофона, значи такъв проблем няма. За компютъра ще го приема 4е е така
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ам не знам на твоя мотор къде е трябва някои колега да обади, но принципно свалянето му е фасулска работа на два болта е. Не знам и кои тип е при тебе, ако е оня дет е кат буталце и чисто механично подава газ вместо теб то няма кво да му чистиш. Ако е от другите които отварят и затварят един отвор за въздух тогава има фаида да се чисти.Pac3to написа:а моторчето ,къде се намира и трудно ли е да се извади и да се почистиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Колега, за да стигнеш до моторчето за празен ход, трябва да махнеш пластмасовата кора над двигателя (държи се на три болта). После ще го видиш, намира се в дъното, от горе, леко в дясно (като стоиш срещу двигателя). Само да ти кажа... каузата е почити изгубена, ще ти трябва ново. И аз, от както го имам Фиата, един ден не съм бил със стабилни обороти. Даже напоследък започна да придърпва и да забива муцуната в диапазона м/у 1800-3000 оборота. Вече се замислям да отида до Ямбол при Христо и да знам, че ще я оправят, защото тука във Варна само отворковци разбирачи!Pac3to написа:а моторчето ,къде се намира и трудно ли е да се извади и да се почистиFiat Bravo 80 16V
Коментар
-
Първо поразмърдай кабелчетата на моторчето, защото в повечето случаи на него нищо му няма, а проблема е в клемата с кабелите дето влеза в МПХ-то. При мен също имаше невероятен проблем с оборотите, който бе решен с пристягане на клемичката към МПХ-то с една свинска опашка - свинки тунинг дет се вика :D Добре, че тия в магазина ми върнаха парите, щото се бех набутал за ново моторче. И да се изчисти няма да е е лошо ама да ти го направи някой дето и друг път го е правил за да не го разбазикаш нещо.Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Извинявам се колега, не съм уточнил за кой касетофон говоря! Говорех за този дето управлява СД-чейджъра! Имам една карта на която е написан кода! Но при мен той е деактивиран и при откачане на акумулатора, наистина нищо не става.Slavi_Lancia написа:Е па за касетофона грешиш, нека и мен ме поправят колегите
ама поне тея по обикновените модели нямат такова нещо, не знам онея хубавите дет управляват и чеинджър дали мат код но и за тях много се съмнявам. Тва го твърдя щото до сега не съм видял браво брава или марея на която да и откачиш акомулатора и после да не тръгне касетофона, а и в форума няма тема за код на касетофона, значи такъв проблем няма. За компютъра ще го приема 4е е така
Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Тая карта с тоя код не ти ли е за номера на ключа, ако го загубиш по номера от тая карта би трябвало да получиш чисто нов същия като за твоята кола от оторизиран сервиз на Фиат, след поръчка от италия разбира се.Roko написа:Извинявам се колега, не съм уточнил за кой касетофон говоря! Говорех за този дето управлява СД-чейджъра! Имам една карта на която е написан кода! Но при мен той е деактивиран и при откачане на акумулатора, наистина нищо не става.Slavi_Lancia написа:Е па за касетофона грешиш, нека и мен ме поправят колегите
ама поне тея по обикновените модели нямат такова нещо, не знам онея хубавите дет управляват и чеинджър дали мат код но и за тях много се съмнявам. Тва го твърдя щото до сега не съм видял браво брава или марея на която да и откачиш акомулатора и после да не тръгне касетофона, а и в форума няма тема за код на касетофона, значи такъв проблем няма. За компютъра ще го приема 4е е така
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Мне, тази на касетофона е хартиена. Пише Security Code! На гърба и е написан модела на касетофона, серийния му номер и самия код.Тези карти за ключовете ми са 2 броя и са от пластмаса или там каквото е!Slavi_Lancia написа:Тая карта с тоя код не ти ли е за номера на ключа, ако го загубиш по номера от тая карта би трябвало да получиш чисто нов същия като за твоята кола от оторизиран сервиз на Фиат, след поръчка от италия разбира се.Space Star 1.9 DID
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар