Здравейте маняциКолата е брава 1.9тд100Става въпрос че един авер ми я сменя но се съмнява че не е стегнал добре в долният край от към носача.В смисъл може и още
Та някой може ли да каже какъв точно трябва да е звука че сега като мина през дупка се чува много мощно думкане на желязо и се чудим дали не е от нея.Носачите уж са здрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Kакъв е звукат от не добре стегната биалетка
Collapse
X
-
Не прави дум-дум като на желязо,а хрт-хрт като минаваш през неравностиpakumba написа:яя кажи какъв е от заминала? ако може го изпейgeorgid написа:от заминала мога да ти кажа,ама от не добре стегната не знам
, сериозно как блъска?A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Коментар
-
Тоя авер да не е разкачил стабилизиращата щанга и да е забравил да я завърти пак за носача - тогава точно така чука - желязо в желязо.На мен в един сервиз ми го бяха направили този номер, та досега позлвам отстъпка там след скандала.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Тоя авер да не е разкачил стабилизиращата щанга и да е забравил да я завърти пак за носача - тогава точно така чука - желязо в желязо.На мен в един сервиз ми го бяха направили този номер, та досега позлвам отстъпка там след скандала.
и къде точно се удря че ми стана интересно?и как да я завърти за носача че и тва че и тва не ми стана ясно.Питам че мойте биалетки си ги слагам сам ама не разкачам стабилизиращата щанга ама въпроса с въртенето ме заинтригува
A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Коментар
-
Биалетката трополи по неравности! Това с думкането може да тане ако ти е изпаднала вече гайката и долния гумен тампон вече го няма! Но и тогава би трябвало да е тропане, дори и по малки неравности, да не говорим за павета!Наведи се под колата и виж! То поне лесно се вижда! Завиваш гумата да ти се отвори видимост към носача и гледаш!Успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Някой да е казал, че за да се смени биалетка се разкача стабилизиращата щанга?Просто споделих опит че така думка разкачена щанга - удря в носача.Защото много-много някой знае майстора какво е пипал.Друга причина за удар на желазо в желязо може да е тотално заминал шарнир, ама едва ли - щеше да му сее обурнало колелото на десетото думкане.georgid написа:Yavor написа:Тоя авер да не е разкачил стабилизиращата щанга и да е забравил да я завърти пак за носача - тогава точно така чука - желязо в желязо.На мен в един сервиз ми го бяха направили този номер, та досега позлвам отстъпка там след скандала.
и къде точно се удря че ми стана интересно?и как да я завърти за носача че и тва че и тва не ми стана ясно.Питам че мойте биалетки си ги слагам сам ама не разкачам стабилизиращата щанга ама въпроса с въртенето ме заинтригуваAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Ако хлопа метал в метал залагам бира на превъртяла гайка на захващащия щарнира болт, или недозатегната гайка.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Извинявам се, че ползвам темата - но поне да е на едно място. За темпра беалетки стават ли и за Брава, защото му ги занесох да ги монтира моя майстор и той дигна колата на крик и каза, че на него му изглеждали твърде малки тампончетата - а дефакто моите както са стегнати са доста по-широки и сплескани и са по ниски, а тези новите по опаковка са за темпра и са доста по квадратни отколкото на мекица в профил. И мойта тропва на желязо в желязо (виждат ми се напукани и можеби някоя пукнатина се отваря при натиск и хлопва оста настрани по носача). Дали ще станат и те така по форма като се стегнат ? ...или да купувам "за брава" докато не съм платил повече пари за труд.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар