Аз съм в Дженерали и за сега проблеми нямам (да чукаме на дърво) За застраховките коеот съм чувал е да се бяга от такива малки фирми които дават бензин примерно ако направиш при тях или правиш гражданска и получаваш каско безплатно което е абсурдно, но народа се връзва а като стане нещо псуваш... Според мен е по добре в по големите като Алианц, Булстрад, Бул Инс, Дженерали, може с 10-20лв по скъпо но сигурно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде застраховате, колеги?
Collapse
X
-
Аз от доста години работя само с Дженерали (бивше "орел") - даже съм им агент и доста години съм си вадил нелоши пари по кампанията за ГО в края на годината.КОлата ми е застрахована за 5000лв, каското ми е към 390лв, но напрвих пакет с домашно имущество и получих 20% отстъпка по каско - т.е. - 300лв каско и 45лв домашно - така хем съм спокоен за колата, хем за дома (естествено при тази премия е без кражби, но...).Доволен съм от тях много - лятото за драскотини по предна броня и двата предни калника ми изплатиха 270лв и то по ’експертна оценка’ - иначе можеше да си я закарам колата в сервиз с който имат договор и да не се занимавам с пари.Сега прди 2 седмици като си ударих колата отзад за пукната броня, пукнат стоп и леко подбит заден калник - 300кинта точно - а с моя майстор съм пазарил ремонта на 150-200лв и разликата я инвестирах в ламбда контрол
Маркировката е безплатна, подновява се безплатно всяка година, може да се плаща на части през месец, при Каско и ГО има безплатен преглед.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Да, ако не си доизплатил каското искат първо да си внесеш оставащите вноски или ти приспадат парите от обезщетението. Освен това след като си си оправил колата се ходи да се ’дозастрхова’ - снима се пак и доплащаш някаква малка сума ( в зависимост от изплатеното обезщетение) да кажем 7-8 лева - това не бива да се забравя - защото при следваща щета по същото каско изплащат много по-малко пари - води се че колата е ’подзастрахована’ - предполагам че и другите застрахователи правят така. Това са си чисто и просто трикове, с които се изплащат по-малко пари - защото незнанието не оправдава....batececo написа:Я да попитам за разсроченото плащане - вярно ли е, че ако плащаш разсрочено и после ако имаш щета не ти я изплащат цялата или искат оставащите вноски да ги платиш на момента? Как стоят нещата на практика?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Аз в момента съм точно в такова положение. Имам щета, не е кой знае какво, мога и така да си карам, някой ми е зажулил шофьорската врата, в резултат на което имам 3 драскотини и вдлъбнатини с дължина около 5-6 сантиметра. Описаха ми щетата, снимаха колата, но ми казаха, че ще ми я оправят след като платя 4-те вноски, а до момента съм платил само една. И сега въпросът е дали да карам 8 месеца така или да платя вноските наведнъж и да си оправя колата.batececo написа:Я да попитам за разсроченото плащане - вярно ли е, че ако плащаш разсрочено и после ако имаш щета не ти я изплащат цялата или искат оставащите вноски да ги платиш на момента? Как стоят нещата на практика?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Айде и аз да се изкажа, като работещ в застрахователна компания (няма да спомена коя).Значи, липсващи детайли не плаща никой, щото може и сам да си ги свалиш. Т.е. ако някой ти свали гумите с джантите, гориш. Ако обаче ти ги нарежат, ще трябва да уведомиш полицията и със служебната бележка си получаваш парите. Общо взето, както ние, така и всички колеги са си направили труда да напишат едни пространни общи условия, които е добре да се прочетат преди да си дадеш парите, за да няма недоразумения след това.Особено трябва да се обръща внимание на това, какво се покрива без официален документ, за да знаете кога трябва да се викат катаджии. Също така, обявеното домуване няма значение за изплащането на щетата, а за определянето на риска, т.е. какъв коефициент на застрахователната сума/премия ще ти сложат. Ако е в гараж, коефициента е малко по-нисък. Естествено, не е добра идея да се лъже, защото всяка застрахователна компания държи на щат няколко бивши полицаи, а "бивш" полицай няма, те си умират с пагона
Сега вече мое мнение: Не си правете застраховки в "екзотични" компании с минимален пазарен дял. Макар че дават атрактивни цени, много е възможно да се опитат да те преметнат, защото просто нямат достатъчно приходи да си покриват щетимостта. Гледайте, ако можете да го разберете, дали пресмятат щетите по Шваке или по Аутоексперт. Второто е за предпочитане. Изискването за маркировка също е подводен камък. За предпочитане е фирма, която не го изисква, но те май не останаха такива.Сигурно има и други неща, но сега не се сещам на прима виста. Ако нещо ми дойде наум, ще дописвам.И пак казвам, четете общите условия преди да дадете парите, след това е "след дъжд, качулка"
Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
В "Армеец" браво 97год. 4 вноски по 80лв. чукнах една мантинела при което се огъна леко ръбчето на предния калник и фара хлътна- бяха счупени пласмасите кото го държат, оцениха щетата на 160лв. като ми опростиха 2те оставащи вноски. Пластмасите на фара сам си ги залепих а калника ми го пръснаха (само ръбчето) за 30 лв. + 17 лв. за боя та съм доволен но може би в по скъп севиз би излязал толкова ремонта за лепене и пръскане незнам. аз си имам приятели за ремонтите и не ме баламосват.bravа jtd 105
Коментар
-
В какво се изразява този подводен камък?ivjordan написа:Айде и аз да се изкажа, като работещ в застрахователна компания (няма да спомена коя).Значи, липсващи детайли не плаща никой, щото може и сам да си ги свалиш. Т.е. ако някой ти свали гумите с джантите, гориш. Ако обаче ти ги нарежат, ще трябва да уведомиш полицията и със служебната бележка си получаваш парите. Общо взето, както ние, така и всички колеги са си направили труда да напишат едни пространни общи условия, които е добре да се прочетат преди да си дадеш парите, за да няма недоразумения след това.Особено трябва да се обръща внимание на това, какво се покрива без официален документ, за да знаете кога трябва да се викат катаджии. Също така, обявеното домуване няма значение за изплащането на щетата, а за определянето на риска, т.е. какъв коефициент на застрахователната сума/премия ще ти сложат. Ако е в гараж, коефициента е малко по-нисък. Естествено, не е добра идея да се лъже, защото всяка застрахователна компания държи на щат няколко бивши полицаи, а "бивш" полицай няма, те си умират с пагона
Сега вече мое мнение: Не си правете застраховки в "екзотични" компании с минимален пазарен дял. Макар че дават атрактивни цени, много е възможно да се опитат да те преметнат, защото просто нямат достатъчно приходи да си покриват щетимостта. Гледайте, ако можете да го разберете, дали пресмятат щетите по Шваке или по Аутоексперт. Второто е за предпочитане. Изискването за маркировка също е подводен камък. За предпочитане е фирма, която не го изисква, но те май не останаха такива.Сигурно има и други неща, но сега не се сещам на прима виста. Ако нещо ми дойде наум, ще дописвам.И пак казвам, четете общите условия преди да дадете парите, след това е "след дъжд, качулка"Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Ами, приема се, че застраховката влиза в сила от 00,00 часа, на деня, следващ датата на маркировката и при това положение, ако стане сакатлък, докато отиваш към пункта за маркиране, не получаваш нищо. Всъщност, не получаваш нищо и ако стане нещо след това, но в рамките на същия ден. Ако изобщо не маркираш, застраховката ти така и не влиза в сила. Отделен въпрос, че маркировката е около 40 кинта горница над премията, което за нашите коли си е повече от 10-15% и се явява сериозно оскъпяване.В какво се изразява този подводен камък?Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар