От време на време ми се иска да имам и 6-та скорост само за да карам по бързо на по ниски обороти.. и се сетих че преспокойно бих искал трета да е малко по дълга четвърта също и пета да влиза доста по късно....има ли теоретичен и практически начин това да стане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
има ли някакъв начин за смяна на предавателните числа.
Collapse
X
-
Re: има ли някакъв начин за смяна на предавателните числа.
Намираш си скоростна кутия от 2.0 16 клапана и на 120км/ч на 5-та си с 2500 оборотаCapoeira написа:От време на време ми се иска да имам и 6-та скорост само за да карам по бързо на по ниски обороти.. и се сетих че преспокойно бих искал трета да е малко по дълга четвърта също и пета да влиза доста по късно....има ли теоретичен и практически начин това да станеTipo DGT, 1.6 DOHC
-
Re: има ли някакъв начин за смяна на предавателните числа.
Според мен, единствения начин да стане това ако си вземеш скоростна кутия от друга кола, която да пасне към твоя двигател.Не забравяй обаче че предавателните числа са сметнати не само по обороти ами и по въртящ момент, аванс и положение на разпределителен вал. Може да се окаже че колата ще загуби мощност, при това драматично в ниските обороти, и ще стане много мудна, нееластична във високите.Не те съветвам да си правиш такова главоболие. Освен това по пътищата на републиката всяка скорост над 140-150 за над 10 годишна кола си е неоправдан риск.Capoeira написа:От време на време ми се иска да имам и 6-та скорост само за да карам по бързо на по ниски обороти.. и се сетих че преспокойно бих искал трета да е малко по дълга четвърта също и пета да влиза доста по късно....има ли теоретичен и практически начин това да станеTipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Re: има ли някакъв начин за смяна на предавателните числа.
Май съм в грешка. Има един член на форума който си е купил купе от 2.0 16В с "интегриран" двигател от 149Ц2 .. за да е още по-объркана работата е и с карбуратор. Главата със сигурност е от 149, но какво има в блока един господ знае. Та той на 2500 оборота е с 120. Та си мислих че му е останала скоростната кутия от 2.0 мотора, но явно не е. А аз съм с 3200 оборота на 120. И ми се вижда къса 5-тата.hf hpe написа:ако ми намериш такава скоростна кутия я купувам веднагаимал съм 3 броя типо 2.0 16 и при трите със 4000 оборота си на 130 км/чbebop написа:Намираш си скоростна кутия от 2.0 16 клапана и на 120км/ч на 5-та си с 2500 оборотаCapoeira написа:От време на време ми се иска да имам и 6-та скорост само за да карам по бързо на по ниски обороти.. и се сетих че преспокойно бих искал трета да е малко по дълга четвърта също и пета да влиза доста по късно....има ли теоретичен и практически начин това да станеTipo DGT, 1.6 DOHC
Коментар
-
Не бре иска ми се 4 и пета да започват малко по късно за да мога да икономисвам бензин а аз над 120 км много много рядко карам .... това на горе за мене си е мъка 120 на 5-та съм с мад 4200 оборота което не ми е много комфортно или поне не ми се слуша този рев от двигателя за продължително време....някакси ми се иска да не излизам от границите на 3000 оборота.. в който двигателя почни не се чува в купето
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар