Четките на стартера ми са за смяна и ако се разтърся из магазините сигурно ще намеря, но не знам как се сменят? Трябва ли да се сваля стартера? А той трудно ли се сваля? А ако не се сваля, трябва ли ми канал или може да се бръкне отгоре. Всяка подобна информация ще ми е от полза.Предпочитам което мога да си го направя сам да си го направя, че последния път майстора на служебната кола докато сменял четките на алтернатора "измъкнал без да иска" буксата на перката и колата прегря малко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна четки на стартер - Punto mk1
Collapse
X
-
Re: Смяна четки на стартер - Punto mk1
махаш клемата на акумолатора стартера се държи на 3 болта развиваш ги после развиваш гайката която държи дебелия кабел и той ти остава в ръцете после развиваш задния капак отваряш сваляш четките и със тях в магазина /за всеки случай си запиши и номера на стартера ако има такъв/ после ще ти трябва поялник да запоиш новите четки сглобяваш по обратния ред и си ок работата е около 1 часg0g40 написа:Четките на стартера ми са за смяна и ако се разтърся из магазините сигурно ще намеря, но не знам как се сменят? Трябва ли да се сваля стартера? А той трудно ли се сваля? А ако не се сваля, трябва ли ми канал или може да се бръкне отгоре. Всяка подобна информация ще ми е от полза.Предпочитам което мога да си го направя сам да си го направя, че последния път майстора на служебната кола докато сменял четките на алтернатора "измъкнал без да иска" буксата на перката и колата прегря малко
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Реклама
Collapse

Коментар