Имам същият проблем и огледах колата на канал и ми се струва че тампона на скоростната кутия е довиждане,в събота ще я карам на ремонт и след това ще докладвам. И аз съм след смяна на съединител. Поздрави на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смених съединител - пак тресе !!! Помагайте !
Collapse
X
-
Няма да споря, щом така казваш значи е така, но за пръв път чувам за демпфер монтиран на маховика. Сори, ако съм подвел някой1115 написа:Ами незнам как е на тази кола щом казваш, но на двете JTD които съм имал е на маховика. На самия съединител има само главината с шлиците + кръгла ламарина + два феродови диска.Ето тука има една снимка на която с много желание нищо не се вижда.Dido_Lyubenov написа:Маховика няма демпфер. Този за който говориш е на феродовия диск.1115 написа:А дале не е демпфера на мафовика?


:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ED%E8%F2%E5%EB
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
братлета...предполагам верно...логично е много от вас да не са наясно с моторите и ремонтите....те тва е маховик(първата картинка)...едно голямо и специално балансирано желязо. Няма нищо сложно в него...единственото нешо което може да се махне от него е зъбния венец, чрез който стартера развърта маторя...не знам за демпфери и други щуротии, това си е едно специално и точно балансирано желязо, което от едната страна, чрез съединителя(целия комплект) предава движението към скоростната кутия и от там чрез диференциала и полуоските към колелата....какво му умувате....
Като се износи феродото на диска с номер 2, и се изморят неговите пружини, съединителя отделя високо(в следствие на феродото), и тресе в следствие на изморените или счупени пружини. Ако всичко там е Ново и без проблеми....тресене няма. Другото заради което може да тресе са карета, и тампони(Говорим за тресене само при тръгване). Туй то. Прилагам и картинки. Ако тресе на място проблемите са други!.И още малко полезно инфо...само щото съм на литър вино
иначе щях да го запазя в тайна. Не си подпирайте крака на педала съединителя когато стоите на кръстовище...понеже педала дори леко да натисне аксиалния лагер на съединителя (втората картинка номер 3) той се притиска до "слънцето" (диск номер 1), и се износва.....както знаете достъпа до там е съпроводен със сваляне на скорости и затова си щадете лагерчето.Други питанки ??? От тук нататък приемам предложения за почерпки и обяснения на маса

СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
По въпроса за демферите - ами открий разликите в картинките. За съжаление не намерих на маховика, но поне на феродовия диск има .phoenix написа:братлета...предполагам верно...логично е много от вас да не са наясно с моторите и ремонтите....те тва е маховик(първата картинка)...едно голямо и специално балансирано желязо. Няма нищо сложно в него...единственото нешо което може да се махне от него е зъбния венец, чрез който стартера развърта маторя...не знам за демпфери и други щуротии, това си е едно специално и точно балансирано желязо, което от едната страна, чрез съединителя(целия комплект) предава движението към скоростната кутия и от там чрез диференциала и полуоските към колелата....какво му умувате....
Като се износи феродото на диска с номер 2, и се изморят неговите пружини, съединителя отделя високо(в следствие на феродото), и тресе в следствие на изморените или счупени пружини. Ако всичко там е Ново и без проблеми....тресене няма. Другото заради което може да тресе са карета, и тампони(Говорим за тресене само при тръгване). Туй то. Прилагам и картинки. Ако тресе на място проблемите са други!.И още малко полезно инфо...само щото съм на литър вино
иначе щях да го запазя в тайна. Не си подпирайте крака на педала съединителя когато стоите на кръстовище...понеже педала дори леко да натисне аксиалния лагер на съединителя (втората картинка номер 3) той се притиска до "слънцето" (диск номер 1), и се износва.....както знаете достъпа до там е съпроводен със сваляне на скорости и затова си щадете лагерчето.Други питанки ??? От тук нататък приемам предложения за почерпки и обяснения на маса


Коментар
-
Първо, колега ти виждал ли си феродов диск без пружини????? аз лично не съм. Просто намерих нея картинка, НО в обяснението съм описал много добре и за пружините(които в повечето случаи са 2 една в друга, но има и доста които са само с по една, това си зависи от происводителя)...ама кой да чете
Хайде коригирах си картинките, сега стана ли ясно?ми не знам каква ти е колата...това бяха цените на тампоните за типо/темпра......тампоните би трябвало да са 3(ляв, десен, среден)niko_ymn написа:Задни: ляв 47 лв + десен 57 лв, + преден 39 лв (ги виждам аз като цени за най-ефтините като марка - бирт- от ахм).Кое наричате тампон на скоростната кутия - задния ляв ли? ... или не търся правилната част?phoenix написа:един тампон струва 20лвСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
и при някои от немските возила има такива удоволствияhttp://www.vwclub-bg.org/forum/viewt...EB%F4&start=15пружините са в маховикаtempra 2.0i.e.
Коментар
-
ами ролята им е по плавно да става зацепването , на почти всички по нови коли /след 96-97год/ особено дизеловите пружините са на маховика /двоен маховик му викат/ а не на феродовия диск, като се счупят тези пружини започва едно тропане, на празен ход се усеща най добре, лошото във случая е че един такъв маховик струва от порядъка на 800 - 1000лвbatececo написа:Каква е ролята не тез’ пружини?
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Знам колега че ЖТД-то е без пружини....точно картинката е от съединителя на ЖТД...но това са принципи, и различни конструктивни решения....какво сте се хванали за тези пружини..... Не схващате ли смисъла?1115 написа:Aми да, виждъл съм и ти си го дал на картинката.Всички JTD_та, които съм имал са били без пружини на феродовите дискове.Много крайно мнение изказваш - щом ти не си виждал, значи няма.phoenix написа:Първо, колега ти виждал ли си феродов диск без пружини????? аз лично не съм. .....)СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
Реклама
Collapse


Коментар