На мен разликата от нормални до халогенни крушки не ми е много ясна (по стъклото на крушката някакъв прах филтриращ ултравиолетовите лъчи ли имаше - или друго ги правеше особени), пък какво остана за ксенони.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разлика между ксенон и биксенон
Collapse
X
-
Я ги посочи "шарениите"ogi28b написа:blagun, дори на снимката се вижда целият видим спектър, не като бяло, а всеки отделен цвят мога да ти го посоча със стрелки, а ти питаш къде било синьото, та представям си на живо колко по-добре ще се виждат шарениите. но да не се задълбаваме чак толкова.
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
не мога ! за съжаление JO_666 ме хвана в лъжата която се готвех да направя! Ама така си е - отпред се вижда по-синкаво, именно заради това разсейването дето става. То за тва и небето е синьо , май?Едната е пълна с инертен газ, а другата - с халогенен газ. Това е разликата. Инертният газ не позволява на волфрама да се окисли, а халогенния се слива с него, обикаля из лампата и регенерира волфрама в най-горещите му точки ( те са най-тънки съответно и там жичката е най-скъсваема) Процесът се нарича "халогенен цикъл".niko_ymn написа:На мен разликата от нормални до халогенни крушки не ми е много ясна (по стъклото на крушката някакъв прах филтриращ ултравиолетовите лъчи ли имаше - или друго ги правеше особени), пък какво остана за ксенони.
Коментар
-
Който лъже - на въжеogi28b написа:не мога ! за съжаление JO_666 ме хвана в лъжата която се готвех да направя! Ама така си е - отпред се вижда по-синкаво, именно заради това разсейването дето става. То за тва и небето е синьо , май?Едната е пълна с инертен газ, а другата - с халогенен газ. Това е разликата. Инертният газ не позволява на волфрама да се окисли, а халогенния се слива с него, обикаля из лампата и регенерира волфрама в най-горещите му точки ( те са най-тънки съответно и там жичката е най-скъсваема) Процесът се нарича "халогенен цикъл".niko_ymn написа:На мен разликата от нормални до халогенни крушки не ми е много ясна (по стъклото на крушката някакъв прах филтриращ ултравиолетовите лъчи ли имаше - или друго ги правеше особени), пък какво остана за ксенони.
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Здравеите, някои няма ли снимки на би-ксенон да пусне да видим къси, дълги. Аз скоро ще се здобия с Н4 би и обещавам да пуснаFiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар