Така или иначе ще я вкарвам в бокса за смяна на каретата, направо ще сменя и гарнитурата на главата, че да ми е спокойно - все пак отпуски идват, лято, моренце, тва-онова, кофти ше бъде в ная неподходящия момент да каже "бау" и да изпуши бяло! Дано само не е скъп ремонта, че не знам. Па дали е била за смяна или не ще се разбере
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помогнете! Антифриза блика...
Collapse
X
-
sasco
Re: Помогнете! Антифриза блика...
[quote="doofiat"]Здравей V & R, според мен гарнитурата ти е сдала багажа. Предполагам, че и главата на клапаните е спукана.Съвет: Не пали повече колата за да не стане по-лошо.Трябва да я закараш в сервиз, за да заварят и шлайфат главата. Лошата работа, а и малко скъпа, но след това колата ще е пушка.Успех!V & R написа:Здравейте! Първо искам да се извиня, ако повтарям някоя тема
От няколко дни термостата на Бравото показва малко над средата почти веднага след палене, а духа студено. Днес при работещ двигател, приятелят ми отвори капачката на антифриза и той почна буквално да "блика", а после изведнъж падна. Моля помогнете... жена шофьор съм
А стрелката се покачва все повече към червеният сектор.... Разчитам на компетентното ви мнение. Благодаря предварително.Р.S. Извинявам се, ако съм написала някаква голяма глупост, но колата я имаме от 3-месеца и сега "прохождаме".Ама и ти голям спец си бил! (дооофиат)Значи,мацка,виж сега:Имаш 99% въздух в системата.Моята кола беше със същия мотор.Кажи на френда си или отиди на "майстор" да промие системата и след това да обезвъздуши и няма да имаш проблеми...вервай миogi28b написа:все едно нещо е запушено и пречи на водата да циркулира, затова парното е студено, а пък около термостата се загрява много много бързо и затова показва толкова. Ако е сменян антифриза, обезвъздушена ли е правилно? Водната помпа дали работи? Не знам, нека някой по-компетентен се изкаже.
Коментар
-
sasco
Опаа,не бях прочел този пост.Значи съм бил прав.Е ,безаварийно тогаваV & R написа:Благодаря на всички за изразеното мнение... Оказа се, че не е била обезвъздушена системата
Засега всичко е наред...
))))
Коментар
-
Абе и аз това започнах да обяснявам в началото, но всички гарнитура та гарнитура. При рената охлаждането е много в гъз@ и от там имам опит с тия неща. Изобщо попринцип навсякъде много обичат веднага да свалят глави и т.н. Дай първо да обезвъздушим хубаво и тогава ако пак започне да надува и блика и т.н. симптоми, едва тогава да с емисли за глава. Пък първо един тест за изгорели газове в антифриза да се направи и така нататък.sasco написа:Опаа,не бях прочел този пост.Значи съм бил прав.Е ,безаварийно тогаваV & R написа:Благодаря на всички за изразеното мнение... Оказа се, че не е била обезвъздушена системата
Засега всичко е наред...
))))
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар